AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg trenger tips til takke gave som takk for hjelpen til en advokat som har hjulpet meg. Advokaten er mannlig. Det jeg har kommet på hittill selv er å bestille blomster eller gå innom kontoret med blomster, men tenker at det er mer en kollegagave når noen slutter eller lignende... Så har konfekteske eller flaske litt eklsusiv gin eller vin også streifet meg (advokaten har nevnt at han gjerne tar en flaske gin eller vin når han har ferie). Gavekort på massasje pga lange arbeidsdager har også slått meg men det er kanskje mer en gave for kvinner. Har dere tips til andre passende ting som kan sendes i posten/med bud , eller leveres personlig? Anonymkode: cb309...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Del Skrevet 5. juni 2018 Opp Anonymkode: cb309...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Del Skrevet 6. juni 2018 Trenger veldig tips Anonymkode: cb309...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Del Skrevet 6. juni 2018 Har du ikke betalt han honorar? Men tenker ett hyggelig kort og blomster er mest innafor? Anonymkode: 3a669...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Del Skrevet 6. juni 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke betalt han honorar? Men tenker ett hyggelig kort og blomster er mest innafor? Anonymkode: 3a669...fc8 Nei, ikke fra egen lomme , hadde Fri Rettshjelp Anonymkode: cb309...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drikkerbrushverdag Skrevet 7. juni 2018 #6 Del Skrevet 7. juni 2018 Massasje synes jeg er upassende. Det er veldig koselig med en gave, men i en sånn relasjon synes jeg at noe "upersonlig" er best. En flaske gin er for eksempel en relativt nøytral gave, men også skreddersydd til hva han liker. Kortet kan være mer personlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 7. juni 2018 #7 Del Skrevet 7. juni 2018 Ikke massasje! Det sender helt feil signaler.... Men en blomsterbukett eller en flaske vin, pluss et kort er vel greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7. juni 2018 #8 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) Upersonlig er det eneste riktige her. Blomsterbukett, vin (helst ikke brennevin) eller konfekt. IKKE gavekort på massasje; herregud ikke tenk tanken, engang! Jeg er ikke advokat, men i jobbsammenheng har jeg av og til tatt på meg ubetalte oppdrag overfor ideelle lag eller foreninger (formidling og noe rådgiving). Det vanker av og til en symbolsk takkegave, men jeg ville blitt veldig i stuss hvis jeg hadde fått gavekort på personlig pleie!! Endret 7. juni 2018 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå