Gjest Natali1 Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 (endret) Han jeg driver på med sier han er snill, jeg vet ikke hva slags gutter du har vært bortig men jeg er snill sier han. Jeg ville ha dette bekreftet 100% for jeg har vært bortig menn som har skrevet og løyet tidligere så angsten er der og har nektet å forsvinne. Så når jeg var full, lot jeg nysgjerrigheten ta over. Jeg finner ut at han skriver med jenter på Snapchat, sier de er fin, deilige, liker deg sånn som du er osv. Ei spurte om han kunne hjelpe henne å smøre henne inn med solkrem? Får jeg lov å kysse deg nedover ryggen først? Svarte han. 10. Mai ja veldig gjerne. Svarte hun og de begge ser frem til juli. Ei fortalte han at hun hadde kommet 3 ganger. Så skrev hun flink du. Den helgen jeg var borte masse hjerter og kysse emoji på mange av meldingene. han skal på sommerskole i juli i Oslo, han planlegger å møte 1-3 av de. Vi ble eksklusive 8. April i år og vi er inneforstått begge to at vi kun skal ha hverandre. hva i all verden gjør jeg nå? Skal jeg si at jeg har snoket, beklage det og konfrontere han med det. eller bare avslutte det? Noen forslag til hvordan jeg skal si det, om jeg skal innrømme det? Endret 4. juli 2018 av Natali1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 4. juni 2018 Jeg hadde bare avsluttet. Hadde ikke giddet konfrontasjon. Kanskje hvis han spør hvorfor kan du konfrontere. Anonymkode: 153a1...5e6 62
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Finner han ut av det, kan han anmelde deg for snokingen, det er faktisk straffbart, og du risikerer bot og fengsel. Anonymkode: 3075f...570 2
Gjest Natali1 Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Han har reist på ferie nå, skal være hjemme hos familien i en uke. jeg fant det ut natten før han skulle dra, typ 6timer før. Jeg rakk ikke det da, jeg ville tenke over hva jeg skulle si og gjøre først. Så bør jeg fortelle ar jeg var på mobilen hans?
Gjest Natali1 Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finner han ut av det, kan han anmelde deg for snokingen, det er faktisk straffbart, og du risikerer bot og fengsel. Anonymkode: 3075f...570 Da må han ha bevis. Jeg kan nekte. Da Blir det ord mot ord. Endret 4. juni 2018 av Natali1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 Du bør lære å holde deg unna andres telefoner. Karma. Anonymkode: 375ac...c06 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 2 minutter siden, Natali1 skrev: Da må han ha bevis. Jeg kan nekte. Da Blir det ord mot ord. Sant nok, men hvordan skal du forklare han hvordan du fant ut av det? https://www.kk.no/samliv/logger-du-deg-inn-pa-facebooken-til-kjaeresten-uten-tillatelse-kan-du-bli-anmeldt-67745723 Anonymkode: 3075f...570 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 Nettopp dette her er jo grunnen til at folk BØR gå gjennom telefoner og ha fri tilgang til sin partners telefon! Ellers sitter man jo som den naive kjerringa som blir brukt og lurt og bedratt og playa. Kjipt at dette kom frem om fyren din men heldigvis er dere ikke kjærester så nå vet du at du ikke bør bli kjæreste med han når du vet åssen han er! Hadde det vært meg hadde jeg bare fått helt avsmak for han og vært takknemmelig som fant ut av det, og stengt han ut fra livet mitt Anonymkode: eacb8...57c 17
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 Vanligvis er jeg for å ta en skikkelig avslutning men her syns jeg faktisk at du kan kutte kontakten tvert med han uten å fortelle at du vet. For siden han er notorisk utro vil en konfrontasjon ha null effekt. Trøst deg med at du nå vet alt. Anonymkode: 852b1...fa0 22
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #11 Skrevet 4. juni 2018 Bare avslutt det uten grunn. Hvis han ABSOLUTT må vite hvorfor så si at noen har kontaktet deg fordi de fant ut at han hadde kjæreste, men ikke si hvem det var. Anonymkode: 7622d...0db 24
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 Bare dump han, du trenger ikke forklare noenting! Hvis han spør. så kan du jo svare ærlig hvis du føler for det. Hvor lenge skal han være hos foreldrene sine? Anonymkode: b89fe...213 1
Gjest Skogrose Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 Ser ikke en eneste grunn til å ta den konfrontasjonen. Uansett hva han sier så er ikke dette en fyr du vil ha i livet ditt. Bare å avslutte.
Trolltunge Skrevet 4. juni 2018 #14 Skrevet 4. juni 2018 Jeg tror jeg hadde sagt at verden er liten, og jeg har fått vite at du holder på med andre, så da bruker jeg ikke mer tid på deg. Så kunne han bare få lure på hvordan jeg hadde fått greie på det. Ikke greit å snoke på andres mobil, men nå har du gjort det, og vet at han ikke er til å stole på. 35
Gjest Natali1 Skrevet 4. juni 2018 #15 Skrevet 4. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant nok, men hvordan skal du forklare han hvordan du fant ut av det? https://www.kk.no/samliv/logger-du-deg-inn-pa-facebooken-til-kjaeresten-uten-tillatelse-kan-du-bli-anmeldt-67745723 Anonymkode: 3075f...570 Jeg skal spørre om han skriver flørtende med andre damer. Sier han nei, sier jeg at jeg klarer nok ikke stole på deg og best at vi bare avslutter dette og snakkes etter sommeren igjen som venner. Vi begynner i samme klasse, hvilket som aldri var meningen vi skulle men jeg har fått godkjent fag så nå blir det sånn.
Gjest Natali1 Skrevet 4. juni 2018 #16 Skrevet 4. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare dump han, du trenger ikke forklare noenting! Hvis han spør. så kan du jo svare ærlig hvis du føler for det. Hvor lenge skal han være hos foreldrene sine? Anonymkode: b89fe...213 En uke. Han er forresten 31 år og jeg 27år
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #17 Skrevet 4. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Finner han ut av det, kan han anmelde deg for snokingen, det er faktisk straffbart, og du risikerer bot og fengsel. Anonymkode: 3075f...570 Ho eisikerer svært lite da dette ikke er noen prioritet i det hele tatt for politi Anonymkode: 0d52e...8eb 11
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #18 Skrevet 4. juni 2018 Bare skriv på melding. "Jeg VET. Det er slutt. Aldri kontakt meg mer." Og om han skulle oppsøke deg og spørre hvordan du vet, sier du bare at noen fortalte deg det. Du trenger ikke si noe mer til han. Anonymkode: 4ebeb...d9a 7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #19 Skrevet 4. juni 2018 Et tips: Menn som har et behov for å si at de er snille, er som regel ikke det. Anonymkode: cd076...063 27
Gjest chisandra Skrevet 4. juni 2018 #20 Skrevet 4. juni 2018 Bare si at du har fått opplyst fra sikre kilder at han ikke oppfører seg på en måte du forventer i et forhold. Menn som føler behov for å fortelle at de er «the good guy» i stedet for å vise det, det er menn jeg blir skeptisk til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå