AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Jeg sendte en snap til en tindermatch som jeg ennå ikke har møtt, men vi har konkrete planer om å møtes når han er tilbake i byen. Snappen gikk ut på et "filosofisk" spørsmål: Kan døve personer høre stemmer inni hodet?" Fikk tilbake: "Hahaha 😂" Var det en positiv respons, selv om han ikke svarte på spørsmålet, eller synes han jeg er teit? Anonymkode: efacd...232
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Du er søt og ikke teit. Han vil jo møte deg, så slutt å overtenk 😀 Anonymkode: b5ef8...3fe 7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Tror han syns det var søtt og et pluss jeg. Fint med folk som har litt andre tanker i hodet og liker å filosofere om alt mulig rart Anonymkode: 604b6...84d 5
Gjest Cathe. Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Slenger meg på; helt sikkert bare noe han syntes var søtt og et kjempepluss 😁
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 Haha det er jo noe som blir sett på som en vits. Tror nok han oppriktig syns du er morsom. Men jeg lurer seriøst på det nå da, om de kan det... Anonymkode: 5d02c...c23 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Oi, så godt å se svarene deres. Så kan jeg jo senke skuldrene igjen. Jeg var bare meg selv, og sånn sett burde jeg ikke fått høye skuldre i det hele tatt, men jeg er jo redd for å skremme ham bort selv om han i utgangspunktet har sagt han vil treffe meg 🙈 Anonymkode: efacd...232
Gjest Cathe. Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi, så godt å se svarene deres. Så kan jeg jo senke skuldrene igjen. Jeg var bare meg selv, og sånn sett burde jeg ikke fått høye skuldre i det hele tatt, men jeg er jo redd for å skremme ham bort selv om han i utgangspunktet har sagt han vil treffe meg 🙈 Anonymkode: efacd...232 Sånn er det i datingfasen; både skremmende og skummelt. Masse lykke til - håper det går veien! Ps! Jeg lurer også oppriktig på hva som er svaret på spørsmålet du fremsatte 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå