Gå til innhold

Har jeg ødelagt mulighetene mine for en date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en veldig søt fyr, som ikke er god på å chatte og som er en smule reservert. Jeg er veldig frempå av meg og har tøyd strikken litt for langt her. Har med andre ord gjort han litt stressa fordi jeg heller ville møtes face 2 face, i stede for å chatte over Facebook. Første gang vi møttes var han veldig frempå og spurte om jeg ville bli med hjem, det passet ikke så det ble ikke noe av. Han er også en veldig opptatt fyr, noe jeg vet fra før av og han har sagt selv at han er dårlig på å ta initiativ og at han trekker seg litt unna om det blir litt mye press. 

Føler jeg har ødelagt hele inntrykket hans av meg og vil så gjerne rette det opp. Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg bare innse at jeg har driti meg ut og tapt alt?

Anonymkode: 4caeb...3bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hva du tror du har gjort galt. 

Anonymkode: 9b2d5...b8b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hva du tror du har gjort galt. 

Anonymkode: 9b2d5...b8b

Har spurt en del ganger om vi skal sees/om han har lyst til å sees. Han sier at han er opptatt, men har lyst samtidig som han gir meg inntrykket av at han ikke vil i det hele tatt. Han svarer ikke alltid på meldinger og jeg har blitt litt irritert over alt dette diffuse. Da har jeg sagt i fra og nå sa han at han syns det blir masete når han må ta et valg, for han vet ikke akkurat nå om han vil se meg eller når det evt er. 

Føler bare jeg har ødelagt hele muligheten min til å sees i det hele tatt ved å være så direkte og litt streng.

-TS

Skrevet

Jeg kan ikke se at du har gjort noe galt

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

nå sa han at han syns det blir masete når han må ta et valg, for han vet ikke akkurat nå om han vil se meg eller når det evt er. 

Hvis han ikke vet om han vil se deg, så er han ikke interessert dessverre

AnonymBruker
Skrevet

Så da må jeg bare gi opp da? Fordi fyren er reservert, vil ta ting som det kommer og ikke planlegge så mye? 

-TS

Skrevet

Du må jo kunne være deg selv. Hvis han ikke liker personligheten din og at du er direkte, er det ikke så mye å gjøre med det.

Ta et skritt tilbake, og se hva som skjer. Du gjør ingenting feil, men nå som du har vist tydelig hva du ønsker, kan du la det være opp til ham å ta videre initiativ.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da må jeg bare gi opp da? Fordi fyren er reservert, vil ta ting som det kommer og ikke planlegge så mye? 

-TS

Han er ikke "reservert, vil ta ting som det kommer og ikke planlegge så mye", men uinteressert i deg. Så det hjelper ikke å være så frampå som du har vært. Han vet at du er interessert, så la det være opp til ham å ta kontakt

• Liker 4
Skrevet (endret)
8 timer siden, Testosteron skrev:

Han er ikke "reservert, vil ta ting som det kommer og ikke planlegge så mye", men uinteressert i deg. Så det hjelper ikke å være så frampå som du har vært. Han vet at du er interessert, så la det være opp til ham å ta kontakt

Helt enig, alt dette er bare dårlige unnskyldninger fordi han ikke er interessert i å møte deg igjen (i alle fall ikke for date, kanskje for sex, men), men ikke vil si det direkte til deg. Enda mer gull for han om du maser, så han kan si han blir stressa over å måtte ta et valg, slik at det liksom blir din feil at det ikke ble noe flere møter.

Slik tolker jeg det i alle fall. 

La han være, han vet du er interessert i å møtes, vil han møte deg igjen, sier han i fra. 

Forøvrig er det mer spenning i dating om man er litt mer laidback, man kan fort fremstilles som litt desperat, om man maser mye. Sier ikke et det er en fasit, men det er i alle fall min mening.

Ønsker deg masse lykke til videre, ts :)

Endret av Namine
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huh? Om noen har ødelagt inntrykket av seg så er det jo han når han maser om å få deg med hjem på første date.
Han tar heller ikke initiativ til ny date og skylder på at han er sjenert, men tipper han egentlig bare er ute etter nettvenn å slå ihjel tida med og litt sex jeg. Tror ikke du kan satse på at han her hverken har lyst eller er mentalt/følelsesmessig og praktisk innstilt eller klar for å faktisk date og få seg noe dame. Kan godt hende han har lyst fordi han er ensom siden han er sjenert og reservert, men han er i alle fall ikke klar

Anonymkode: 48173...392

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten er han ikke så interessert eller så er han så uerfaren of vet ikke at man skal kontre med et mottilbud/en annen dato om den dagen ikke passer..

Jeg pleier å be ut damer 2 x, om det ikke passer og de ikke kontrer med mottilbud så er dem trolig ikke interessert.

Bedre å gå videre å finne noen andre som er interessert og man kan ha det gøy sammen med i slike tilfeller.

Anonymkode: af923...165

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
9 hours ago, AnonymBruker said:

-TS

Men helt seriøst, du kan forvente en viss oppførsel fra menn. Selv om han er reservert og alt det der, så gir det ikke han grønt lys til å være unnskyld språket, helt grønnsak. Han forstår tydeligvis ikke hvordan han skal oppføre seg rundt en dame, og han må lære seg at han ikke kan få alt på sine egne "sære" premisser. Ville droppet han.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Har han vært i forhold for, for jeg tror det er to alternativ her, enten så har han mistet interessen, eller så har han så lite erfaring at han ikke vet hva han bør gjøre ved å forholde seg til deg fordi det er nytt og han virket jo å være interessert når han ville ha deg med hjem. Men kan også være fordi han trodde du også forventet at han skulle spørre, siden det er vanskelig for han å vite når han møter noen som vil ha sex i starten for at det skal bety noe. Mens andre vil ha sex når det først blir følelser involvert, så han kanskje bare ikke skjønner.

Jeg ville spurt om det har vært andre før deg, og si at du ikke vil presse han på noe vis, men send han en vennlig ultimatum melding hvor du forklarer at du er klar for å ta det seriøst og at det er greit om han ikke er der. Men om han ikke tror han vil komme dit så er det kanskje bedre å avslutte nå før en av dere blir såret. 

AnonymBruker
Skrevet

Datet en som høres ut som han. Ville aldri avtale noe og ble stressa av initiativ til å treffes. Jeg gadd til slutt ikke mer og da skal du se der ble fart i sakene, men da var der for sent for min del. Han synes tydeligvis det var kjedelig da han visste hvor han hadde meg. Da jeg ble reservert var det han som måtte jakte. Orker ikke det spillet. Finn deg en annen er mitt råd.

Anonymkode: b7e16...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...