Duff Skrevet 9. juni 2018 #61 Skrevet 9. juni 2018 To måneder er ikke lenge. Vær glad du fant det ut nå før du rakk å investere hele livet. Sorgen går over, sviket vil nok sitte en stund men bruk det til noe nyttig. Bestem deg for hva du skal godta og ikke, vær kresen og finn deg en skikkelig fyr. Om ikke mange år ser du han holde på med tull og dritt mens du lever godt men en flott mann. 5
Gjest Natali1 Skrevet 4. juli 2018 #62 Skrevet 4. juli 2018 Jeg lå med han jeg drev på med tidligere en uke etter jeg fant det ut. Jeg ville helst ha avsluttet det først men etter mye overbevisning av han jeg drev på med tidligere og vin hørtes det hele rimelig ut og ting skjedde. mandagen kom han hjem, han innrømmet at den meldingen var til en jente, så jeg spurte om han skrev med flere enn bare henne. Han løyg, svarte nei. Jeg sa jeg viste at han gjorde det etter to døgn. Han bekreftet at dette var sant. Vi reiste på tur sammen til Riga, der fortalte han ting jeg viste fra før vi ble ekslusive. Jeg innså da at det var dette han virkelig ville! For å ikke ødelegge hele turen fortalte jeg hva jeg hadde gjort med han jeg drev på med tidligere den siste dagen vi var i Riga. Hadde jeg ikke gjort det jeg gjorde hadde jeg nok avsluttet det, men siden jeg valgte å ligge med en annen så følte jeg meg ikke noe særlig bedre så ting ble lettere å tilgi. Etter noen jævelige uker har vi valgt at det er dette vi vil og bil gi oss en sjangse.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #63 Skrevet 4. juli 2018 4 minutter siden, Natali1 skrev: Jeg lå med han jeg drev på med tidligere en uke etter jeg fant det ut. Jeg ville helst ha avsluttet det først men etter mye overbevisning av han jeg drev på med tidligere og vin hørtes det hele rimelig ut og ting skjedde. mandagen kom han hjem, han innrømmet at den meldingen var til en jente, så jeg spurte om han skrev med flere enn bare henne. Han løyg, svarte nei. Jeg sa jeg viste at han gjorde det etter to døgn. Han bekreftet at dette var sant. Vi reiste på tur sammen til Riga, der fortalte han ting jeg viste fra før vi ble ekslusive. Jeg innså da at det var dette han virkelig ville! For å ikke ødelegge hele turen fortalte jeg hva jeg hadde gjort med han jeg drev på med tidligere den siste dagen vi var i Riga. Hadde jeg ikke gjort det jeg gjorde hadde jeg nok avsluttet det, men siden jeg valgte å ligge med en annen så følte jeg meg ikke noe særlig bedre så ting ble lettere å tilgi. Etter noen jævelige uker har vi valgt at det er dette vi vil og bil gi oss en sjangse. Jaja, lykke til. Anonymkode: f1429...c12 7
Ananas. Skrevet 4. juli 2018 #64 Skrevet 4. juli 2018 21 minutter siden, Natali1 skrev: Jeg lå med han jeg drev på med tidligere en uke etter jeg fant det ut. Jeg ville helst ha avsluttet det først men etter mye overbevisning av han jeg drev på med tidligere og vin hørtes det hele rimelig ut og ting skjedde. mandagen kom han hjem, han innrømmet at den meldingen var til en jente, så jeg spurte om han skrev med flere enn bare henne. Han løyg, svarte nei. Jeg sa jeg viste at han gjorde det etter to døgn. Han bekreftet at dette var sant. Vi reiste på tur sammen til Riga, der fortalte han ting jeg viste fra før vi ble ekslusive. Jeg innså da at det var dette han virkelig ville! For å ikke ødelegge hele turen fortalte jeg hva jeg hadde gjort med han jeg drev på med tidligere den siste dagen vi var i Riga. Hadde jeg ikke gjort det jeg gjorde hadde jeg nok avsluttet det, men siden jeg valgte å ligge med en annen så følte jeg meg ikke noe særlig bedre så ting ble lettere å tilgi. Etter noen jævelige uker har vi valgt at det er dette vi vil og bil gi oss en sjangse. Hadde det vært det han virkelig ville, så hadde han ikke holdt en drøss med jenter varme mens han var sammen med deg. Det er ikke sånn at du må tilgi ham fordi du gjorde noen dumt selv, etter at du hadde oppdaget at han holdt på som en idiot. 