Gå til innhold

Hvorfor sender ikke Bokklubben faktura til vår nettbank?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spurte Bokklubben Barn om de ikke kunne sende fakturaene elektronisk til min nettbank, men nei, det gikk visst ikke an. Resultat: papirfakturaer som hoper seg opp, med diverse purringer som resultat. Asj, dette går ikke lenger, blir nødt til å melde oss ut. Ingen andre som har reagert på det samme? 

Burde være mulig å få alle fakturaer i nettbank i våre dager. 

Anonymkode: b1005...4c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har reagert på det samme, jo. Det er irriterende. Faktisk er det enklere å få purring på mail og bare copypaste, men jeg tenker jo at jeg har blitt hakket for lat når det er "slitsomt" å punche inn en papirfaktura :sjenert:  Men jeg skulle ønske de fikk efaktura ja...

Anonymkode: d239e...13e

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Spurte Bokklubben Barn om de ikke kunne sende fakturaene elektronisk til min nettbank, men nei, det gikk visst ikke an. Resultat: papirfakturaer som hoper seg opp, med diverse purringer som resultat. Asj, dette går ikke lenger, blir nødt til å melde oss ut. Ingen andre som har reagert på det samme? 

Burde være mulig å få alle fakturaer i nettbank i våre dager. 

Anonymkode: b1005...4c3

Jeg er enig i at de godt kunne tilby seg å sende faktura elektronisk, ikke minst sett i et miljøvennlig perspektiv - men jeg forstår ikke helt hvorfor regninger og purringer skal hope seg opp fordi man får regninger på papir...

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Har reagert på det samme, jo. Det er irriterende. Faktisk er det enklere å få purring på mail og bare copypaste, men jeg tenker jo at jeg har blitt hakket for lat når det er "slitsomt" å punche inn en papirfaktura :sjenert:  Men jeg skulle ønske de fikk efaktura ja...

Anonymkode: d239e...13e

Med bank på mobilen kan du scanne inn konto og KID 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...