AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Grunner for/mot? Vil jo helst vite mest mulig, men samtidig vil jeg jo ikke være for paranoid. Er redd jeg ikke klarer å slappe av om jeg ikke tar den, men samtidig finnes det jo alltid nok av bekymringer.. Klarer de å kartlegge babyen «godt nok» på ultralyd i uke 12 ca, slik at det egentlig ikke er nødvendig? Anonymkode: 0c86e...240
Thinkerbelle Skrevet 9. juni 2018 #2 Skrevet 9. juni 2018 Vi tok både grundige UL uke 13 pluss NIPT! For meg var det ikke noe alternativ å velge å «ikke vite» alt man kan få vite med NIPT... tenker det er bedre å vite enn ikke å vite.. fordelene er kunnskap, veldig sikker kunnskap! ulempene er...ingen? Evt må det være å gåen falsk positiv.. altså at du får vite at barnet f.eks kan være sykt, men ikke er det likevel = unødvendig uro.. men JEG tar heller unødvendig uro enn usikkerhet og overraskelse etter fødsel.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Takk for svar! Heller mot å ta NIPT! Har lyst til å se om det er mulig å sende til en klinikk i utlandet, så slipper vi reisen! Ts Anonymkode: 0c86e...240 1
MannOslo1984 Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 På 10.6.2018 den 13.20, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Heller mot å ta NIPT! Har lyst til å se om det er mulig å sende til en klinikk i utlandet, så slipper vi reisen! Ts Anonymkode: 0c86e...240 Hva ble det til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå