Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg studerer lærerutdanning skal ha eksamen snart. Det er en praktisk, skriftlig og muntlig del. Skal skrive et refleksjonsnotat. Jeg er litt usikker på når dette refleksjonsnotatet skal skrives. Er det etter praktisk del? Før muntlig? Hva skal med? Noen som vil hjelpe meg? Tusen takk 🙂

Anonymkode: 0e67a...11f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg studerer lærerutdanning skal ha eksamen snart. Det er en praktisk, skriftlig og muntlig del. Skal skrive et refleksjonsnotat. Jeg er litt usikker på når dette refleksjonsnotatet skal skrives. Er det etter praktisk del? Før muntlig? Hva skal med? Noen som vil hjelpe meg? Tusen takk 🙂

Anonymkode: 0e67a...11f

Jeg vet ikke, men vil bare si at du burde heller spørre i "Karriere og utdanning", der er det sikkert større sjanse for å få svar. https://forum.kvinneguiden.no/forum/9-karriere-og-utdanning/

Anonymkode: 6cf38...311

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvordan dere gjør det til eksamen. Men vi måtte skrive noen refleksjonsnotat under praksis. Det var ikke lærerutdanning da. Hos oss skulle vi ihvertfall reflektere over en hendelse i praksis. 

Anonymkode: 2c90f...801

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å spørre der du studerer? Hvordan skal folk her vite det? 

Anonymkode: ccf89...c43

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Ann Christin, mod

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan høre med emneansvarlig? 

For meg høres det mest logisk ut at du skal skrive det etter den praktiske delen, at det er den delen det skal skrives refleksjoner av. 

Anonymkode: 1029b...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...