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #65 Skrevet 4. juli 2018 Been there, done that. Vært sammen med en som bare løy, lovet bedring, løy igjen, fortalte halve sannheten osv. Det blir ikke bedre, det blir ikke bra. Slike menn elsker bekreftelsen de får fra andre damer, spenningen og de vil ikke gi slipp på den. Følelser kan du få for andre. Fine, ærlige menn til og med. Du skylder deg selv det. Men regner med du er der jeg var for noen år siden og da nytter det ikke siden du ikke vil ta det til deg. Anonymkode: aba0b...fa3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #66 Skrevet 4. juli 2018 3 timer siden, Natali1 skrev: Hadde jeg ikke gjort det jeg gjorde hadde jeg nok avsluttet det, men siden jeg valgte å ligge med en annen så følte jeg meg ikke noe særlig bedre så ting ble lettere å tilgi. Two wrongs doesn't make it right Lykke til som hans dørmatte Anonymkode: 4677f...960
lehangolta Skrevet 4. juli 2018 #67 Skrevet 4. juli 2018 På 5.6.2018 den 10.18, padawan skrev: Du kan takke deg selv som sniker på telefonen hans. Ja det bør hun. Takke seg selv for at hun fant ut hvilken idiot han er og slipper å bruke opp mer tid på han.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #68 Skrevet 4. juli 2018 Lykke til, du har i hvert fall valgt det selv. Ingen sympati herfra. Om han er utro igjen eller du går rundt med en ekkel følelse i magen hver gang har drar bort, er på fest med kompiser, eller det piper i telefonen hans, så har du gått inn i det med åpne øyne. Du vet hvem han er. Det finnes menn der ute som respekterer kvinner og ikke puler rundt når de egentlig burde vært nyforelska og på knærne etter dama/daten sin. Og det finnes kvinner som er sterke nok til å tenke "hell no" og ikke aksepterer å ha blitt holdt for narr av en ekkel kåtpeis uten selvkontroll og ryggrad. Fyren er trash, men hvis du ikke synes du er verdt mer, så er det vel greit. Anonymkode: 59fa7...85e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #69 Skrevet 4. juli 2018 5 hours ago, Natali1 said: Jeg lå med han jeg drev på med tidligere en uke etter jeg fant det ut. Jeg ville helst ha avsluttet det først men etter mye overbevisning av han jeg drev på med tidligere og vin hørtes det hele rimelig ut og ting skjedde. mandagen kom han hjem, han innrømmet at den meldingen var til en jente, så jeg spurte om han skrev med flere enn bare henne. Han løyg, svarte nei. Jeg sa jeg viste at han gjorde det etter to døgn. Han bekreftet at dette var sant. Vi reiste på tur sammen til Riga, der fortalte han ting jeg viste fra før vi ble ekslusive. Jeg innså da at det var dette han virkelig ville! For å ikke ødelegge hele turen fortalte jeg hva jeg hadde gjort med han jeg drev på med tidligere den siste dagen vi var i Riga. Hadde jeg ikke gjort det jeg gjorde hadde jeg nok avsluttet det, men siden jeg valgte å ligge med en annen så følte jeg meg ikke noe særlig bedre så ting ble lettere å tilgi. Etter noen jævelige uker har vi valgt at det er dette vi vil og bil gi oss en sjangse. Han hadde vel ikke noe å tape på å fortelle sannheten lenger, men alt å vinne...godt mulig det er strategi fra hans side. Anonymkode: 6cb7b...fe3
RoH Skrevet 4. juli 2018 #70 Skrevet 4. juli 2018 En gang horebukk alltid horebukk. Her kommer du til å gå på en smell TS
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2018 #71 Skrevet 4. juli 2018 On 6/8/2018 at 3:15 AM, Natali1 said: Ja, da greide han å drite seg ut nå på onsdag. Skrev til felles chatten vi har sammen med noen venner. Nå er det natt til fredag. Ikke hørt noe mer fra han enn det. Har selvsagt ikke svart, hva skal man liksom svare til noe sånt. Han kommer hjem på søndag, vi snakkes da tenker jeg. Vil høre hvor mye han klarer å lyve til meg, før jeg gir han tingene sine. jeg har ingenting hos han. Han har vært flink med å ta med ting jeg har glemt der. Til og med hårstrikket mitt. Han kan ikke ha noen av dine ting hos seg fordi han har flere damer som ikke vet om hverandre. Anonymkode: 6cb7b...fe3 1
puppi Skrevet 4. juli 2018 #72 Skrevet 4. juli 2018 Si at du har funnet deg en ny gutt, og at du suger ham 3 ganger om dagen, og at han får sprute i munnen din, mens venninna di hjelper til. Da blir han nok sjalu, gjør ingenting at det er ren løgn Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå