Gå til innhold

Føler meg så lite verdt når x-ligg får seg dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jada, jeg vet jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt, siden flere av disse mennene har sagt i klartekst til meg at de ikke er interessert i noe forhold. Men jeg blir fort betatt når jeg har sex dessverre. Så plutselig får de seg en dame, som er slank og pen. Som de forguder. Så går jeg rundt å lurer på hva de har som ikke jeg har. Det kan jo ikke bare være utseende, siden de har sex med meg. De synes jo tydeligvis jeg er veldig tiltrekkende, men det må være ett eller annet som gjør at jeg ikke helt klarer å "fange" en gutt..

Flere som har følt deg sånn?

Anonymkode: 8d135...389

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg mange ganger, men det hjelper på tenke på at jeg ofte er mer sexy/finere enn dem :-) husk at menn går etter utseende for sex, og andre ting for forhold. feks. velger ofte menn damer som de ikke er redd for at andre menn skal ta :- ) Som er gode til å lage mat osv. Du kan også tenke på at kjæresten sikkert er dritsjalu på deg. :)

klem ! 

Anonymkode: 6fa4c...8b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har skjedd meg, men ikke på rundt ti år, da jeg sluttet å ha løse relasjoner til menn jeg egentlig var interessert i da jeg var rundt 18/19.

Menn ligger nedover, så enkelt er det. Sliter du noe med selvtilliten så må du rett og slett begrense deg til menn som er interessert i deg og den du er. Og de finnes jo.

Anonymkode: 7d574...43b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har skjedd meg mange ganger, men det hjelper på tenke på at jeg ofte er mer sexy/finere enn dem :-) husk at menn går etter utseende for sex, og andre ting for forhold. feks. velger ofte menn damer som de ikke er redd for at andre menn skal ta :- ) Som er gode til å lage mat osv. Du kan også tenke på at kjæresten sikkert er dritsjalu på deg. :)

klem ! 

nei, menn velger damer som de forelsker seg akkurat som kvinner velger menn de er forelsket i.
Et forhold hvor han tenker "hun der vil ingen andre ha, så hun tar jeg" ville ikke fungert i lengden. Og jeg ser omtrent aldri en mann som er sammen med en dame som er mindre pen en han er kjekk.

Anonymkode: d4e14...ea8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har skjedd meg, men ikke på rundt ti år, da jeg sluttet å ha løse relasjoner til menn jeg egentlig var interessert i da jeg var rundt 18/19.

Menn ligger nedover, så enkelt er det. Sliter du noe med selvtilliten så må du rett og slett begrense deg til menn som er interessert i deg og den du er. Og de finnes jo.

Hva mener du med menn ligger nedover?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med menn ligger nedover?

Det skal lite til at en mann er seksuelt tiltrukket nok til å ville ha sex, en eller flere ganger, så kvinnene de har hatt seksuelle forhold til gjennom livet er ofte mindre attraktive enn kvinnen de ender opp med, både utseendesmessig og personlighetsmessig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, jeg vet jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt, siden flere av disse mennene har sagt i klartekst til meg at de ikke er interessert i noe forhold. Men jeg blir fort betatt når jeg har sex dessverre. Så plutselig får de seg en dame, som er slank og pen. Som de forguder. Så går jeg rundt å lurer på hva de har som ikke jeg har. Det kan jo ikke bare være utseende, siden de har sex med meg. De synes jo tydeligvis jeg er veldig tiltrekkende, men det må være ett eller annet som gjør at jeg ikke helt klarer å "fange" en gutt..

Herrejesus for et jenteinnlegg 🙄

Anonymkode: 6129f...3be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal lite til at en mann er seksuelt tiltrukket nok til å ville ha sex, en eller flere ganger, så kvinnene de har hatt seksuelle forhold til gjennom livet er ofte mindre attraktive enn kvinnen de ender opp med, både utseendesmessig og personlighetsmessig.

