AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Skulle fly fra Trondheim til Stavanger her om dagen. Jeg hadde fått sitteplass ved vinduet og la hodet inntil flyveggen for å sove litt. Jeg hadde på meg en tynn stretch superskinny jeans fra hennes og en tynn t-skjorte på grunn av det fine været Ved siden av meg satt en dame i 30 åra og leste ei bok Jeg sovnet straks vi hadde lettet og våknet igjen etter ca 25 minutter. Når jeg våkner så kjenner jeg at jeg er steinhard, jeg titter forsiktig ned og til min store forskrekkelse så ligger t-skjorta oppforbi buksa slik at bulen bare tyter sykt frem,jeg har også en veldig pulserende reisning, så det blir extra tydelig når buksa trobber opp og ned Jeg titter skrått bort på dama ved siden av meg og det var tydelig hvor blikket hennes var. Jeg ble sikkelig satt ut og ble sykt flau, er litt satt ut enda, hva hadde dere tenkt om dere hadde sett noe slikt Anonymkode: 60fb4...d85
Gjest making.a.mess Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Jeg tenker at sånt skjer når menn sover. At du ble flau var bare et pluss. Hadde du hatt et fårete glis og sett på henne kunne det føles ubehagelig å være damen ved siden av.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Også på strekningen Trondheim-Stavanger a gitt 🤓 Anonymkode: d102b...a75 34
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle fly fra Trondheim til Stavanger her om dagen. Jeg hadde fått sitteplass ved vinduet og la hodet inntil flyveggen for å sove litt. Jeg hadde på meg en tynn stretch superskinny jeans fra hennes og en tynn t-skjorte på grunn av det fine været Ved siden av meg satt en dame i 30 åra og leste ei bok Jeg sovnet straks vi hadde lettet og våknet igjen etter ca 25 minutter. Når jeg våkner så kjenner jeg at jeg er steinhard, jeg titter forsiktig ned og til min store forskrekkelse så ligger t-skjorta oppforbi buksa slik at bulen bare tyter sykt frem,jeg har også en veldig pulserende reisning, så det blir extra tydelig når buksa trobber opp og ned Jeg titter skrått bort på dama ved siden av meg og det var tydelig hvor blikket hennes var. Jeg ble sikkelig satt ut og ble sykt flau, er litt satt ut enda, hva hadde dere tenkt om dere hadde sett noe slikt Anonymkode: 60fb4...d85 Og moralen er: Gå med bukser som faktisk gir litt blodgjennomstrømning til og fra beina... Anonymkode: ae6ed...f65 21
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 Jeg ville nok bedt om å få bytte sete for å ikke sitte ved siden av deg, eller bedt de ansatte om å vekke deg så du kunne dekket deg til før du sov videre. Ville syntes det hadde vært veldig ubehagelig og sett på vedkommende som en tenåring uansett alder og ganske patetisk og ekkel. Hadde grudd meg til å ta fly igjen og håpet jeg ikke kom ved siden av en sånn type igjen. Vet at man ikke alltid kan kontrollere boneren i voksen alder heller, men du kjenner vel din egen kropp og kan velge noe annet enn "superskinny" tights/jeans eller legge en genser i fanget når du vet der er risiko for å få uønsket reisning ellers detter du bare inn i kategorien som blotter som velger slike klesplagg bevisst for å vise deg frem. Anonymkode: 4526e...943 7
Rosatoast Skrevet 5. juni 2018 #7 Skrevet 5. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville nok bedt om å få bytte sete for å ikke sitte ved siden av deg, eller bedt de ansatte om å vekke deg så du kunne dekket deg til før du sov videre. Ville syntes det hadde vært veldig ubehagelig og sett på vedkommende som en tenåring uansett alder og ganske patetisk og ekkel. Hadde grudd meg til å ta fly igjen og håpet jeg ikke kom ved siden av en sånn type igjen. Vet at man ikke alltid kan kontrollere boneren i voksen alder heller, men du kjenner vel din egen kropp og kan velge noe annet enn "superskinny" tights/jeans eller legge en genser i fanget når du vet der er risiko for å få uønsket reisning ellers detter du bare inn i kategorien som blotter som velger slike klesplagg bevisst for å vise deg frem. Anonymkode: 4526e...943 For en kommentar, hvor gammel er du egentlig? 30
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #8 Skrevet 5. juni 2018 TS: En kvinne i 30-årene vet om mange av livets realiteter og har nok sett "en ting eller to" - mer flaut for deg enn for henne. Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt; vet jo at menn gjerne får ereksjon mens de sover, helt normalt. Anonymkode: 281e4...d2c 11
