AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Hvem er mest hengiven av hund og katt? Anonymkode: ea7e2...370
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Du vil nok få mange ulike svar her. Det er populært kjent at hunder er veldig hengivne. Men jeg som er oppvokst med katter, og som har to nå kan skrive opp at du finner katter som også er veldig hengivne. Hos katter spørs det kanskje litt på personligheten til katten. Har to stk, han ene er definetive ekstremt hengiven (han oppfører seg velsig som en hund), mens han andre er mindre så. Men med det jeg har skrevet, enn om jeg er pro katt, så har du nok større sannsynlighet på å treffe en hengiven hund enn katt 😿🐶 Anonymkode: c187f...27b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Kattene miner er hengivene på hver sin måte: eldste hopper opp i senga hver morgen hvis jeg har vært våken i mer enn 15 min uten å stå opp. Det vil si i helger. Han er også veldig glad i kos. Minste sover malende rundt hode mitt til klokka 05 før hun legger seg en annen plass. Hun kommer alltid gryntende (har ikke noe annet ord) når jeg kommer hjem. Så katter kan være hengivene. Hilsen katteelsker Anonymkode: f40bd...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Det kan variere har vært borti begge deler av hunder, de som ikke har behov for noe særlig kontakt, og de som må ligge på beina dine hele tiden. Samme med katter. Men mine katter har alltid vært helt sykt klengete. Så jeg mener at det blir hva man gjør det til Anonymkode: d282d...e10
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 Så nylig et program der de testet dette. Resultatet var at hunder er litt mer hengivne enn katter, men ikke ekstremt mye. Katter kan være litt mer egoistiske enn hunder. Anonymkode: ef865...921
Gjest PaN Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 Dyr er også individer, du kan ende opp med en så ikke hengiven hund og en hengviende katt.
Gjest PaN Skrevet 5. juni 2018 #7 Skrevet 5. juni 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nylig et program der de testet dette. Resultatet var at hunder er litt mer hengivne enn katter, men ikke ekstremt mye. Katter kan være litt mer egoistiske enn hunder. Anonymkode: ef865...921 hehe "kan"? 😄
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 Kommer an på hvordan man behandler dyret. Katten min er mer lydig og holder seg foten/sida mi uansett hvor vi drar, og er oppdratt og opptatt av eieren sin en de hundene jeg kjenner. Hun sikler og maler når vi møtes og skrikrr når jeg reiser. Tror mye(alt?) kommer an på eieren. Anonymkode: e9ad1...026
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #10 Skrevet 6. juni 2018 Hunder blir mer som et familiemedlem enn katter, men katter er helt klart det letteste kjæledyret å ha. Det er veldig lite jobb med dem. Anonymkode: a79cf...fad
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #11 Skrevet 6. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunder blir mer som et familiemedlem enn katter, men katter er helt klart det letteste kjæledyret å ha. Det er veldig lite jobb med dem. Anonymkode: a79cf...fad Akuratt det jeg mente med mitt innlegg. Om du bruker lite tid på katten din, så blir den ikke inkludert på samme måte som en hund. Katter er ikeverdige hunder om de får lik behandling. Anonymkode: e9ad1...026 2
Diamant20 Skrevet 6. juni 2018 #12 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hunder blir mer som et familiemedlem enn katter, men katter er helt klart det letteste kjæledyret å ha. Det er veldig lite jobb med dem. Anonymkode: a79cf...fad Kommer nå an på da. Jeg sikker på at mine katter er mer et familiemedlem enn mange hunder her i verden. De blir til det du gjør dem til 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #13 Skrevet 6. juni 2018 Dette har det jo blitt forsket på, generelt er hunder mer målbart glad i eierne sine enn det katter er. https://www.telegraph.co.uk/science/2016/03/12/its-finally-proven---scientists-test-whether-cats-or-dogs-love-u/ Anonymkode: 955a1...9e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå