Gå til innhold

Kan alle komme vaginalt ved stimulering av g-punktet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en venn som bastant mener at alle damer kan komme av hard/rask stimulering av g-punktet (altså ikke kontakt med klitoris i det hele tatt). Hva mener dere? 

Anonymkode: 2c455...a2e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om fingring, IKKE penis. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg kan få klitorisorgasmer og vaginalorgasmer. Men jeg har ikke G-punkt. Hvis noen prøver å stimulere meg der, så er det bare ubehagelig.

• Liker 2
Skrevet

Ikke enig med din venn. 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg kan få klitorisorgasme og får vaginal vaginalorgasme. Men fokus på ett punkt jeg aldri har merket noe til er bare frustrerende. Tror jeg er født uten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å omformulere, kan alle komme vaginalt ved riktig fingring i skjeden? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å omformulere, kan alle komme vaginalt ved riktig fingring i skjeden? 

Nei, ikke alle.

Anonymkode: 513b7...670

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med han, kjenner mange damer som trodde vaginal orgasme ikke var mulig og plutselig opplevde det enten ved korrekt fingring eller stor penis. Var selv en av de som møtte en mann som knakk koden, han var velutstyrt og gjorde g punktet sensitivt med fingerstimulering og knullet meg til en orgasme jeg aldri hadde hatt før. I etterkant har jeg opplevd det både med store dildoer og peniser og også med kun fingre men det skulle ta nesten 40 år :)

Er bevisst på hvilke stillinger og teknikker som fungerer i dag sånn at jeg har et knall sexliv og har innsett at det jeg trodde var bra sex som yngre egentlig bare var middelmådig sex og den jeg har i dag er himmelsk.

Anonymkode: c512d...cc7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med han, kjenner mange damer som trodde vaginal orgasme ikke var mulig og plutselig opplevde det enten ved korrekt fingring eller stor penis. Var selv en av de som møtte en mann som knakk koden, han var velutstyrt og gjorde g punktet sensitivt med fingerstimulering og knullet meg til en orgasme jeg aldri hadde hatt før. I etterkant har jeg opplevd det både med store dildoer og peniser og også med kun fingre men det skulle ta nesten 40 år :)

Er bevisst på hvilke stillinger og teknikker som fungerer i dag sånn at jeg har et knall sexliv og har innsett at det jeg trodde var bra sex som yngre egentlig bare var middelmådig sex og den jeg har i dag er himmelsk.

Anonymkode: c512d...cc7

Kunne du tenke deg å komme med noen konkrete tips? :) 

Anonymkode: 33e46...e86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og for mange så ligger det noe psykisk bak og, man klarer bare ikke å slappe av nok, så man kan få det. Noen går jo gjennom hele livet uten noen orgasme i det hele tatt.

Jeg er fått vaginal orgasme med en eneste mann, han var ikke stor, hadde helt normal penis, men han traff på rett sted, men det hjalp stort om han hadde gitt med klitoris orgasme først. Og jeg elsket han utrolig høyt, følte meg veldig trygg på han, og den jeg har følt har elsket meg høyest. 

Anonymkode: 489ea...7e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har prøvd, men jeg blir bare stresset av å skulle tvinge meg selv til å oppnå g-punkt-orgasme. Jeg greier ikke å nyte det på den måten. Jeg har ganske sterke orgasmer som er helt himmelsk, men jeg må stimulere klitoris.

Anonymkode: 313f7...1ed

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg synes G-punktet er oppskrytt.

Funker ikke for alle.

• Liker 2
Skrevet

Jo det tror jeg stemmer. men man må komme over kneika.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.
Hva er det med folk som ikke klarer å forstå at ikke alle er like, heller ikke seksuelt?
Det såkalte "G-punktet" finnes ikke i følge leger. Muligheten er større for at det mange tror er g-punktet deres egentlig er en forgreining eller baksiden av klitoris. Klitoris er ikke bare en liten knott, men et stort organ som har forgreininger ned rundt skjeden.
Så basically er mest sannsynlig "G-punkt-orgasme" en variant av klitorisorgasme. Uten at det gjør dem mindre deilige av den grunn.

Så er det også sånn at damer er forskjellig skapt der nede. Klitoris er ikke plassert likt i forhold til skjeden hos alle. Dette gjør at mange kanskje aldri vil få orgasme av kun vaginal stimulanse. Kvinner med klitorishodet nært skjedeinngangen har ofte lettere for å komme vaginalt enn kvinner som har klitoris plassert lengre unna.

