AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Jeg fløy nylig med Norwegian og flyet ble kansellert. Vi måtte booke hotell for natten selv da Norwegian ikke klarte å finne nok rom. De sa de ville erstatte oss dette. Så nå har jeg sendt inn krav om refusjon og erstatning. Noen som har gjort det samme tidligere og har et tidsestimat for hvor lang tid det tar å få igjen pengene? Anonymkode: 30b86...bf5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Say what? 😳😳 shait. Jaja burde vel forvente såpass. Anonymkode: 30b86...bf5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 Har du søkt på nettet om regelverket knyttet til flyreiser? Det ligger vel ganske klare retningslinjer i forhold til refusjon og erstatning. Anonymkode: 52e42...7d5 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du søkt på nettet om regelverket knyttet til flyreiser? Det ligger vel ganske klare retningslinjer i forhold til refusjon og erstatning. Anonymkode: 52e42...7d5 Ja så klart. Alt er fulgt til punkt og prikke. Jeg lurer bare på antatt tid for fysisk å ha mine penger tilbake på konto. Anonymkode: 30b86...bf5
Safiye Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Flyet vårt i fjor sommer ble forsinket med 4 timer. Jeg sendte krav om kompensasjon rett etter ferien dvs. starten av august, og fikk svar først 2/10 på søknaden. Fikk full kompensasjon 400 euro pr.person, som kom inn i konto ca. 2 uker etterpå.
spinner Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 Familien har hatt 3 klagesaker med Norwegian. Følg oppskriftene for klage til punkt og prikke slik at dere ikke gjør noen feil. Alle klagesakene våre har blitt avvist av Norwegian som utenfor deres kontroll. (Formuleringen ligger klar, de bare trykker på knappen). Deretter sendte vi kravet til klagenemda, og fikk medhold der. Tid fra første klage til utbetaling 4-6 måneder. Jeg er nokså sikker på at de spekulerer i at folk gir opp etter første avslag. De har heller ikke i våre tilfeller fulgt opp med matkuponger og informasjon om rettigheter. SAS gir deg et ark med oversikt over rettigheter og matkupong i hånda når forsinkelsen er konstatert om du er på hjemmeflyplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå