Tyah Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Jeg tok en clearblue tidlig test i dag, da jeg demonterte den så den slik ut: Tror dere det kan være noe eller er det bare skyggestreken som kommer med disse testene? 😬
Alvildeivf Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 (endret) Man skal ikke fikle med de, med fare for feil svar. Ta en nye i morgen tidlig og la den ligge i fred 🙌🏼👌🏽☺️ Lykke til ☺️ Endret 4. juni 2018 av Alvildeivf 2
altflyter Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Hva i alle dager demonterte du testen etter? Ta en ny. Den der ser forøvrig ikke positiv ut. 2
Tyah Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2018 5 minutter siden, altflyter skrev: Hva i alle dager demonterte du testen etter? Ta en ny. Den der ser forøvrig ikke positiv ut. Nyssgjerrigheten slo til! Det var en svak strek på den før jeg åpnet den så ville se hvordan streken så ut nærmere 😊 13 minutter siden, Alvildeivf skrev: Man skal ikke fikle med de, med fare for feil svar. Ta en nye i morgen tidlig og la den ligge i fred 🙌🏼👌🏽☺️ Lykke til ☺️ Okei, da skal jeg ikke gjøre det igjen. Tusen takk for det! 😊 1
altflyter Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 7 minutter siden, Tyah skrev: Nyssgjerrigheten slo til! Det var en svak strek på den før jeg åpnet den så ville se hvordan streken så ut nærmere 😊 Okei, da skal jeg ikke gjøre det igjen. Tusen takk for det! 😊 Fair enough Lykke til uansett! 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 7 minutter siden, Tyah said: Nyssgjerrigheten slo til! Det var en svak strek på den før jeg åpnet den så ville se hvordan streken så ut nærmere 😊 Okei, da skal jeg ikke gjøre det igjen. Tusen takk for det! 😊 Hvor mye nærmere kom du egentlig etter å ha fjernet 5mm med plast? 🤔 Anonymkode: 78f99...d9b 3
Tyah Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye nærmere kom du egentlig etter å ha fjernet 5mm med plast? 🤔 Anonymkode: 78f99...d9b 5 mm nærmere så klart 😉 Hvor tilfreds ble du etter å ha skrevet en spydig og meningsløs kommentar på KG? 🤔 9
Tyah Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2018 4 minutter siden, altflyter skrev: Fair enough Lykke til uansett! Takk for det! 😊 1
stan Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 Sjekk denne om du lurer på hvordan slike tester virker.
Stiv Heks Skrevet 5. juni 2018 #10 Skrevet 5. juni 2018 Du er ikkje åleine om å demontere ein test sjølv om svara her tilseier det. Er bildane tatt innanfor tidsfristen? Eg kan nemleg sjå ein svak strek her. Og kor mange dpo? Det logiske svaret er selvfølgeleg at du må ta ein ny test om nokon dagar og ikkje tukle med den 2
Tyah Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, Stiv Heks skrev: Du er ikkje åleine om å demontere ein test sjølv om svara her tilseier det. Er bildane tatt innanfor tidsfristen? Eg kan nemleg sjå ein svak strek her. Og kor mange dpo? Det logiske svaret er selvfølgeleg at du må ta ein ny test om nokon dagar og ikkje tukle med den Så godt å høre at jeg ikke er alene! Tenkte meg egentlig det 🙊 Jeg testet på nytt i dag med en rfsu test ofte strip og fikk en svaaaak strek. Så jeg håper veldig sterkt nå ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #12 Skrevet 5. juni 2018 Dette ser lovende ut. Rfsu gir svake streker etter min erfaring Anonymkode: 64337...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #13 Skrevet 5. juni 2018 Den streken er da vel ikke svak? Den er jo klar og tydelig! Gratulerer Anonymkode: acc20...6c6 1
Stiv Heks Skrevet 5. juni 2018 #14 Skrevet 5. juni 2018 Eg har sjølv i all hemmelegheit demontert ein del testar. Den testen du la ut bilde av no ser positiv ut forresten! 1
Alvildeivf Skrevet 5. juni 2018 #15 Skrevet 5. juni 2018 Ett spørsmål om disse testene over her, skal msn kun tisse i en beholder og holde den nedi der ? Eller kan man tisse rett på ? (Har ikke bruksanvisning her)
Tyah Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette ser lovende ut. Rfsu gir svake streker etter min erfaring Anonymkode: 64337...1b7 Kanskje jeg skal kjøpe inn en annen i tillegg og teste igjen i morgen! 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den streken er da vel ikke svak? Den er jo klar og tydelig! Gratulerer Anonymkode: acc20...6c6 Tørr ikke å takke riktig enda. Har dessverre fått falsk positiv tidligere (aldri med disse testene vell og merke 😬). Jeg håper den er sterkere i morgen! 9 minutter siden, Stiv Heks skrev: Eg har sjølv i all hemmelegheit demontert ein del testar. Den testen du la ut bilde av no ser positiv ut forresten! Godt å høre at man ikke er alene! Åå, jeg håper den er positiv på ekte 😄 6 minutter siden, Alvildeivf skrev: Ett spørsmål om disse testene over her, skal msn kun tisse i en beholder og holde den nedi der ? Eller kan man tisse rett på ? (Har ikke bruksanvisning her) Jeg bruker ett urinprøveglass og holder strimellen nedi. Jeg hadde aldri klart å tisset på den, hadde jo tisset ned hele pinnen 😂 1
Stiv Heks Skrevet 5. juni 2018 #17 Skrevet 5. juni 2018 9 minutter siden, Alvildeivf skrev: Ett spørsmål om disse testene over her, skal msn kun tisse i en beholder og holde den nedi der ? Eller kan man tisse rett på ? (Har ikke bruksanvisning her) VIss du har ein strimmeltest, ville eg holdt den ned i ein beholder. 1
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2018 #18 Skrevet 5. juni 2018 Skjønner ikke hvorfor så mange må komme med spydigheter her inne? Som om ikke MANGE flere har demontert tester i sitt liv,og viss ikke sikkert fordi de ikke har kommet på det og kommer til å gjøre det neste gang... Uansett.... drit i å svar da om det skal være så forbanna surt? La folk få demontere om de vil? Ser forøvrig streken din godt, men vet ikke helt hvordan disse testene ser ut i virkelgiheten..er det den som det bare skal komme en strek på? og som er kjent for skygge?
Tyah Skrevet 5. juni 2018 Forfatter #19 Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, BethD skrev: Skjønner ikke hvorfor så mange må komme med spydigheter her inne? Som om ikke MANGE flere har demontert tester i sitt liv,og viss ikke sikkert fordi de ikke har kommet på det og kommer til å gjøre det neste gang... Uansett.... drit i å svar da om det skal være så forbanna surt? La folk få demontere om de vil? Ser forøvrig streken din godt, men vet ikke helt hvordan disse testene ser ut i virkelgiheten..er det den som det bare skal komme en strek på? og som er kjent for skygge? Det du sa. Det er så unødvendig med spydigheter 🙏🏽 Ja, det var den med en strek 😊 Men tok en rfsu i dag også som du så og den hadde også svak strek. Så krysser fingrene for sterkere i morgen 🤞🏽
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2018 #20 Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, Tyah skrev: Det du sa. Det er så unødvendig med spydigheter 🙏🏽 Ja, det var den med en strek 😊 Men tok en rfsu i dag også som du så og den hadde også svak strek. Så krysser fingrene for sterkere i morgen 🤞🏽 Dette høres lovende ut 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå