Gå til innhold

Designeren Kate Spade funnet død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt om henne. Hun byttet nylig navn fra Kate Spade da hun ikke eier Kate Spade firmaet lengre. Det var snakk om at hun skulle starte noe nytt under nytt navn.

Syns det er veldig rart at hun skal ha tatt selvmord. Det stemmer liksom ikke helt med resten av bildet.

Anonymkode: 9eafe...834

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om... 

Men jeg har jo NULL interesse for mote, design og sånn. :erter: 

Anonymkode: ba958...731

Skrevet

Oi, så trist!

Hun lagde veldig feminine vesker og klær. Det er en Kate Spade- butikk i Oslo.

Skrevet

Selvfølgelig, synd hun er død.

AnonymBruker
Skrevet

Hun var stor i USA. Da jeg gikk på high school der hadde alle jentene Kate Spade vesker. Utrolig trist.

Anonymkode: ee6db...045

Skrevet

Ja kjenner til henne, Det er en Kate Spade butikk her i Oslo. Utrolig trist, vet hun har ett mindreårig barn. Er vel ikke sagt noe om dødsårsak enda, er vel litt unødvendig å spekulere i selvmord allerede da sjansen er stor for at hun har fått ett illebefinnende f.eks.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, moroklompen said:

Ja kjenner til henne, Det er en Kate Spade butikk her i Oslo. Utrolig trist, vet hun har ett mindreårig barn. Er vel ikke sagt noe om dødsårsak enda, er vel litt unødvendig å spekulere i selvmord allerede da sjansen er stor for at hun har fått ett illebefinnende f.eks.

Det står i media at hun tok sitt eget liv.

Anonymkode: 4a982...2bf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, moroklompen skrev:

Død av henging der selvmordsbrev er funnet....

Anonymkode: ee6db...045

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står i media at hun tok sitt eget liv.

Anonymkode: 4a982...2bf

Beklager, det visste jeg ikke 😞 Sto ingenting om det i artikkelen jeg leste. Så tragisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...