AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Aldri hørt om henne, kjenner dere til henne? https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2018/06/05/195402997/designeren-kate-spade-funnet-dod Anonymkode: c45b7...5b9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Har hørt om henne. Hun byttet nylig navn fra Kate Spade da hun ikke eier Kate Spade firmaet lengre. Det var snakk om at hun skulle starte noe nytt under nytt navn. Syns det er veldig rart at hun skal ha tatt selvmord. Det stemmer liksom ikke helt med resten av bildet. Anonymkode: 9eafe...834 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Aldri hørt om... Men jeg har jo NULL interesse for mote, design og sånn. Anonymkode: ba958...731
nattsvermer Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Oi, så trist! Hun lagde veldig feminine vesker og klær. Det er en Kate Spade- butikk i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 Hun var stor i USA. Da jeg gikk på high school der hadde alle jentene Kate Spade vesker. Utrolig trist. Anonymkode: ee6db...045
moroklompen Skrevet 5. juni 2018 #7 Skrevet 5. juni 2018 Ja kjenner til henne, Det er en Kate Spade butikk her i Oslo. Utrolig trist, vet hun har ett mindreårig barn. Er vel ikke sagt noe om dødsårsak enda, er vel litt unødvendig å spekulere i selvmord allerede da sjansen er stor for at hun har fått ett illebefinnende f.eks.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #8 Skrevet 5. juni 2018 Just now, moroklompen said: Ja kjenner til henne, Det er en Kate Spade butikk her i Oslo. Utrolig trist, vet hun har ett mindreårig barn. Er vel ikke sagt noe om dødsårsak enda, er vel litt unødvendig å spekulere i selvmord allerede da sjansen er stor for at hun har fått ett illebefinnende f.eks. Det står i media at hun tok sitt eget liv. Anonymkode: 4a982...2bf 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #9 Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, moroklompen skrev: Ja kjenner til henne, Det er en Kate Spade butikk her i Oslo. Utrolig trist, vet hun har ett mindreårig barn. Er vel ikke sagt noe om dødsårsak enda, er vel litt unødvendig å spekulere i selvmord allerede da sjansen er stor for at hun har fått ett illebefinnende f.eks. Død av henging der selvmordsbrev er funnet.... Anonymkode: ee6db...045 1
moroklompen Skrevet 5. juni 2018 #10 Skrevet 5. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står i media at hun tok sitt eget liv. Anonymkode: 4a982...2bf Beklager, det visste jeg ikke 😞 Sto ingenting om det i artikkelen jeg leste. Så tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå