Fireflies Skrevet 5. juni 2018 #1 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg vurderer å oppgradere fra min fitbit blaze til en ny aktivtetsmåler. For tiden ser jeg på Fitbit Ionic eller AppleWatch. Noen som har brukt disse og har erfaring med dem, samt anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 5. juni 2018 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg har akkurat oppgradert fra Fitbit charge 2 til Fitbit Versa, og er veldig fornøyd. Jeg hadde ikke behov for innebygd GPS, og dermed dekket Versa alle ønskene jeg hadde til en aktivitet skåler. Det aller beste for meg, er at jeg slipper å ha med mobilen over alt hvis jeg vil høre på musikk, siden det kan lagres rett på klokken. Anonymkode: 3ee7d...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat oppgradert fra Fitbit charge 2 til Fitbit Versa, og er veldig fornøyd. Jeg hadde ikke behov for innebygd GPS, og dermed dekket Versa alle ønskene jeg hadde til en aktivitet skåler. Det aller beste for meg, er at jeg slipper å ha med mobilen over alt hvis jeg vil høre på musikk, siden det kan lagres rett på klokken. Anonymkode: 3ee7d...cf9 Hvordan funker det med musikken, må man ha med egne propper eller det nok med noen trådløse? Er Versa vanntett? Og kan man skifte reimer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juni 2018 Noen med erfaring fra Apple Watch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Del Skrevet 5. juni 2018 3 timer siden, Fireflies skrev: Hvordan funker det med musikken, må man ha med egne propper eller det nok med noen trådløse? Er Versa vanntett? Og kan man skifte reimer på den? Musikken fungerer veldig bra. Det tar litt tid å laste ned til klokka, men det gjør jeg når den lader, så ingen problemer. Jeg har prøvd den med 3 ulike trådløse hodetelefoner, og alle fungerer veldig bra. Relativt god lyd også. Det er mange apper til klokken, og det kommer stadig flere. Det er blant annet planlagt at det skal komme en syklusapp som skal vise hvordan sykusen påvirker form og aktivitet, hvis det er akutelt for deg. Versa er vanntett ned til 50 meter, og fungerer i alle fall veldig bra i basseng. Jeg har ikke prøvd den i sjøen. Det er mange varianter med ulike klokkereimer å få kjøpt. Lux-case har veldig mange ulike å velge i mellom, sikkert andre steder også, og i dag kjøpte vi til og med en klokkereim fra urmaker som vi også fikk tilpasset klokken. (måtte bare bruke låsepinnene fra en klokkereim fra et versa-armbånd, så gikk det veldig bra) Anonymkode: 3ee7d...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #7 Del Skrevet 5. juni 2018 Forresten, glemte å skrive at den kan kobles opp mot Deezer, en strømmetjeneste tilsvarende spoify, men den har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 3ee7d...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. juni 2018 #8 Del Skrevet 5. juni 2018 3 timer siden, Fireflies skrev: Noen med erfaring fra Apple Watch. Jeg har den første apple watchen, og det eneste negative jeg kan si om den er at det er litt kjipt at den må lades omtrent hver dag. Enkel i bruk, ser bra ut, og veldig greit at den snakker med iPhonen. Etter at jeg skaffet den har jeg også sluttet å bruke telefonen like mye - går kjapt å sjekke sms (og andre varsler) på klokken, og man kan ta samtaler med den om noen skulle ringe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Senil Skrevet 5. juni 2018 #9 Del Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forresten, glemte å skrive at den kan kobles opp mot Deezer, en strømmetjeneste tilsvarende spoify, men den har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 3ee7d...cf9 Overtar litt tråden for å spørre😊 Har den sovnregistering? og hvis, hvordan fungerer den. Er ute etter en klokke som viser timer med dyp søvn, oppvåkninger og lett søvn. Den jeg har nuller seg ut ved midnatt, noe som er særdeles upraktisk da jeg er nattvakt og sover på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #10 Del Skrevet 5. juni 2018 3 timer siden, Senil skrev: Overtar litt tråden for å spørre😊 Har den sovnregistering? og hvis, hvordan fungerer den. Er ute etter en klokke som viser timer med dyp søvn, oppvåkninger og lett søvn. Den jeg har nuller seg ut ved midnatt, noe som er særdeles upraktisk da jeg er nattvakt og sover på dagtid. Den har søvnregistrering som viser oppvåkning, lett søvn og dyp søvn. Den har også sensor for o2-måling, og jeg vet det på sikt er planer om å bruke den for å registrere eventuelle pustestopp ved søvnapne. Helt nøyaktig er søvnregistreringen ikke, men den viser et relativt godt bilde av natten. Jeg legger til at jeg lader hver 4. - 5. dag, så batteritiden er bra. Anonymkode: 3ee7d...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #11 Del Skrevet 5. juni 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den har søvnregistrering som viser oppvåkning, lett søvn og dyp søvn. Anonymkode: 3ee7d...cf9 Jeg legger til at den viser dyp/lett søvn hvis du sover mer enn 3 timer sammenhengende. Har du mindre sammenhengende søvn enn det viser den kun søvn/urolig søvn/våken Anonymkode: 3ee7d...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #12 Del Skrevet 5. juni 2018 En annen ting er at jeg kan svare på sms fra klokken. Da kan jeg velge mellom 5 forhåndsprogrammerte svar. Det er veldig kjekt å slippe å dra frem mobilen bare for et kort "ja", "nei", eller "jeg er litt opptatt nå, ringer deg senere". Anonymkode: 3ee7d...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå