Gå til innhold

Drømmefanger...

Gjest Dolphina

Anbefalte innlegg

Gjest Dolphina

Hei!

Er det noen som har en drømmefanger?

Drømmer så mye om natten, mest vonde drømmer så vurdere å skaffe meg en...

Men funker det...?!??!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Min søster har en, og hun har ikke hatt en vond drøm siden hun fikk den. Men om det er tilfeldigheter, eller om det er dens fortjenesten vites ei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og hva er en drømmefanger??

(Har sett sånne små "dukker"/figurer som skal ligge under puten .. men er det det samme?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Min søster har en, og hun har ikke hatt en vond drøm siden hun fikk den. Men om det er tilfeldigheter, eller om det er dens fortjenesten vites ei  :wink:

Utrolig hvor mye det hjelper når en har troen på at noe skal hjelpe :wink: (Og da mener jeg ikke det på en religiøs måte, bare det at om en tror hardt nok at noe virker, så gjør det gjerne det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hvertfall bestilt meg en.

Så får vi se om den funker...

Hvor bestilte du? jeg vil ha en jeg også, har lett i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o

Vil det si at den 'fjerner' drømmene våre?!

Vil ikke minste mine jeg :o Men så har ikke jeg så mange 'vonde' heller.

Jeg tror drømmene våre kan vise seg å bety svært mye mer enn hva vi tidligere har antatt. Jeg anbefaller forøvrig å lese noe av Carl Gustav Jung, og kansje 'on death' med tanke på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på messa i Drammen i helgen, og jeg kjøpte en drømmefanger fra enhjørningen...

Mulig tro kan ta bort ekle drømmer, men jeg har heller ikke hatt en vond drøm etter at jeg hang den over senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har drømmefanger både over senga hjemme hos meg selv og på soverommet hjemme hos mamma og pappa. Har egentlig aldri tenkt noe over om den fungerer eller ikke, men jeg kan ikke huske siste jeg hadde mareritt så.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hei!

Er det noen som har en drømmefanger?

Drømmer så mye om natten, mest vonde drømmer så vurdere å skaffe meg en...

Men funker det...?!??!?!

tro kan flytte fjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tro kan flytte fjell

Og om det virkelig er noe i å ha drømmefanger, eller om det er troen på at den virker som gjør det spiller heller ingen rolle - vonde drømmer blir borte ihvertfall, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tro kan flytte fjell

Vedlig godt poeng!

Placeboeffekten :-) Dette er super interessant og burde få sin egen tråd snarere enn snareste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Jeg var veldig plaget med mareritt før, og har vært det fra barndommen av. Og hadde det ikke vært for mammsen min hadde jeg heller ikke hatt noen drømmefanger. Så den henger der med andre ord ikke bevisst, og ikke har jeg som sagt tenkt stort på at den henger der heller. Men vonde drømmer har jeg dog ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømmefanger og syns den hjelper. Har ikke mareritt og sover egentlig generelt godt etter jeg fikk den opp :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg var veldig plaget med mareritt før' date=' og har vært det fra barndommen av. Og hadde det ikke vært for mammsen min hadde jeg heller ikke hatt noen drømmefanger. Så den henger der med andre ord ikke bevisst, og ikke har jeg som sagt tenkt stort på at den henger der heller. Men vonde drømmer har jeg dog ikke.[/quote']

Du 'dog' da :ler:

Men i alle verdens dager :o Har du hatt mange mareritt drømmer? Da er jeg kjempeglad for at de er bortevekk nå :-) Si ifra om de kommer tilbake, så får vi jage de tilbake til hvor de kom fra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Du 'dog' da :ler:

Nå følte jeg meg nesten så gammel som du ser ut til å være på avataren :ler:

Er ikke det ordet i bruk i dag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...