AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Jeg så meg i speilet og oppdaget (igjen) at jeg har en pupill som er større enn den andre. Folk har kommentert dette i ca 15 år, og jeg lurer på om dette er noe jeg burde sjekke med lege? En optiker fortalte meg også en gang at det kunne være svulst på hjernen eller noe i den duren, men har jo hatt dette "problemet" (mer sjenerende enn et direkte problem, men fortsatt irriterende). Noen som vet årsak? Burde jeg ta dette opp med legen eller bare la det gå siden det er så mange år siden det ble oppdaget? Anonymkode: 9b74d...12d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Jeg har en litt forstørret pupill, har fått sjekket det hos legen, men ingenting galt. Fikk beskjed om at noen har forskjellige pupiller. Om det plutselig skjer at en blir større, så skal man reagere. For det kan bety bla svulst på hjernen. Anonymkode: ecaee...58a
Muskath Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Jeg har også dette. Har sjekket det , men fant ikke noe på CT for en del år siden. Ser det tydeligere når jeg er sliten/trøtt.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Da satser jeg på at det ikke er noe TS Anonymkode: 9b74d...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå