Gå til innhold

stacks 2

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

tittet litt på nett og slikt. og funnet et middel som visstnok veldig mange kvinnelige modeller og skuespillere bruker for å få en fin kropp og gå ned i vekt. navnet er stacks 2. har veldig lyst til å prøve dette. visstnok er de eneste konsekvensene av det at en kan bli litt rastløs og ikke få sove om natten dersom en tartablettene for sent...

ellers så går man raskt ned i kilo. man kan faktisk gå ned 10 kilo på 3 uker... men da skal man så klart ha litt å ta av.-. lyst til å prøve dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å prøve det! Ikke farlig, og det funker som bare den hvis du følger det skikkelig! Og drikker vann i stedet for andre ting.

Man blir litt rastløs i førsten. De første dagene. Men det går over.

Vet om ei som gikk ned 20 kilo i løpet av kort tid. Og ho har ikke lagt på seg igjen. Dette er nå litt over 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Bare å prøve det! Ikke farlig, og det funker som bare den hvis du følger det skikkelig! Og drikker vann i stedet for andre ting.  

Vet om ei som gikk ned 20 kilo i løpet av kort tid. Og ho har ikke lagt på seg igjen. Dette er nå litt over 2 år siden.

Hvordan kan du påstå at dette ikke er farlig da det er en kjent sak i bla USA at flere har fått hjertestans av disse og lignende piller?

Efedrin er ganske likt amfettamin, og gir mange av de samme bivirkningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan kan du påstå at dette ikke er farlig da det er en kjent sak i bla USA at flere har fått hjertestans av disse og lignende piller?

Efedrin er ganske likt amfettamin, og gir mange av de samme bivirkningene.

tror ikke de inneholder efedrin. mener å ha lest at de derimot er efedrinfrie. tror det er derfor de er så populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvor får man kjøpt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er efedrin i Stack 2. Dette vet jeg da jeg har en boks hjemme, og det er ikke ufarlig å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg skal ikke påstå noe, men har aldri hørt om at noen har tatt skade av det og jeg kjenner mange som går på dem. Hvis man følger det som står på boksen tror jeg det går bra ja. De det skjer noe galt med er vel dem som tar mer enn det de skal.

Får kjøpt de i Sverige. På helsekostbutikker. Jeg har i allefall kjøpt dem der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

virker som om dette er et kjent produkt, kan da ikke være så farlig da vel..virker som mange bruker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
virker som om dette er et kjent produkt, kan da ikke være så farlig da vel..virker som mange bruker det!

Akkurat som tobakk er et kjent produkt, som mange bruker....Det betyr ikke at det er uskadelig. Bare kom igjen, bruke efedrin, skad hjertet ditt. Utseende er jo uansett viktigere enn helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Mange som bruker heroin og amfettamin også :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel noe vi aldri blir enige om uansett, men at det ikke er farlig i heletatt skal jeg ikke påstå. Men jeg har aldri hørt om noen som har tatt skade av det! Ikke her i landet i allefall! Og dette er jo noe som faktisk er lov å bruke. (Bare ikke her i Norge fordi at dette landet er så jævlig firkanta) Så hvor farlig kan det da være?

Hadde vært morro å sett en undersøkelse på dette i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Om du snakker med en lege eller søker litt rundt på nett finner du garantert dokumentasjon på hvor farlig det faktisk kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Har dere sett requim for a dream forresten?

Mora i den filmen brukte lignende piller. Efedrin. Hun bukte litt mye, men dere så jo hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sider på nettet det står om dette ja. Noen steder står det at det er farlig (spesielt leger som sier det). Andre steder står det at det ikke er farlig. Så lenge man følger det som står på boksen og ikke tar for mye.

Så skal ikke folk med hjerteproblemer osv bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Noen steder står det at det er farlig (spesielt leger som sier det).

Sier det deg noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta
Mange sider på nettet det står om dette ja. Noen steder står det at det er farlig (spesielt leger som sier det).

Les det du selv skriver her; hva tror du er GRUNNEN til at det er leger som advarer, og ikke rørleggere? Hvem har mest peiling på helsen, produsentene/selgerne, eller medisinsk fagpersonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Hold dere langt unna slike produkter! Efedrin er sentralstimulerende og gjør at du får raskere puls, mister matlysten og blir våken. Vil dere virkelig utsette hjertet deres for en slik påkjenning? Det blir som å løpe maraton når du egentlig sitter og slapper av...

Kan ikke fatte og begripe hvorfor enkelte ønsker å ta sjansen på å ødelegge seg selv istedet for å trene og legge om kostholdet. Helt merkelig spør du meg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er helt enig med kristin S.

Alt kan være farlig, ALT!

Værsåsnill, hvis man bruker dette med måte så er det ikke noe mer skadelig enn ørret :roll:

Les om det her på trim.no

Der står det ganske fint forklart om produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være enig i at det sikkert ikke er så lurt å gå på de pillene permanent. Men for en kort periode tror jeg ikke det er farlig. Så lenge man ikke har noen sykdommer som tilsier at man ikke tåler det som er i pillene.

Som gjest skrev: hvis man bruker det med måte.....

Jeg hørte faktisk om et tilfelle i sta hvor ei hadde blitt langt inn fordi ho brukte de pillene. MEN ho hadde brukt de feil. Tatt altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...