Gå til innhold

Game of thrones - Khal Drogo...? Siste sesong.

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/9896391/

Leste akkurat at Jason dukker opp. Men sukkersøt avslutning ... George R R Martin har selv sagt at slutten blir bitter-søt. MIN TEORI (har ikke lest dette noe sted bare mitt hode som har tenkt), er at Deny, gravid med Jon sitt barn, kommer til å dø mens hun føder akkurat som sin og Jon sin mor. Og at hun da blir gjenforent med Khal Drogo og sønnen i himmelen :) 

Hva tenker dere om denne artikkelen? Evt. andre teorien om siste sesong?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Valar Morghulis

The Night Kng aka Brandon Stark tar over verden. 

Anonymkode: 29303...072

Skrevet

Jeg tenker at jeg skal se hele sulamitten om igjen og kose meg med hvert eneste sekund. :biggrin: Fenomenal serie!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ariana807 skrev:

https://www.tv2.no/underholdning/9896391/

Leste akkurat at Jason dukker opp. Men sukkersøt avslutning ... George R R Martin har selv sagt at slutten blir bitter-søt. MIN TEORI (har ikke lest dette noe sted bare mitt hode som har tenkt), er at Deny, gravid med Jon sitt barn, kommer til å dø mens hun føder akkurat som sin og Jon sin mor. Og at hun da blir gjenforent med Khal Drogo og sønnen i himmelen :) 

Hva tenker dere om denne artikkelen? Evt. andre teorien om siste sesong?

Nei, det er jo kommet ganske klart frem at Dany og Jon er halvsøsken, så den teorien din har jeg liten tro på.

Og jeg tviler sterkt på at George RR Martin kommer til å trekke inn begrepet "himmelen". ;) 

Anonymkode: e9560...5af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er jo kommet ganske klart frem at Dany og Jon er halvsøsken, så den teorien din har jeg liten tro på.

Og jeg tviler sterkt på at George RR Martin kommer til å trekke inn begrepet "himmelen". ;) 

Hun er tanten hans. 

Anonymkode: 82ad4...b6f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er tanten hans. 

Anonymkode: 82ad4...b6f

Selvsagt, my bad! 

Men lell, ikke så sannsynlig at de skal bli et par (Cersei og Jaime må da være nok incest for en serie :P). 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Selvsagt, my bad! 

Men lell, ikke så sannsynlig at de skal bli et par (Cersei og Jaime må da være nok incest for en serie :P). 

Tror heller ikke de blir et par, men sex har de allerede hatt så unge kan jo komme likevel.

Anonymkode: cd3ff...25e

• Liker 1
Skrevet

Det som står i artikkelen er jo ikke helt riktig:

Daenerys og Khal Drogo hadde et kjærlighetsforhold som endte med tragedie. Drogo døde, og Daenerys gjenoppsto som dragedronning i likbålet hans. Siden har ikke Drogo blitt sett i serien.

^ Han er riktignok fortsatt død, men karakteren Khal Drogo får vi strengt tatt se i en slags drømmevisjon i siste episode av sesong 2, Valar Morghulis.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som AB...b6f nevner, er hun tanten hans. Fra GoT Wikia:

Later, as the two of them ride a ship to White Harbor, Jon enters Daenerys's cabin where the two of them begin to consummate their relationship, still unaware that they are aunt and nephew.

Skrevet

Som mange skriver, Jon og Deny er jo i slekt (Han er sønnen til hennes bror), men det har aldri stoppet noen i GoT, spesielt ikke Targaryans, de er jo kjent for å holde linjen «ren». 

Vi ser dem jo i senga i siste episode (så langt), så et barn kan jo allerede ha oppstått (særlig da Deny poengterer «jeg kan ikke få flere barn», da er det nesten bare dømt til å skje). Og det vil være en bitter end om Deny etter hele greia skal dø akkurat som sin mor. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stekrt i minne den scenen hvor Deny finner Khal Drogo i teltet med sønnen, at kanskje den scenen kommer til å bli «virkelig» (gjenninnspilt med litt mer... et eller annet samtale), når Deny dør :) og som er forklaring (annet enn at det er en fake greie), at Jason har dukket opp :) 

37C1495B-3AD8-4DDC-A278-F402CB26AEF4.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...