Gå til innhold

Første løpetid: Mulig å ikke merke den?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi har en tispe på 8 mnd. For litt siden var samboer og jeg ganske enige om at nå måtte da første løpetid være rett rundt hjørnet. Hun ble litt ekstra kosete(tror vi), og en annen hannhund fattet bittelitt interesse og ville jokke på henne for første gang. I tillegg sleiket hun seg nedentil en del, men vi så ikke noe blod da vi sjekket jevnlig underlivet hennes. Men så merket vi ikke noe etter dette, og det er flere uker siden. Ikke noe blod, ingenting. Det eneste er at hun ikke har like stor matlyst som før, men det kan også være typisk for rasen. 

Jeg bekymrer meg veldig av natur og er redd for å slippe henne løs blant andre hannhunder. Hva om hun faktisk har løpetid og er fruktbar uten at jeg vet det? Er det faktisk mulig å ikke legge merke til at en tispe har løpetid? 

Håper noen har innspill. Takk!

Anonymkode: 70f14...626

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg merker løpetid på er at hun vil forsøke å stikke av. Er noen hannhunder nedenfor der jeg bor hun virkelig vil til under løpetid. Men ingen synlige blodflekker,  eller andre ting som tyder på løpetid. 

Anonymkode: 8e6f0...eb9

Skrevet

Såkalt "stille løpetid" er ikke uvanlig ja. Evt. at de blør så lite og vasker seg så godt at vi ikke merker det.

AnonymBruker
Skrevet

Min hund vasker seg så mye at vi nesten ikke kan se noe blod, MEN tissen hennes hovner opp og blir gigantisk, så det er ikke mulig å miste en løpetid for oss

Anonymkode: c8db2...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...