Gå til innhold

stacks 2

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

kan jeg ikke bare drikke av barnas efedrin flske da?den står jo bare der å hvis mor kan bli flott til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare påpeke at efedrin IKKE er ulovlig i Norge, det er derimot RESEPTBELAGT! Brukes da mot bronkitt og andre tilstander med slim-hoste (utvider bronkiene og reduserer slimutsondring).

Har forsøkt det som slankemiddel, men fikk sånn hjertebank at jeg måtte slutte å ta dem. Alle sentralstimulerende midler sliter på hjerte, lovlige eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var det det å svartmale ting da..

Først og fremst, jeg tror ikke det er spesielt lurt å ty til sentralstimulerende midler for å gå ned i vekt. Stacker 2 skal få fart på fettforbrenningen, men det er vel først og fremst den apetittsupprimerende egenskapen som er mest fremtredende.

Deler av innlegget er slettet.

Mie (mod)

Jeg har selv prøvd stacker 2 og konklusjonen var at resultatet ikke stod i forhold til bivirkninger og den belastningen jeg utsatte kroppen for ved å gå på sentralstimulerende midler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stack II inneholder Efidrin, gir hjertebank i en times tid etter at du har tatt det, gjør deg rastløs og kan være farlig i forbindelse med høyt blodtrykk eller hjerte-karsykdommer. Men funker, det gjør det... :roll:

Du kan lese om produktet på www.mdoubleyou.com De sier der at hvis du bor i Norge er det ingen vits i å bestille det, for tollen tar det likevel, og de gidder derfor ikke å sende. Leste dessuten et sted at det ikke bare er forbudt å selge dette i Norge, det er og ulovlig å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare sjekke at linken virket, og da oppdaget jeg at de også har et produkt uten efidrin, som nevnt her. Aner ikke hvordan det funker, men det kunne kanskje være verd et forsøk? Står at de ikke sender dette heller til Norge da men, så helt bra kan jo ikke dette heller være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg brukte stackII i en periode, men jeg tålte det ikke. Ble svimmel og hyper og fikk hjerteklapp og hjertebank og ble skikkelig uvel, men fortsatte å bruke de lell, for jeg ville så gjerne slanke meg. Spiste sunt og magert og drakk masse vann. Gikk ned 3 kilo i uka, men måtte gi meg etter3 uker for da var jeg helt ødelagt. Selv om jeg tok dem om morran fikk jeg store problemer med å sove, de overnevnte problemene, ble tørr i munnen og følte meg syk, men var fortsatt hyper. Men huset ble reint da! Klarte ikke sitte ro et sekund så jeg vaska og støvsuga og rydda og styra, og når jeg var ferdig med det gikk jeg tur. så kom jeg hjem og var fortsatt rastløs. Ble etterhvert nervøs og skvetten, og da slutta jeg. Mannen min syns jeg ble skikkelig slitsom, og jeg var ikke meg selv...

hehe...men det var morsomt å ha så mye energi da! hadde det bare ikke vært for de hersens bi-virkningene. De er dyre og vanskelig å få tak i, og ulovlige, så jeg ville tenkt meg om... kanskje du like godt kan ta koffeintabletter for å bli hyper, og tenke litt over matvanene istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...