Gå til innhold

Fredrik Skavlan går fra NRK til TV 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I tilleg til grusomt språk! Ikke kan han ordentlig engelsk og den grusomme svorsken! Får nesten spasmer hvis jeg må sitte å høre på han. 

Anonymkode: 0d485...0ca

Så ikke hør på han da

Anonymkode: e9969...691

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I tilleg til grusomt språk! Ikke kan han ordentlig engelsk og den grusomme svorsken! Får nesten spasmer hvis jeg må sitte å høre på han. 

Skjønner ikke hvorfor folk klager over svorsken hans. Han snakker jo nettopp slik at svensker også forstår hva en nordmann sier uten å legge helt om. 

Anonymkode: c5872...d99

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som jeg bryr meg. Må være noe av det treigeste jeg har sett av talkshow hele mitt liv 

Whatever. På tide på finne på ny fredagsunderholdning i stedet? 

Anonymkode: c5872...d99

Finnes det faktisk noen som følger med på dette fremdeles? :P 

Anonymkode: eac23...2b2

Hva er vitsen med å svare når dere åpenbart ikke bryr dere? 

Jeg er veldig glad i Skavlan. Veldig fint program hvor samtalen er i fokus, hvor gjestene kan snakke med hverandre og man slipper å få følelsen av at det "bare" er et intervju. Flere av gjestene som er med, har ofte noe interessant å fortelle og Skavlan stiller ofte gode spørsmål. Ti ganger bedre enn andre talkshower i dette landet, slipper å få den følelsen av at alt skal gå så fort slik at en ikke kan stille litt dypere spørsmål. 

Kommer dessverre ikke til å følge med nå som det går over til TV2. Aldri likt kanalen og kommer aldri til å få meg tv2-sumo!

Anonymkode: d0f68...2e1

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at Skavlan kan være ganske ålreit, for han pleier å få mange gode gjester på besøk. Jeg ser ikke på hver bidige fredag, men er det noen interessante gjester, ser jeg gjerne på. Føler at Skavlan er mer underholdning for min del, enn Lindmo. Jeg føler ho avbryter gjestene sine. 

Vet ikke om overgangen til Tv2 gjør programmet bedre eller dårligere, men det er vel mildt sagt på tide med litt forandring på underholdningsprogrammene i helgene (spesielt hos NRK). Beat for Beat er IKKE det samme lenger (alt er for planlagt og gjestene er kjedelige, Atle Pettersen er ok), Nytt på Nytt er heller ikke det samme (Bård er ok, men savner de faste som var før) og da er det vel heller ingen overraskelse at Skavlan går nye veier.

Anonymkode: a114c...160

Det er en av grunnene til at jeg liker Skavlan så godt. Han lar folk prate ferdig og gir de rom for å tenke litt før de svarer. Liker intervju-stilen hans veldig godt. 

De kan gjerne endre på alt hos NKR, men ikke Skavlan... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i Skavlan. Veldig fint program hvor samtalen er i fokus, hvor gjestene kan snakke med hverandre og man slipper å få følelsen av at det "bare" er et intervju. Flere av gjestene som er med, har ofte noe interessant å fortelle og Skavlan stiller ofte gode spørsmål. Ti ganger bedre enn andre talkshower i dette landet, slipper å få den følelsen av at alt skal gå så fort slik at en ikke kan stille litt dypere spørsmål. 

Kommer dessverre ikke til å følge med nå som det går over til TV2. Aldri likt kanalen og kommer aldri til å få meg tv2-sumo!

Har du NRK så har du jo tv2. Tv2 har det beste så anbefaler å se :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et diskusjonsforum hvis du ikke har fått det med deg. Da er det lov å ytre sin mening om feks slike treige program. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en av grunnene til at jeg liker Skavlan så godt. Han lar folk prate ferdig og gir de rom for å tenke litt før de svarer. Liker intervju-stilen hans veldig godt. 

De kan gjerne endre på alt hos NKR, men ikke Skavlan... 

Bedre at det går på VT2

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er et diskusjonsforum hvis du ikke har fått det med deg. Da er det lov å ytre sin mening om feks slike treige program. 

Ikke forsøple tråden 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke hør på han da

Vi er flere i huset. Å av og til vil noen se på det, å med mindre jeg da har lyst til å kjøre rundt på måfå å sløse drivstoff så slipper jeg ikke unna.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe tap for NRK men tv2 tror vel at de har skutt gullfuglen. Men de gjør en stor tabbe av å bruke tv tid på Skavlan enn noe annet som folk faktisk fortsatt er interessert i. Seertallene kommer til å dabbe av fort. Skavlan har vært på vei ned i flere år og folk velger å heller gå å steke kjøtt til kveldsmaten når det er på enn å følge med på tven. 

Anonymkode: 40882...9ed

Skavlan har vært populært lenge, det er en grunn til at programmet fortsatt går på TV. Det er populært. Skjønner bare ikke hvorfor TV2 skal "stjele" det fra NRK. Kan ikke de bare fortsette med dårlige programmer som Thomas&Harald. Skavlan tilhører NRK... Sukk. 

• Liker 1
Skrevet

Det er omtrent det eneste jeg har sett på Nrk de siste årene, så nå er det absolutt ingenting som fenger meg der lenger. Nyheter ser jeg andre steder, serier også, Lindmo synes jeg er dødskjedelig, og ellers er det vel bare sport? Det er det kjedeligste av alt. Soleklar førsteplass uansett gren. Jeg zapper nok innom neste påske for å se om krimmen fenger :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er flere i huset. Å av og til vil noen se på det, å med mindre jeg da har lyst til å kjøre rundt på måfå å sløse drivstoff så slipper jeg ikke unna.

Headset 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, hind skrev:

Det er omtrent det eneste jeg har sett på Nrk de siste årene, så nå er det absolutt ingenting som fenger meg der lenger. Nyheter ser jeg andre steder, serier også, Lindmo synes jeg er dødskjedelig, og ellers er det vel bare sport? Det er det kjedeligste av alt. Soleklar førsteplass uansett gren. Jeg zapper nok innom neste påske for å se om krimmen fenger :)

Hun er deilig da :wow: 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hun er deilig da :wow: 

Lindmo? Njæi...Jeg hadde ikke ligget med henne selv om hun tryglet og bad.

AnonymBruker
Skrevet

Skavlan har vært et veldig bra program, men har ikke sett så mye de siste årene. Tv2 kommer ikke noen gang nær gullrekka på NRK i glansdagene med Anne Kath Herland på Nytt på Nytt og Skavlan med interessante gjester.

Anonymkode: 53ac0...8aa

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, hind skrev:

Lindmo? Njæi...Jeg hadde ikke ligget med henne selv om hun tryglet og bad.

Skulle gjerne lekt med hele henne :jepp: 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skavlan har vært et veldig bra program, men har ikke sett så mye de siste årene. Tv2 kommer ikke noen gang nær gullrekka på NRK i glansdagene med Anne Kath Herland på Nytt på Nytt og Skavlan med interessante gjester.

Tv2 er best 

AnonymBruker
Skrevet

Tv2 er best 

Hvorfor?

Skrevet

Skulle gjerne lekt med hele henne :jepp: 

Da har du i alle fall én god grunn til å henge på Nrk :) 

AnonymBruker
Skrevet

Skavlan var OK for mange år siden, før han ble alt for stor på seg selv. Men TV 2 har vel blitt en oppsamlingsplass for gamle og utdaterte "kjendiser" som snart skal pensjonere seg.  

Dette blir vel bare et par år hos TV 2 (med stadig lavere seertall) før hele programmet hans legges ned for godt. 

Anonymkode: eac23...2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...