Jeg skjønner heller ikke denne fascinasjonen for g-punktorgasmer, da det ikke allitd er noen automatikk i at g-punktorgasmer er helt himmelske mens klitorisorgasmer er annenrangs. Hvordan de forskjellige typene orgasme kjennes ut varierer også fra kvinne til kvinne.
Egentlig handler det vel mest om mannlig stolthet ("jeg fikk henne til å komme bare ved hjelp av penisen min!!!"). Hovedsaken er at folk har god sex. Hva det er, er også noe som varierer fra person til person.

Anonymkode: cb8b5...8dd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.
Hva er det med folk som ikke klarer å forstå at ikke alle er like, heller ikke seksuelt?
Det såkalte "G-punktet" finnes ikke i følge leger. Muligheten er større for at det mange tror er g-punktet deres egentlig er en forgreining eller baksiden av klitoris. Klitoris er ikke bare en liten knott, men et stort organ som har forgreininger ned rundt skjeden.
Så basically er mest sannsynlig "G-punkt-orgasme" en variant av klitorisorgasme. Uten at det gjør dem mindre deilige av den grunn.

Så er det også sånn at damer er forskjellig skapt der nede. Klitoris er ikke plassert likt i forhold til skjeden hos alle. Dette gjør at mange kanskje aldri vil få orgasme av kun vaginal stimulanse. Kvinner med klitorishodet nært skjedeinngangen har ofte lettere for å komme vaginalt enn kvinner som har klitoris plassert lengre unna.

Jeg skjønner heller ikke denne fascinasjonen for g-punktorgasmer, da det ikke allitd er noen automatikk i at g-punktorgasmer er helt himmelske mens klitorisorgasmer er annenrangs. Hvordan de forskjellige typene orgasme kjennes ut varierer også fra kvinne til kvinne.
Egentlig handler det vel mest om mannlig stolthet ("jeg fikk henne til å komme bare ved hjelp av penisen min!!!"). Hovedsaken er at folk har god sex. Hva det er, er også noe som varierer fra person til person.

Applaus!!

Skulle til å skrive det samme. 

Det er kun en lege som mener han har funnet g-punktet, etter en obduksjon. En russisk lege tror jeg. Ingen andre har funnet det. Tror mange, både kvinner og menn, ikke er klar over hvor stor klitoris egentlig er. 

Anonymkode: 39ad6...32f

• Liker 2
Gjest LiMaSK
Skrevet

Jeg kommer kun når jeg er på toppen, tok lenge før "vi" fant teknikken men nå er den i boks. Det begynner å bli deilig og jeg kan kjenne det bygger seg opp noen ganger når han er øverst, håper en dag jeg kan komme med han på topp 😊

Kommer sjeldent med hans fingre men klarer det med vibrator.

AnonymBruker
Skrevet

Om penis er tykk nok. De som ikke har opplevd det har bare ikke opplevd tilstrekkelig tykk penis. Tykkere enn en dorull gjør susen. 

Anonymkode: 3cc51...0b1

Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 7.6.2018 den 12.07, AnonymBruker skrev:

Nei.

Ja G-punktet er jo bare en forlengelse av klitoris innvendig, det lærte vi på ungdomsskolen, så det trodde jeg de fleste visste, G-punktet er jo ikke et eget organ, men en form for klitorisorgasme det også. Bare at det er stimuli av klitorisforgreininger innvendig. Orgasmen kjennes dypere men er jo den samme.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ja G-punktet er jo bare en forlengelse av klitoris innvendig, det lærte vi på ungdomsskolen, så det trodde jeg de fleste visste, G-punktet er jo ikke et eget organ, men en form for klitorisorgasme det også. Bare at det er stimuli av klitorisforgreininger innvendig. Orgasmen kjennes dypere men er jo den samme.

Men hvorfor spruter noen kun av g-punktsorgasme og ikke av klitorisorgasme? Vist det er samme organet?

Anonymkode: 597a1...fe1

Gjest Mysticgirl
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor spruter noen kun av g-punktsorgasme og ikke av klitorisorgasme? Vist det er samme organet?

Anonymkode: 597a1...fe1

Fordi det er plassert rundt urinrøret og kjertler som skiller ut væsker ved orgasme. Så det er både urin og væske fra de kjertlene som gjør at man spruter. Har selv aldri sprutet under orgasmer. Hverken utvendig eller innvendig. Det er iallefall det jeg har blitt lært opp til, men forskerne strides jo om hva det er og krangler på om det virkelig er urin sammen med disse væskene eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...