AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Jeg har overaktivblære og mange av mine venner maser om at man må drikke masse vann. Så jeg har begynt å isolere meg selv og tør ikke møte dem. Men hva slags unnskyldninger kan jeg si? Eller skal jeg fortelle om diagnosen? Eller er det litt flau diagnose eller er det innafor å si? Anonymkode: dc0b5...93b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Å få i seg væske er viktig, spesielt mye væske skal man drikke i varmen. Det er ikke flaut eller rart å si til venner at "Ja, men kanskje vi kan møtes på cafe i stedet for parken? Jeg har overaktiv blære og må ha et toalett i nærheten for jeg tisser så ofte " Syns ikke du skal isolere deg bare fordi du må tisse mye Anonymkode: 8531e...15f 3
FrodeF Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Altså. Hvor mye drikker disse jentungene om dagen? Det kan vel ikke være så ille at de drikker HELE tiden og at de legger merke til at du ikke drikker? Da burde de i tilfellet oppsøke psykolog 1
Gjest Bøff Eløff Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Du kan ikke møte vennene dine fordi de maser eller fordi det er toalett i nærheten? Jeg ville sagt det som det er, jeg synes ikke det er noen flau diagnose. Og drikkepresset nå er jo blitt direkte latterlig, man trenger ikke åtte liter vann daglig.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 Vann er bare bra. Verre med alle disse juicene, smoothiesene og kaffedrikkene fulle av sukker. Anonymkode: 0d365...c01 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 6 minutter siden, FrodeF skrev: Altså. Hvor mye drikker disse jentungene om dagen? Det kan vel ikke være så ille at de drikker HELE tiden og at de legger merke til at du ikke drikker? Da burde de i tilfellet oppsøke psykolog Hmmm. Jeg tenker som så at det heller er menn som absolutt må bruke enhver anledning på å rakke ned på kvinner istedet for å svare på en kvinnes spørsmål som burde oppsøke psykolog. Det er viktig å drikke væske, men du trenger ikke nedverdige voksne kvinner og kalle de for jentunger og psykisk syke bare fordi de vet det er viktig og har omsorg for sin venninde og minner hun på å drikke nok. Anonymkode: 8531e...15f 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #7 Skrevet 5. juni 2018 Tusen takk for alle svar! Anonymkode: dc0b5...93b 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 Si det som det er. Sliter med samme og må planlegge væske inntaket etter hva jeg skal gjøre. Parker kan bli vanskelig, men som ofres finnes det do muligheter i nærheten for gjør meg kjent med området på forhånd. Anonymkode: 95395...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 På 7.6.2018 den 15.59, AnonymBruker skrev: Si det som det er. Sliter med samme og må planlegge væske inntaket etter hva jeg skal gjøre. Parker kan bli vanskelig, men som ofres finnes det do muligheter i nærheten for gjør meg kjent med området på forhånd. Anonymkode: 95395...2d6 Godt å høre at det er flere enn bare meg Anonymkode: dc0b5...93b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå