Gå til innhold

Jeg fraråder ALLE å gå igjennom noens telefon.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et tips: Menn som har et behov for å si at de er snille, er som regel ikke det.

Anonymkode: cd076...063

Haha, den er jeg helt enig i. Datet en gang en fyr, husker vi satt og så på tv. Programmet omhandlet en mannlig player, og daten min kommenterte: "Sånn der er heldigvis ikke jeg!" ut av det blå. Han viste seg senere å ha vært utro i omtrent alle sine tidligere forhold, og løy og manipulerte meg. Drittsekk. Men glad jeg dumpet idioten ;) 

Anonymkode: c53b9...c16

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Natali1
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp dette her er jo grunnen til at folk BØR gå gjennom telefoner og ha fri tilgang til sin partners telefon!
Ellers sitter man jo som den naive kjerringa som blir brukt og lurt og bedratt og playa.

Kjipt at dette kom frem om fyren din men heldigvis er dere ikke kjærester så nå vet du at du ikke bør bli kjæreste med han når du vet åssen han er! Hadde det vært meg hadde jeg bare fått helt avsmak for han og vært takknemmelig som fant ut av det, og stengt han ut fra livet mitt

Anonymkode: eacb8...57c

Jeg er helt sjokkert enda, men ja får så sykt avsmak.

Kommer til å si at jeg tror det er bedre vi bare er venner. Spør han, sier jeg «jeg har snakket mye om ærlighet og respekt, ikke ta meg for å være dum (Navnet hans). Jeg gidder bare ikke det her» jeg er blitt glad i deg og alt men dette er ikke noe for meg. Vi vil forskjellig, og det er helt greit» 

Vi skal ta noen fag sammen og vi er i samme vennekrets..så må ha en okei avslutning. 

Endret av Natali1
Gjest padawan
Skrevet

Du kan takke deg selv som sniker på telefonen hans. 

Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, padawan skrev:

Du kan takke deg selv som sniker på telefonen hans. 

Selvfølgelig skal man egentlig ikke gjøre det, men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på all den tiden hun slapp å kaste bort på fyren.

Gjest Natali1
Skrevet
1 time siden, chisandra skrev:

Selvfølgelig skal man egentlig ikke gjøre det, men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på all den tiden hun slapp å kaste bort på fyren.

Ah jeg er så enig. Takker gud for at jeg gjorde det! Man skal ikke gjøre det nei, det vet vi alle! Men han skal heller ikke tro jeg er en dum liten jente på 27år som han kan behandle som han selv ønsker. Og til alle de som sier der fikk du for å snoke. 

Skulle jeg bare latt meg bli utnyttet mens han gjør som han vil? Javel. Dere får føle på det hvis det skjer med dere. Håper dere ikke blir utsatt for det samme, for å bli løyet til er kjipt! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart du kan tenke være venner med han når han har løyet og bedratt deg på den måten. Da fremstår du bare svak. Det er bare å si at du ikke ønsker å treffe han mer siden du har funnet ut hvordan han holder på.

Selv om du er i samme bekjentskapskrets trenger du da ikke være venn med han. Dere er bekjente, og ikke mer enn det.

Anonymkode: 4ebeb...d9a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hentet ting (om du har noe i hans leilighet eller lignende), sørget for å ordne opp i alle praktiske ting som gjør at dere må ha kontakt osv. nå når han er borte. Så hadde jeg ringt han og sagt at det er slutt og han vet selv hva han har gjort. 

Ferdig. 

Anonymkode: 05244...a5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lite tips: når folk sier adjektiver om seg selv så er de sjelden sanne. Det er ikke opp til han å si at han er snill f.eks. Det er andre som kan dømme det, om han når opp til standarden av snill.

Jeg styrer unna disse, også de som sier de er morsomme: de er aldri det, de er plagsomme (de har satt labelen morsom på seg selv og så prøver de for hardt å faktisk være det). De som sier de er gode i senga: nope. alle damer er forskjellige og triksene deres funker ikke på alle. 

Det fins gode menn der ute, jeg looover! Bli kvitt han dritten og kos deg med deg sjøl til du finner en verdig. Du fortjener å bli elsket!

Anonymkode: 59190...aed

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et tips: Menn som har et behov for å si at de er snille, er som regel ikke det.

Anonymkode: cd076...063

Det er min erfaring også.

Jeg ville bare avsluttet hele greia uten å forklare hvorfor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2018 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Finner han ut av det, kan han anmelde deg for snokingen, det er faktisk straffbart, og du risikerer bot og fengsel.

Anonymkode: 3075f...570

Den der må du utdype. Dersom han har gitt henne koden så har hun "lovlig tilgang" til enheten nemlig...

Anonymkode: bcf70...575

Skrevet
På 4.6.2018 den 21.46, Trolltunge skrev:

Jeg tror jeg hadde sagt at verden er liten, og jeg har fått vite at du holder på med andre, så da bruker jeg ikke mer tid på deg.

Så kunne han bare få lure på hvordan jeg hadde fått greie på det. 

Ikke greit å snoke på andres mobil, men nå har du gjort det, og vet at han ikke er til å stole på. 

Veldig enig i denne. Hadde sagt noe sånt selv. 

Han høres jo ikke ut som noen å satse på. Så hvorfor bruke tid på ham noe mer.

• Liker 4
Skrevet

Gjør det som er riktig for deg, jeg hadde nok blitt så forbannet att jeg hadde sagt det . Men er nok lurt det noen sa over her : verden er liten  og jeg vet at du  flørter rundt . Jeg mener bestemt att det er en type utroskap, psykisk utroskap er like vondt som fysisk . Og det med att du har snoket på telefonen hans, drit i det !!! 

• Liker 2
Gjest Natali1
Skrevet

Ja, da greide han å drite seg ut nå på onsdag. Skrev til felles chatten vi har sammen med noen venner.

Nå er det natt til fredag. Ikke hørt noe mer fra han enn det. Har selvsagt ikke svart, hva skal man liksom svare til noe sånt. 

Han kommer hjem på søndag, vi snakkes da tenker jeg. Vil høre hvor mye han klarer å lyve til meg, før jeg gir han tingene sine.

jeg har ingenting hos han. Han har vært flink med å ta med ting jeg har glemt der. Til og med hårstrikket mitt.

082C0418-A1C2-4B79-9695-CCDEC6EABB7F.jpeg

D1E7119D-05DD-47C1-85F7-86C495092455.jpeg

Gjest Natali1
Skrevet
På 5.6.2018 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er rart du kan tenke være venner med han når han har løyet og bedratt deg på den måten. Da fremstår du bare svak. Det er bare å si at du ikke ønsker å treffe han mer siden du har funnet ut hvordan han holder på.

Selv om du er i samme bekjentskapskrets trenger du da ikke være venn med han. Dere er bekjente, og ikke mer enn det.

Anonymkode: 4ebeb...d9a

Det er kanskje noe sannhet i det. Jeg tenkte det siden vi har samme vennekrets og skal ha 2 fag sammen til neste år. 

Bare leke sånn om alt er fint og flott. Vi har kjøpt basseng sammen med 5 andre og vi begge er mye der, eller var nå er vi begge på ferie. 

Vet ikke hvordan jeg skal få dette til å gå opp. Nye venner?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare sagt det som det er til vennene, at han har vært utro og misbrukt deg psykisk, løyet og gitt deg null respekt. Så kan de velge hvem av dere de vil beholde.

Anonymkode: 311bd...cf8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 100% for åpen telefon/some med partneren.  Nettopp pga. dette. Tror kun det er folk med litt ekstra i bagasjen, som er i mot det.

Jeg hadde konfrontert han med det, men det er fordi jeg synes kommunikasjon betyr mye, spesielt når det kommer til avslutninger.

"Jeg synes vi skal gå til hvert våres, her. Jeg føler meg lurt, og synes det er helt utrolig kjipt, når min kjæreste sitter og forteller meg hvor snill/lojal han er - og så viser private meldinger, at han absolutt ikke er. Synes det gjør skikkelig vondt, at du skal ødelegge en som meg, som har vært så villig til å legge bort alt for deg. Det er faktisk ikke mange som er villige til det. Det du har gjort er ikke greit, og jeg vil helst unngå å kaste bort EEETT SEKUUND TIL  DEG, så hadebra".

Haha, okei, kanskje ikke siste da. Men da har du gjort det tydelig på hvorfor, og han lærer det kanskje LITT. 🙂

Anonymkode: 92467...535

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Disse meldingene minnet meg veldig om meldinger som en jeg holdt på med skrev til 8 andre jenter. Men jeg var visst helt unik for han da iforhold til de andre. Meldingene dreide seg om insmøring med kremer og diverse.... han har vel ikke J som første bokstav i navnet sitt ? 😂 

Anonymkode: 72f43...648

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2018 den 21.11, Natali1 skrev:

Skal jeg si at jeg har snoket, beklage det og konfrontere han med det.

eller bare avslutte det? 

Du trenger ikke forklare han noe, bare avslutt med en kort melding. Mer fortjener han ikke. Nei det er ikke greit å snoke, men det betyr ikke at du skal unnskylde deg mot han når han behandler deg på denne måten. Han bare lurer deg. Av egen erfaring tenker jeg man skal være veldig skeptisk når noen uoppfordret forteller deg hvor snille og gode de er. Det er en grunn til at de føler de må si det, i stedet for å la deg finne ut av det på egen hånd. 

Anonymkode: bf975...c89

• Liker 3
Gjest Natali1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Disse meldingene minnet meg veldig om meldinger som en jeg holdt på med skrev til 8 andre jenter. Men jeg var visst helt unik for han da iforhold til de andre. Meldingene dreide seg om insmøring med kremer og diverse.... han har vel ikke J som første bokstav i navnet sitt ? 😂 

Anonymkode: 72f43...648

Hehe var sammen med en som het Jon en gang. Han var veldig sjalu, viste seg med tiden hvorfor, var jo han som drev på som han ville. 

Men han her heter S

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Natali1 skrev:

Ja, da greide han å drite seg ut nå på onsdag. Skrev til felles chatten vi har sammen med noen venner.

Nå er det natt til fredag. Ikke hørt noe mer fra han enn det. Har selvsagt ikke svart, hva skal man liksom svare til noe sånt. 

Han kommer hjem på søndag, vi snakkes da tenker jeg. Vil høre hvor mye han klarer å lyve til meg, før jeg gir han tingene sine.

jeg har ingenting hos han. Han har vært flink med å ta med ting jeg har glemt der. Til og med hårstrikket mitt.

082C0418-A1C2-4B79-9695-CCDEC6EABB7F.jpeg

D1E7119D-05DD-47C1-85F7-86C495092455.jpeg

Omfg så busta og han vet det sjæl😂 snakka med han enda Ts? 

Anonymkode: f27e3...711

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...