Gå til innhold

Hvor mange vasker seg IKKE i baken etter de har vært på do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange vasker seg i baken etter de har bæsjet, men hvem her gjør IKKE det? 

Skriv gjerne kjønn og alder.

Jeg vasker meg ikke.

Kvinne 27.

Anonymkode: ce1ae...444

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker, men vasker ikke. 

Kvinne 29

Anonymkode: b740d...2ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker, vasker ikke med mindre jeg har planer om å dusje fra før av, uavhengig av om jeg har vært på do. 

J 23

Anonymkode: bba0f...f35

AnonymBruker
Skrevet

"Hvor mange vasker seg IKKE i baken etter de har vært på do?"

Tja, ca 8-10 stykker, tenker jeg.

Anonymkode: 5a93b...67c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tørker bare. Sånne dovask (hva nå de heter) er vel sjelden i Norge? Mer vanlig i sør-europa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker? Hvordan da? Jeg bruker våtservietter liksom, men har ikke sånn rumpevask hjemme :P 

Anonymkode: d233d...bc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tørker, naturligvis. Det er vel normen i Norge? Med mindre man unntaksvis har grunner til at det er bedre å vaske, medisinske årsaker eller lignende? Eller har diaré/er syk etc kan det være fordelaktig å ta en dusj?

Anonymkode: 3236d...a85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange bruker våtservietter til å vaske seg. Har det liggende, men ser liksom ikke poenget når man skifter og dusjer hver dag. Uavhengig når det er på dagen.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Tørker meg bare med papir. Det å bruke våtservietter er uvettig med tanke på hvor mye søppel vi allerede produserer. 

Anonymkode: b39c4...7a8

• Liker 33
Skrevet

Vasker ikke. Kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker rassen med kautisk soda hver gang jeg har gjort fra meg. 

Anonymkode: 76843...887

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange bruker våtservietter til å vaske seg. Har det liggende, men ser liksom ikke poenget når man skifter og dusjer hver dag. Uavhengig når det er på dagen.

Ts

Det er mange som ikke dusjer kroppen hver dag! Ei venninne av meg trodde jeg dusjet 2 dager i uka, når jeg fortalte at jeg vasker håret 2 ganger i uka.. 

Mange vasker håret hver eneste dag, fordi de tror at når andre sier de dusjer hver dag, så mener de håret også.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du vondt i rassen. 

Anonymkode: b740d...2ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker klor, jeg. Desinfiserende, samtidig som jeg får bleket rumpehullet. Helt perfekt.

Anonymkode: f7d82...4ff

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Summ skrev:

Det er mange som ikke dusjer kroppen hver dag! Ei venninne av meg trodde jeg dusjet 2 dager i uka, når jeg fortalte at jeg vasker håret 2 ganger i uka.. 

Mange vasker håret hver eneste dag, fordi de tror at når andre sier de dusjer hver dag, så mener de håret også.. 

Hvordan er dette relevant?

Ts

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vasker? Hvordan da? Jeg bruker våtservietter liksom, men har ikke sånn rumpevask hjemme :P 

Anonymkode: d233d...bc5

De våtserviettene burde du slutte med. Bare tull, og miljøgriseri.

Anonymkode: b8989...53b

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Våtservietter og toalettpapir. Og så liker jeg å gå i dusjen etter på. Kvinne 29.

Anonymkode: 76896...133

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dette relevant?

Ts

Fordi du skrev lengre opp at man dusjer hver dag! Nå er jeg forresten ikke den du siterte men jeg bare antar at det var det den andre mente :)

⬇️

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Anonymkode: 91cd8...541

Skrevet

Jeg tørker. Har aldri hørt om eller opplevd at noen bruker våtservietter, eller har liggende ved siden av dassen hjemme, ei heller sett det på besøk.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Væter litt dopapir og tørker grundig. Om det kan regnes som vask tror jeg ikke, men liker ikke tanken på at det er avføring igjen.

Hender jeg tar meg en kjapp dusj nedentil hvis jeg har mensen og løs mage samtidig og er hjemme.

Hvis jeg noen gang får penger til å kjøpe og pusse opp egen leilighet skal jeg defintivt ha bidé!

Anonymkode: aeb0a...d0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...