Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg fikk en melding fra sykehuset med time og klarte å slette melding. (Sånn med en gang jeg åpnet den, så rekk vel ikke å ta noen backup). Er det noen måte å gjenopprette den på??

tusen takk 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke ringe sykehuset og forklare tabben? Går utifra at du vet hvilken avdeling på sykehuset du skal til, så hvis du ikke har direktenummeret dit så ringer du resepsjonen og ber dem om å sette deg over. 

Skrevet
3 timer siden, Dixie skrev:

Hei. 

Jeg fikk en melding fra sykehuset med time og klarte å slette melding. (Sånn med en gang jeg åpnet den, så rekk vel ikke å ta noen backup). Er det noen måte å gjenopprette den på??

tusen takk 

Du har vel fått et brev før du fikk melding i dag? Den meldinga du får er jo en påminnelse om at du skal dit til en gitt, er det ikke det?

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å ringe til sykehuset så får du time og dato over telefon isteden.

Skrevet

Timen ligger på helsenorge om du hører til visse deler av landet, samt den kommer i brev om det ikke er en hastetime. Ellers kan du ringe inn og spørre :)

Skrevet

Fordi sykehuset/avdelingen hadde stengt telefontiden når jeg gjorde tabben og så tenkte jeg kanskje noen visste om en lur måte å angre på så jeg slapp å vente til i morgen.....

Skrevet
36 minutter siden, Dixie said:

Fordi sykehuset/avdelingen hadde stengt telefontiden når jeg gjorde tabben og så tenkte jeg kanskje noen visste om en lur måte å angre på så jeg slapp å vente til i morgen.....

Når du har klart å slette meldingen så har du klart å slette den. Hvis du derimot har arkivert den så finner du den blant arkiverte meldinger. Men jeg har ikke iphone selv så jeg vet ikke hvordan det fungerer på den. Med min android hender det jeg arkiverer istedenfor at jeg sletter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...