AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #21 Skrevet 6. juni 2018 Jeg kom til å tenke på at det vel er en vesentlig forskjell på om det er noe man tilfeldigvis legger merke til eller om det er noe man liksom er mer direkte utsatt for? (Altså mer i retning av blotting.) Jeg har vært mye ute på turer med gutter/menn og da er det jo ikke til å unngå å legge merke til at mange/de fleste(?) har noe der nede om morgenen. På hytta har vi en utedusj og da har jeg også sett det fra tid til annen uten at jeg har følt det som noe annet enn tilfeldig. Anonymkode: 7fcff...05e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #22 Skrevet 6. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Også på strekningen Trondheim-Stavanger a gitt 🤓 Anonymkode: d102b...a75 Går det i det hele tatt fly der? Pleier å være slik at man må bytte i Oslo eller Bergen? Anonymkode: babf6...000 2
Gjest padawan Skrevet 6. juni 2018 #23 Skrevet 6. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle fly fra Trondheim til Stavanger her om dagen. Jeg hadde fått sitteplass ved vinduet og la hodet inntil flyveggen for å sove litt. Jeg hadde på meg en tynn stretch superskinny jeans fra hennes og en tynn t-skjorte på grunn av det fine været Ved siden av meg satt en dame i 30 åra og leste ei bok Jeg sovnet straks vi hadde lettet og våknet igjen etter ca 25 minutter. Når jeg våkner så kjenner jeg at jeg er steinhard, jeg titter forsiktig ned og til min store forskrekkelse så ligger t-skjorta oppforbi buksa slik at bulen bare tyter sykt frem,jeg har også en veldig pulserende reisning, så det blir extra tydelig når buksa trobber opp og ned Jeg titter skrått bort på dama ved siden av meg og det var tydelig hvor blikket hennes var. Jeg ble sikkelig satt ut og ble sykt flau, er litt satt ut enda, hva hadde dere tenkt om dere hadde sett noe slikt Anonymkode: 60fb4...d85 Dette kunne nesten vært starten på en dårlig erotisk novelle.
Kragebein Skrevet 6. juni 2018 #24 Skrevet 6. juni 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, bilde med opphavsrett og samtlige svar til dette. Kragebein, mod
Kontorotta Skrevet 6. juni 2018 #25 Skrevet 6. juni 2018 Null problem. Sovne og få ereksjon er da ganske så vanlig. Hadde du hatt et fjes som innbød til samtale, ville jeg til og med kanskje spøkt litt med deg, uten å mene noe mer med det. "Sovet godt og drømt søtt?"
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #26 Skrevet 6. juni 2018 13 timer siden, Pultost skrev: Var en ved siden av meg som slukna som et lys på klassetur, og fikk synlig stå mens han sov. Tok bare jakka hans jeg, og la den over fanget hans. Problem solved. Da jeg leste HI var det første jeg tenkte at denne kvinnen fint kunne tatt litt ansvar og vekket TS. Det var jo ikke akkurat noe han kunne noe for, men barn som eventuelt måtte gå forbi burde slippe å se det og TS kunne blitt spart for en pinlig hendelse. Men denne løsningen var jo enda bedre 😄 Anonymkode: 0cb39...ac4
couscous Skrevet 6. juni 2018 #27 Skrevet 6. juni 2018 Vet du hva? Jeg er så usympatisk at jeg åpenlyst hadde ledd av deg. shit happens.
Pultost Skrevet 6. juni 2018 #28 Skrevet 6. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg leste HI var det første jeg tenkte at denne kvinnen fint kunne tatt litt ansvar og vekket TS. Det var jo ikke akkurat noe han kunne noe for, men barn som eventuelt måtte gå forbi burde slippe å se det og TS kunne blitt spart for en pinlig hendelse. Men denne løsningen var jo enda bedre 😄 Anonymkode: 0cb39...ac4 Synes det, hadde jeg vekket ham og gjort ham oppmerksom tror jeg han hadde ønsket å synke i gulvet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #29 Skrevet 6. juni 2018 Høres heller ut som Ts skriver en fantasi... Anonymkode: 48f77...4bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #30 Skrevet 6. juni 2018 Jeg tipper dama som satt der ble kåt og ville bli medlem av 10000 m klubben. Så sant mannen ser kjekk ut og ikke utviser et fåret glis så vil nok de fleste damer i en slik situasjon bli våt mellom beina. Anonymkode: 87426...641
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #31 Skrevet 6. juni 2018 Hvis hun seriøst hadde løftet opp skjorta di og befølt deg på penisen, så er jo dette et grovt overgrep og burde anmeldes. Men du er jo mann, og da det vel stort sett greit, i allefall her på KG.... Anonymkode: 842cc...cc5
Nicathv Skrevet 7. juni 2018 #32 Skrevet 7. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun seriøst hadde løftet opp skjorta di og befølt deg på penisen, så er jo dette et grovt overgrep og burde anmeldes. Men du er jo mann, og da det vel stort sett greit, i allefall her på KG.... Anonymkode: 842cc...cc5 Ja, og hvis hun hadde slått ham hardt i hodet med setebeltespenna si hundre ganger, så hadde det vært drap!!1!1 Men det er vel helt greit siden han var mann, det har jeg iallefall innbilt meg at jeg har lest på KG fordi jeg er bitter på kvinner.. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #33 Skrevet 8. juni 2018 skjedde med meg på et natt tog, men når jeg voknet gliste dama som satt foran meg og når jeg prøvde å dekke tok hun teppe sitt, satt seg ved siden av meg og lot hånden hennes gå ned men hun begynte å kysse meg. Vi koste så den siste timen før vi skulle bytte tog og fikk bli med henne på rommet hun hadde bestilt. Hun var fransk tror jeg og snakket bare noe engelsk så mye gikk på kroppspråk. Hun skjønte at jeg hadde mye oppbygd og fikk meg til å komme på knapt et minutt med munnen. Så var d min tur og etter hun kom 2 ganger var jeg har igjen, men vi var begge slitne så jeg var inni henne men vi sovnet i armene til hverandre. Hadde så en kjappis når vi voknet, og så dro hun, fantastisk minne. Ikke noe å skamme seg for. Anonymkode: c6b90...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #34 Skrevet 9. juni 2018 På 5.6.2018 den 21.38, AnonymBruker skrev: Skulle fly fra Trondheim til Stavanger her om dagen. Jeg hadde fått sitteplass ved vinduet og la hodet inntil flyveggen for å sove litt. Jeg hadde på meg en tynn stretch superskinny jeans fra hennes og en tynn t-skjorte på grunn av det fine været Ved siden av meg satt en dame i 30 åra og leste ei bok Jeg sovnet straks vi hadde lettet og våknet igjen etter ca 25 minutter. Når jeg våkner så kjenner jeg at jeg er steinhard, jeg titter forsiktig ned og til min store forskrekkelse så ligger t-skjorta oppforbi buksa slik at bulen bare tyter sykt frem,jeg har også en veldig pulserende reisning, så det blir extra tydelig når buksa trobber opp og ned Jeg titter skrått bort på dama ved siden av meg og det var tydelig hvor blikket hennes var. Jeg ble sikkelig satt ut og ble sykt flau, er litt satt ut enda, hva hadde dere tenkt om dere hadde sett noe slikt Anonymkode: 60fb4...d85 Sånt skjer. Skal ikke se bort fra at jeg hadde blitt sittende og fundere på om du drømte noe 'interessant' om jeg var i det lunet. Ellers hadde jeg vel registrert 'ereksjon i søvne' og dykket ned i boka mi igjen. Anonymkode: 28743...86e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå