Gå til innhold

TS skal tas - uansett

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du tar feil, TS! Det er slett ikke vanlig at TS skal "tas"! Og om det mot formodning skjer, så er det fordi TS fortjener å få høre det!

Anonymkode: cacad...ca3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har, tro det eller ei, gjennomført en kvalitativ studie av deler av forumet. Basert på de resultatene, som bygger på data fra de største underforumene, så tar TS feil :)

Anonymkode: bbfbe...0e4

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Leifern said:

Ironisk at dette blir nok en tråd hvor TS skal «tas» 😁

Fordi ts fremstiller seg selv som dum og snurt når det egentlig er helt andre, normale grunner til at folk reagerer på det hun skriver

Anonymkode: bf632...a9d

• Liker 2
Skrevet

Det at TS alltid skal taes her på KG stemmer ihvertfall. Jeg har observert det samme mange mange ganger i løpeg av årene

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har, tro det eller ei, gjennomført en kvalitativ studie av deler av forumet. Basert på de resultatene, som bygger på data fra de største underforumene, så tar TS feil :)

Oh, publiser gjerne de "kvalitative studiene", da?

Ikke det, nei....

Anonymkode: 078cc...889

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oh, publiser gjerne de "kvalitative studiene", da?

Ikke det, nei....

Den er publisert, men jeg er ikke spesielt interessert i å dele mitt fulle navn på KG. Du finner den sikkert hvis du googler litt ;)

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er publisert, men jeg er ikke spesielt interessert i å dele mitt fulle navn på KG. Du finner den sikkert hvis du googler litt ;)

Probably not.

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:
Etter å ha kjørt en liten «test» her på kg, fikk jeg bekreftet mine mistanker.
TS SKAL TAS - UANSETT

Jeg lagde en fiktiv historie kalt «venninne med bestilt ks» og fikk (ikke uventet) så godt som 100% utelukkende negative tilbakemeldinger på TS. Det kom svar som at TS burde passe egne saker, tenk å ønske venninnen så vondt, kvalifiserer ikke til å være venninne, TS er et usympatisk nek osv.. Det blir til og med debattert at ks ER barnets beste (selv om jeg flere ganger presiserte at det ikke ligger noen medisinsk begrunnelse til grunn - kun engstelse for at det skal gjøre vondt).

Så.. Hvis man leter opp en av de uttallige trådene om vaginal fødsel vs keisersnitt hvor det er TS selv som vingler, DA får hun til svar om hvor egoistisk hun oppfører seg, at hun ikke tenker på barnets beste, burde tenkt på det før hun ble gravid osv.

Forstå det - den som kan! 

Sender en takk til dere som svarte, mistankene mine ble ihvertfall grundig bekreftet. 

Anonymkode: 64a7b...b3b

Jeg har ikke lest den tråden, men hvis jeg skal gjette, så tipper jeg at du har ordlagt deg på en måte som kanskje kan provosere litt?

Uansett så er dette et diskusjonsforum, og da er det ganske naturlig at man får svar fra de som har andre meninger enn seg selv. Jeg tror ikke jeg noensinne har lest et hovedinnlegg, for deretter å svare "Mm, helt enig". Hvis det er et interessant tema titter jeg heller innom tråden senere for å se om det har dukket opp noen andre argumenter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har da gjort tester selv, og jo, TS skal tas. Jeg laget en tråd om for et par år siden.
Jeg fremstilte meg som et mobbeoffer i en tråd, hvor jeg ikke dirkete hadde hevnet meg på mobberen, men likevel fått en slags hevn, og da tar alle mobberen i forsvar. 

I en annen tråd var jeg en mobber. Da fikk jeg selvfølgelig mye kjeft. 

I mange tråder er det folk som kaller seg stygge. Da svarer jo folk sevfølgelig at "du er nok finere enn du trod"
Påpek at du ser bra ut, og folk (særlig kvinnene) kvesser klørne. "send et bilde da" "du er nok ikke så pen som du tror" "det er vanlig å tro at man er finere enn man er " og det er endeløst. 

Jeg utgav meg for å ha innledet er forhold med en muslim, og fikk masse kjeft. Jeg bidrar visst til at norge islameres, jeg er naiv, jeg har et helvete i vente og må ikke tro at jeg kan støtte meg til noen når jeg er så dum.

Jeg utgav meg for å velge bort en muslim , fordi han var muslim. Da var det plutselig rasistisk.....

Anonymkode: bda1e...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...