Dette tror jeg at jeg skal ta med en klype salt. Men ligger nok ikke med hvem som helst. De ligger med fine damer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrejesus for et jenteinnlegg 🙄

Anonymkode: 6129f...3be

Du er klar over at du er på Kvinneguiden? Det er meningen at jenter og kvinner skal få lufte frustrasjoner og få svar fra sine medsøstre.

Anonymkode: c36af...4cc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg at jeg skal ta med en klype salt. Men ligger nok ikke med hvem som helst. De ligger med fine damer. 

Nei. Jenter av gjennomsnittlig utseende kan helt greit finne seg sexpartnere.

Dette er da vel allment kjent? Menn ligger med de fineste damene de har sjans på, i situasjonen de er i, men det sier heller ikke så veldig mye.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn/gutter har sex med hvem som helst. Var det ikke akkurat en sak om en ung gutt som hadde sex med en kvinnelig politiker som bekrefter dette? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, FrodeF skrev:

Menn/gutter har sex med hvem som helst. Var det ikke akkurat en sak om en ung gutt som hadde sex med en kvinnelig politiker som bekrefter dette? 

Dette gjelder nok et mindretall menn, nekter å tro dette er normalen. 

AnonymBruker
Skrevet

Menn ligger med alt. Og jo nærmere stengetid på byen, jo lavere blir standarden. 

Anonymkode: 1b278...bf8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder nok et mindretall menn, nekter å tro dette er normalen. 

Dessverre nei, det gjelder ikke et mindretall. De fleste menn har en historikk av partnere de ikke finner attraktive nok for forhold, og noen også partnere de skammer seg over.

• Liker 1
Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg. Jeg har hatt det slik selv. Viktigste er å tenke at du er like skjønn og like mye verdt som damen han velger. Du er like interessant. 

Det er også lurt å ikke ha sex med menn som sier at de ikke er interessert i forhold med deg. Jeg har hatt det, og man angrer etterpå. Det er ikke særlig kjekt å sitte på sidelinja å se når han får seg  en dame som han virker til å forgude mye mer. Derfor er det smart  å trekke seg unna menn som kun vil ha sex inntil de finner drømmedama.  

Jeg har selv vært ute for å oppleve det. Jeg ble faktisk overrasket av at de valgte en dame som slett ikke var pen å se på. Og virket slett ikke som en interessant personlighet heller. Men da tenkte jeg at smaken er som baken. Som uttrykket sier  

Endret av Marina234
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er jo tydeligvis ferdige med hverandre, kanskje på tide å komme seg videre snart ? 

Anonymkode: 22a34...370

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må rett og slett slutte å ha ff-forhold! Lær av feilene dine, vær så snill!

Og når en mann sier han ikke er klar for noe forhold, så sier han at han ikke vil ha et forhold med deg! Sånn er det bare.

Anonymkode: ec67e...249

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Har skjedd meg mange ganger, men det hjelper på tenke på at jeg ofte er mer sexy/finere enn dem 🙂 husk at menn går etter utseende for sex, og andre ting for forhold. feks. velger ofte menn damer som de ikke er redd for at andre menn skal ta :- ) Som er gode til å lage mat osv. Du kan også tenke på at kjæresten sikkert er dritsjalu på deg. :)

klem ! 

Haha, tenke seg til å tenke så sykt nedsettende om andre damer da! Bry deg mer om deg selv du og mindre om å dømme andre!

Anonymkode: 669bc...d21

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Dessverre nei, det gjelder ikke et mindretall. De fleste menn har en historikk av partnere de ikke finner attraktive nok for forhold, og noen også partnere de skammer seg over.

Jepp. Helt vanlig det.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, GiftMann38 skrev:

Jepp. Helt vanlig det.

Men det er veldig vanskelig å skjønne at dere har lyst å ha sex med en person dere ikke finner attraktiv eller skjemmes over.

Anonymkode: d3493...4c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...