Gå til innhold

TS skal tas - uansett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Etter å ha kjørt en liten «test» her på kg, fikk jeg bekreftet mine mistanker.
TS SKAL TAS - UANSETT

Jeg lagde en fiktiv historie kalt «venninne med bestilt ks» og fikk (ikke uventet) så godt som 100% utelukkende negative tilbakemeldinger på TS. Det kom svar som at TS burde passe egne saker, tenk å ønske venninnen så vondt, kvalifiserer ikke til å være venninne, TS er et usympatisk nek osv.. Det blir til og med debattert at ks ER barnets beste (selv om jeg flere ganger presiserte at det ikke ligger noen medisinsk begrunnelse til grunn - kun engstelse for at det skal gjøre vondt).

Så.. Hvis man leter opp en av de uttallige trådene om vaginal fødsel vs keisersnitt hvor det er TS selv som vingler, DA får hun til svar om hvor egoistisk hun oppfører seg, at hun ikke tenker på barnets beste, burde tenkt på det før hun ble gravid osv.

Forstå det - den som kan! 

Sender en takk til dere som svarte, mistankene mine ble ihvertfall grundig bekreftet. 

Anonymkode: 64a7b...b3b

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hverken lest tråden, eller svart i tråden. Mao kan du ikke trekke slutning på en eneste tråd og så svakt grunnlag.

Anonymkode: 2a31c...b6b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi de som deltok i den tråden var mot keisersnitt så er alle alltid mot det TS sier i alle saker? Ikke rart du følger du har verden mot deg.

Anonymkode: d6f3c...12c

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

TS rapportert for trolling i annen tråd!

Anonymkode: d1d72...9fa

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at TS ofte skal «tas», iallefall av minst én bruker, uansett hvor uskyldig, enkelt og trivielt spørsmålet er.

Problemet med «testen» din er at du initierte med et provoserende innlegg, og du fikk naturlig nok tilsvar. Ser du hva du gjorde feil her, eller..?

Anonymkode: cb3f3...f8e

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Når du troller er det mye lettere å fremstill seg selv som en dårlig og irriterende person. Sannsynligvis fremstår du som begge deler og all sympati med deg forsvinner som dugg for solen

Forsøk å være en mer likandes person, så får du mer positive svar

Anonymkode: bf632...a9d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske stor forskjell på at en venninne prøver å bestemme hvordan sin venninde skal føde da og at hun bestemmer over egen kropp selv. 

Du virker lite innsiktsrik og med ganske fritidsproblemer

Anonymkode: be17c...f2f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du troller er det mye lettere å fremstill seg selv som en dårlig og irriterende person. Sannsynligvis fremstår du som begge deler og all sympati med deg forsvinner som dugg for solen

Forsøk å være en mer likandes person, så får du mer positive svar

Her har du snudd situasjonen på hodet.

Folk troller fordi de vet at forumet er fullt av folk med fritidsproblemer som vil gå løs på ethvert innlegg.

Når ble det å være en likandes person et forsvar mot personangrep?

Anonymkode: 57424...dfb

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS rapportert for trolling i annen tråd!

Anonymkode: d1d72...9fa

Det er jo viktig å få frem egentlig da! Hvordan folk ordlegger seg til de som ber om råd. Den som ber om råd tar alltid feil i følge 90% av de som svarer. 

Anonymkode: 67c5b...ca3

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Her har du snudd situasjonen på hodet.

Folk troller fordi de vet at forumet er fullt av folk med fritidsproblemer som vil gå løs på ethvert innlegg.

Når ble det å være en likandes person et forsvar mot personangrep?

Mennesker som fremstår som ydmyke, åpne og villig til å innrømme feil får i de aller fleste tilfeller støtte og råd selv om de har gjort noe stygt. Du kan har gjort noe veldig fint, men om du fremstår som ego og ureflektert vil du mye lettere halshugges. 

Sånn er det. Folk vil ikke drittsekker vel, de vil folk vel når de viser sider av seg som er verdsatt i norsk kultur. 

Der er alltids et unntak i ny og ne, men det er en generell trend

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du vet vel at trolling ikke er lov?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det. Folk vil ikke drittsekker vel, de vil folk vel når de viser sider av seg som er verdsatt i norsk kultur. 

Du har nok langt på vei rett i det. Legger meg flat 😊

• Liker 1
Skrevet

Svarene i KS-tråden din hadde kanskje mye med hvordan du fremstilte deg selv og ikke at du var AB. Hadde du vinklet det litt annerledes hadde muligens svarene vært annerledes også. 

• Liker 1
Skrevet

Herlighet, har folk så lite å gjøre på fritiden? 😂

AnonymBruker
Skrevet

For det første så vinklet du innlegget ditt på en måte som gjorde det veldig vanskelig å være enig med deg. Det går vel ikke an å få innvilget KS fordi man "er litt engstelig". Da får du selvfølgelig motbør. 

For det andre så fremstilte du deg selv som en svært usympatisk person, da du svarte frekt. Da er det ikke rart at du ikke får noe forståelse.

Sa hvis du vil gjennomføre en kvalitativ undersøkelse bør du tilstrebe å være en så gjennomsnittlig kg-bruker som mulig. Du jobbet hardt i den tråden for å få de resultatene du ønsket. 

Anonymkode: b4930...117

• Liker 2
Skrevet

Syns det er positivt at du har sagt deg skyldig i lovbrudd på KG for da vet de hva som skal gjøres du bare gjorde jobben deres enklere ;) 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Etter å ha kjørt en liten «test» her på kg, fikk jeg bekreftet mine mistanker.
TS SKAL TAS - UANSETT

Jeg lagde en fiktiv historie kalt «venninne med bestilt ks» og fikk (ikke uventet) så godt som 100% utelukkende negative tilbakemeldinger på TS. Det kom svar som at TS burde passe egne saker, tenk å ønske venninnen så vondt, kvalifiserer ikke til å være venninne, TS er et usympatisk nek osv.. Det blir til og med debattert at ks ER barnets beste (selv om jeg flere ganger presiserte at det ikke ligger noen medisinsk begrunnelse til grunn - kun engstelse for at det skal gjøre vondt).

Så.. Hvis man leter opp en av de uttallige trådene om vaginal fødsel vs keisersnitt hvor det er TS selv som vingler, DA får hun til svar om hvor egoistisk hun oppfører seg, at hun ikke tenker på barnets beste, burde tenkt på det før hun ble gravid osv.

Forstå det - den som kan! 

Sender en takk til dere som svarte, mistankene mine ble ihvertfall grundig bekreftet. 

Anonymkode: 64a7b...b3b

dette er er kvinneforum hvor det er hovedsakelig kvinner, og alle vet at kvinner elsker drama, intriger, dømme andre, baksnakking osv, ikke noe nytt her i verden

jeg lagde også en fiktiv historie her på KG  for å få frem kvinners dobbeltmoral med tanke på utroskap, bare vi byttet kjønenen. og ser man det. Når kvinner er utro så skal man holde kjeft, er mannen utro er det slemme slemme mannen og send mld til kona osv

lol

Anonymkode: 470fd...ae0

• Liker 1
Skrevet

Ironisk at dette blir nok en tråd hvor TS skal «tas» 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Leifern skrev:

Ironisk at dette blir nok en tråd hvor TS skal «tas» 😁

Akkurat som bladgauker'n nede på hjørnet😂

Anonymkode: 078cc...889

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...