Gå til innhold

Oralsex på ONS?

Fremhevede innlegg

Gjest Ja eller nei
Skrevet

Suger du typen / slikker du dama på en ONS?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det har jeg som oftest gjort. Elsker å suge.

Gjest *Fiona*
Skrevet

Bare gjort det en gang, men det er forsåvidt tilfeldig, har stort sett vært i forhold.

Men det kommer an på om pikken hans er fin og om den er ren, og fyren for øvrig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan ikke se hvorfor oralsex ikke skal være en del av et ONS? Man har jo sex, både i ONS og i forhold, fordi man er kåt og vil ha en seksuell opplevelse? Da hører jo oralt naturlig med som "oppvarming".

Men jeg ville nok være mer reservert til f eks analsex på et ONS.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan ikke se hvorfor oralsex ikke skal være en del av et ONS?

Kanskje fordi det innebærer en viss fare for kjønnsykdommer...

Gjest gjesta
Skrevet

Nei. Har faktisk ikke hatt LYST, er på en måte mer "personlig", hm.. Jeg begynte først å gjøre det etter jeg var veldig/sinnsykt/mega forelska og glad i typen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei. Har faktisk ikke hatt LYST' date=' er på en måte mer "personlig", hm.. Jeg begynte først å gjøre det etter jeg var veldig/sinnsykt/mega forelska og glad i typen.[/quote']

Mer personlig? Det mest intime personlige et menneske har, er jo kjønnsorganet, og det er altså helt greit å innvolvere under en ONS, men ikke noe mer "upersonlig" slik som munnen, som vi lar alle og enhver få se i hverdagen?

Gjest *Fiona*
Skrevet

Seff er det mer personlig med munnen - det er jo munnen jeg kysser med...

Jøssenam.

Og hvis det mest personlige du har er kjønnssorganet ditt :o så... eh.

Vel, vi er forskjellige.

Gjest Anonymous
Skrevet
Seff er det mer personlig med munnen - det er jo munnen jeg kysser med...

Jøssenam.

Og hvis det mest personlige du har er kjønnssorganet ditt :o så... eh.

Vel, vi er forskjellige.

Jeg skrev faktisk det mest "intime personlige". Har du noe mer intimt enn ditt kjønnsorgan?

Gjest *Fiona*
Skrevet

Ja, absolutt. Det er jo bare en del av kroppen som alt mulig annet, tabubelagt og derfor tillagt en haug med egenskaper og betydning.

Sjela mi, viljen min og preferansene mine samt det jeg uttrykker når jeg kysser noen er omtrentlig 100 ganger mer personlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...