Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var så dum at jeg skulle forsøke å klemme ut sorte prikker på nesen i går. Jeg brukte Q-tips, og klemte tydeligvis for hardt. Nå er nesen rød😐 Det ser ut som et skrubbsår.

Spoiler
Spoiler

Spørsmålet er om det er håp om at dette forsvinner igjen, eller om jeg kommer til å gå rundt med rød nese resten av livet? Det var jo utrolig dumt gjort av meg, men jeg har fått beskjed av hudpleieren at jeg bør klemme de ut med jevne mellomrom. Likevel vet jeg jo at jeg har en tendens til å få arr etter utklemming av kviser, så jeg burde latt være. Åh!! Er så sint på meg selv! Ser jo ut som den alkoholikeren!

Ellers, noen tips til å få det til å gå vekk? Holde seg unna sola, kanskje?

Anonymkode: 7659a...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rens med pyrisept og la den være i fred mest mulig. Unngå sterk sol. Dette ordner seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, takk. Jeg håper det! Skal kjøpe pyrisept i dag!

Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Selvfølgelig blir ikke nesen slik resten av livet. Det er sår, sår gror. 

Skrevet

Du kan kjøpe på parfymeri sånn spesial maske for nesen så drar ut de sorte prikkene. Veldig effektivt. Enkelte masker drar også disse ut. Så slipper du og klemme 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Bøff Eløff said:

Selvfølgelig blir ikke nesen slik resten av livet. Det er sår, sår gror. 

Jeg er uenig med deg. Sår etter kviser kan fort bli permanente, eller at det tar årevis før de blekner. Kanskje noen har mer sensitiv hud enn andre?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uenig med deg. Sår etter kviser kan fort bli permanente, eller at det tar årevis før de blekner. Kanskje noen har mer sensitiv hud enn andre?

Et sår vil ikke være der resten av livet nei. De gror. Men kan få et arr, men de blekner stort sett. 

Anonymkode: a9b81...702

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker om arr håper jeg? Får du sår som blir permanente MÅ du gå til legen. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bøff Eløff said:

Du snakker om arr håper jeg? Får du sår som blir permanente MÅ du gå til legen. 

Arr er jo permanente merker etter sår. Det var det jeg mente:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...