AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Spurte Bokklubben Barn om de ikke kunne sende fakturaene elektronisk til min nettbank, men nei, det gikk visst ikke an. Resultat: papirfakturaer som hoper seg opp, med diverse purringer som resultat. Asj, dette går ikke lenger, blir nødt til å melde oss ut. Ingen andre som har reagert på det samme? Burde være mulig å få alle fakturaer i nettbank i våre dager. Anonymkode: b1005...4c3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Har reagert på det samme, jo. Det er irriterende. Faktisk er det enklere å få purring på mail og bare copypaste, men jeg tenker jo at jeg har blitt hakket for lat når det er "slitsomt" å punche inn en papirfaktura Men jeg skulle ønske de fikk efaktura ja... Anonymkode: d239e...13e
TheGirlWhoWaited Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Spurte Bokklubben Barn om de ikke kunne sende fakturaene elektronisk til min nettbank, men nei, det gikk visst ikke an. Resultat: papirfakturaer som hoper seg opp, med diverse purringer som resultat. Asj, dette går ikke lenger, blir nødt til å melde oss ut. Ingen andre som har reagert på det samme? Burde være mulig å få alle fakturaer i nettbank i våre dager. Anonymkode: b1005...4c3 Jeg er enig i at de godt kunne tilby seg å sende faktura elektronisk, ikke minst sett i et miljøvennlig perspektiv - men jeg forstår ikke helt hvorfor regninger og purringer skal hope seg opp fordi man får regninger på papir...
TheGirlWhoWaited Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Har reagert på det samme, jo. Det er irriterende. Faktisk er det enklere å få purring på mail og bare copypaste, men jeg tenker jo at jeg har blitt hakket for lat når det er "slitsomt" å punche inn en papirfaktura Men jeg skulle ønske de fikk efaktura ja... Anonymkode: d239e...13e Med bank på mobilen kan du scanne inn konto og KID 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå