Gå til innhold

Han ble sur fordi jeg drakk vann av hans vinglass

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi satt og spiste sammen og jeg hadde vin i mitt glass, men var tørst og tok litt vann i hans vinglass siden det stod rett ved. Jeg drakk det opp og satte det tilbake, og kjæresten syntes det var skikkelig frekt og mente jeg kunne hentet et glass til vann. Jeg tenkte ikke noe særlig over det for å være ærlig, ville du syntes det var "spesielt" å gjøre? 

Anonymkode: 1ef2b...ea3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var litt spesielt ja. Hadde ikke blitt sur, men kanskje litt overrasket og paff :P 

Anonymkode: 95ac0...ada

• Liker 13
Skrevet

Syntes det var spesielt ja, men hadde ikke laget noe stor greie av det. Hvor vanskelig hadde det vært å henter dere hver sitt vannglass liksom

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg ville vel tenkt at oi oi, det er ikke akkurat noen sosietetsdame detta. Men rai-rai, 60 og lunken solo, og kjapp morro i busken har jo også sin sjarm. 

Anonymkode: a19aa...7c3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja kunne du ikke funnet et vannglass? Jeg hadde ikke blitt sur, men hadde syntes det var litt rart

Anonymkode: b8395...746

• Liker 7
Skrevet

Hva er spesielt med dette? Om dere er kjærester antar jeg dere har sex. Man kan bytte spytt og kroppsvæsker men grensen går med dele glass?

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Ja litt spesielt. Da må jo han hente vannglass siden du ikke gadd. Litt overdrevent å bli sur, men hvorfor kunne du ikke hente ditt eget glass? 

Anonymkode: 0711f...9d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Trikken skrev:

Hva er spesielt med dette? Om dere er kjærester antar jeg dere har sex. Man kan bytte spytt og kroppsvæsker men grensen går med dele glass?

Det var nok ikke det som var poenget. Men at hun tok hans glass og drakk opp alt istedet for å hente et eget glass. På den måten var det han som måtte hente nytt vann på grunn av henne. Filleting, men prinsippsak. 

Anonymkode: 0711f...9d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde gjort dette med typen hjemme hadde han kanskje kommentert det og vi hadde ledd litt av det. Ingen stor greie, vi har vært sammen i årevis og gjør langt rarere ting enn det.  Men hadde ikke gjort det på resturant (ser ganske lite dannet ut) og hvertfall ikke tidlig i kjærestefasen. 

Anonymkode: cf6b3...b00

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi satt og spiste sammen og jeg hadde vin i mitt glass, men var tørst og tok litt vann i hans vinglass siden det stod rett ved. Jeg drakk det opp og satte det tilbake, og kjæresten syntes det var skikkelig frekt og mente jeg kunne hentet et glass til vann. Jeg tenkte ikke noe særlig over det for å være ærlig, ville du syntes det var "spesielt" å gjøre? 

Kjæresten over 2 år eller daten? Kjæresten min hadde ikke reagert slik. 

Anonymkode: 760cc...b52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har det godt i Norge.

Anonymkode: dd4a7...f52

• Liker 13
Skrevet

Mye rart folk går rundt og blir sure for altså!! 🤔 hadde ikke reagert hvis min kjæreste gjorde dette. 

• Liker 5
Skrevet

Men hvis dere hadde vann på bordet, ville det jo være naturlig å dekke på vannglass i tillegg til vinglass? Om dere hadde glemt det, er det jo langt mer hyggelig å fikse glass til begge i stedet for å ordne deg selv og overlate det til ham å dekke på glass når han blir tørst.

Hadde ikke blitt sur om mannen hadde gjort det slik som TS, men hadde blitt litt overrasket. Han har nemlig ikke for vane å være selvsentrert, så hvis det er han som oppdager at noe mangler, ordner han det for oss alle.

• Liker 7
Skrevet

Hadde du vært min kjæreste ville jeg humret litt over at du var så lat at du ikke orket å hente et glass, men en større sak ville det ikke blitt. Jeg driver ikke og lager storm i vannglass, heller.

• Liker 15
Skrevet

Jeg ville synes det var litt «invaderende» (av mangel på bedre ord) om kjæresten hadde gjort det uten å spørre først. Ingen krise, og jeg ville ikke blitt sur eller skapt noen sak ut av det, men likevel litt snålt og ikke noe jeg ville gjort selv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt å ikke hente seg et glass da

Anonymkode: 1c3fc...557

• Liker 1
Skrevet

Hva var galt?

Jeg gjør masse rare ting hele tiden og har en kjæreste som bare synes det er søtt. Hvis du er litt vimsete og ikke oppfører deg helt som alle andre, så må du finne deg en som godtar det og ikke en som blir sur.

Selvfølgelig kunne man hentet et vannglass eller drukket vannet ved vasken og fylt nytt vann før man ga glasset tilbake, men noen ganger blir det ikke slik det burde vært. So what...

Er man en god, omsorgsfull, selvoppofrende og behjelpelig kjæreste ellers ser jeg ikke hvorfor dette skulle være et problem. Men hvis man er en egobitch hele tiden skjønner jeg at det ikke er så søtt da.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette virkelig noen big deal? Må si jeg blir litt satt ut av hva folk henger seg opp i når de er i et forhold. Oi- han må drikke av samme glass som kjæresten sin?😱 Kan umulig ha opplevd store greier i livet. Rar kjæreste du har ts.

• Liker 5
Gjest boblebrist
Skrevet
1 time siden, Hactar skrev:

Men hvis dere hadde vann på bordet, ville det jo være naturlig å dekke på vannglass i tillegg til vinglass? Om dere hadde glemt det, er det jo langt mer hyggelig å fikse glass til begge i stedet for å ordne deg selv og overlate det til ham å dekke på glass når han blir tørst.

Hadde ikke blitt sur om mannen hadde gjort det slik som TS, men hadde blitt litt overrasket. Han har nemlig ikke for vane å være selvsentrert, så hvis det er han som oppdager at noe mangler, ordner han det for oss alle.

Dette. Hele situasjonen virker litt merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...