Sinsiew Skrevet 5. juni 2018 #9 Skrevet 5. juni 2018 Menn får reisning i ny og ne. Det betyr jo ikke noe annet enn at den funker som den skal. Jeg hadde overhode ikke følt meg ille berørt. Jada, du kunne valgt en annen bukse, men shit au. Noen ganger tenker man ikke gjennom ALT som kan skje. Jeg vet at menn har penis, og jeg vet at penis kan bli hard, spesielt når menn sover. Jeg hadde nok smilt litt for meg selv og latt deg sove videre uten å tenke noe særlig mer over det 16
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #10 Skrevet 5. juni 2018 Jeg hadde bare tenkt at det var litt gøy hvis jeg var damen ved siden av, og så hadde jeg skrevet melding til venninnene mine om det etterpå og vært sånn knis knis. Hadde du derimot glist fårete til meg, som noen over også nevner, så hadde jeg syntes det var ganske ubehagelig. Anonymkode: f1f08...44f 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #11 Skrevet 5. juni 2018 Åletrange jeans, åletrange jeans, alle kjenner KG-mannen med åletrange jeans Anonymkode: 1f169...3f1 25
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #12 Skrevet 5. juni 2018 Hehe jeg hadde likt d jeg da, men så er vel ikke jeg som andre kvinner heller;) Er su i tillegg ung og kjekk så hadde jeg nok blitt klar. Kvinne 36 Anonymkode: edbb1...48e 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #13 Skrevet 5. juni 2018 Jeg tviler sterkt på at blikket til denne kvinnen var festet der du antyder. Jeg tror de fleste ville ha blitt litt ille berørt og forsøkt å late som ingenting. I tillegg er det vel ikke så vanlig å se i skrittet på de som sitter ved siden av en på flyet, så det er ikke sikkert at man ville ha merket det heller. Ganske tydelig hva intensjonen med denne tråden er. Anonymkode: afdc7...229 10
Maleficenta Skrevet 5. juni 2018 #14 Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle fly fra Trondheim til Stavanger her om dagen. Jeg hadde fått sitteplass ved vinduet og la hodet inntil flyveggen for å sove litt. Jeg hadde på meg en tynn stretch superskinny jeans fra hennes og en tynn t-skjorte på grunn av det fine været Ved siden av meg satt en dame i 30 åra og leste ei bok Jeg sovnet straks vi hadde lettet og våknet igjen etter ca 25 minutter. Når jeg våkner så kjenner jeg at jeg er steinhard, jeg titter forsiktig ned og til min store forskrekkelse så ligger t-skjorta oppforbi buksa slik at bulen bare tyter sykt frem,jeg har også en veldig pulserende reisning, så det blir extra tydelig når buksa trobber opp og ned Jeg titter skrått bort på dama ved siden av meg og det var tydelig hvor blikket hennes var. Jeg ble sikkelig satt ut og ble sykt flau, er litt satt ut enda, hva hadde dere tenkt om dere hadde sett noe slikt Anonymkode: 60fb4...d85 Derfor menn burde gå tilbake til baggy jeans moten... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #15 Skrevet 5. juni 2018 Ja, ja. Vet ikke helt. På et tog en gang for noen år siden så jeg en mann i shorts som sov og da tittet det der nede fram under kanten på shortsen. Da han våknet tror jeg ikke han visste hva som hadde skjedd. Anonymkode: 7fcff...05e
Pultost Skrevet 5. juni 2018 #16 Skrevet 5. juni 2018 Var en ved siden av meg som slukna som et lys på klassetur, og fikk synlig stå mens han sov. Tok bare jakka hans jeg, og la den over fanget hans. Problem solved. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #17 Skrevet 5. juni 2018 3 minutter siden, Pultost skrev: Var en ved siden av meg som slukna som et lys på klassetur, og fikk synlig stå mens han sov. Tok bare jakka hans jeg, og la den over fanget hans. Problem solved. Practical! Da slapp han i alle fall å eksponere seg for mange. Anonymkode: 7fcff...05e
Pultost Skrevet 5. juni 2018 #18 Skrevet 5. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Practical! Da slapp han i alle fall å eksponere seg for mange. Anonymkode: 7fcff...05e Ja, og han slapp å høre det for resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #19 Skrevet 5. juni 2018 det er mer homo å gå med skinny jeans enn å ta en anna mann bakfra.. Anonymkode: 7fc98...923
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå