Gå til innhold

Hvilke partier vil du absolutt IKKE stemme på?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke partier er det totalt uaktuelt for deg å stemme på?

For meg ser rangeringen slik ut:

VIL ABSOLUTT IKKE STEMME PÅ

RV

FrP

KrF

SP

Kystpartiet

VIL NEPPE STEMME PÅ

SV

Venstre

VURDERER Å STEMME PÅ

AP

Høyre

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ikke:

FrP

KrF

SP

RV

Kystpartiet

Høyre

neppe:

AP

Venstre

og stemmer på:

SV

Gjest Anonymous
Skrevet

og stemmer på:

SV

Du syns ikke sosialismen har litt for mye blod på henda, sånn historisk sett, da, Madam?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Velger å se fremover :wink:

Skrevet

Never ever stemme på:

FRP

KRF

SP

Skal stemme på:

AP

Skrevet

Aldri i verden stemme på:

FRP

SV

SP

Kystpartiet

RV

KRF

AKP-ml

NKP

Neppe stemme på:

Venstre

skal stemme:

Enten Høyre eller Arbeiderpartiet

Gjest Anonymous
Skrevet
Velger å se fremover  :wink:

Og hvilke framtidsløsninger er det sosialismen sitter på, som kan bidra til vekst, utvikling og nyskaping i Norge?

Etter min mening er SV nå iferd med å bli landets mest konservative parti. Merkelig utvikling.

Gjest Valhalla
Skrevet

VIL ABSOLUTT IKKE STEMME PÅ

RV- Naive ungdommer og sinte rødfacister

SV- Naive og tyvaktige

KrF-Noe bra, men BondeSvik og Høybråthen etc. trekker ned

SP- Bønder

Kystpartiet- Fiskere

Venstre- En helt forferdelig holdning til innvandring, Olaf Thommesen er den nest verste mann i Norge

AP- Ah de gode sosialdemokrater, huff.

VIL NEPPE STEMME PÅ

Høyre

VURDERER Å STEMME PÅ

FrP

Gjest TomKrus
Skrevet

Partiet som har frontfigurer som ikke gir meg en kvalmende fornemmelse, kan jeg stemme på.

Foreløpig ingen.

Gjest lilletroll
Skrevet

Skal IKKE stemme på:

RV

FrP

KrF

SP

Kystpartiet

SV

Venstre

Vurderer å stemme på:

AP

Høyre

Skrevet

Er upartipolitisk (selvlaget ord og har selvutnevnt meg til det!)

Dvs. at jeg har drevet og driver med litt politikk men ikke gjennom noe parti. Det finnes mange bra (-og dårlige) partier og meninger, men jeg klarer aldri å bli enig nok med et parti til at jeg klarer å ta et slik standpunkt! Har litt av det samme som TomKrus i blodet også tror jeg! Noen av de som er frontfigurer er helt tragiske og uforståelige.

Hadde jeg valget om å dø eller stemme så hadde jeg nok stemt SV, (eller kanskje miljøpartiet De Grønne bare for å bli sett på som helt loka!! :hoho: )

Skrevet

Av og til blir jeg glødende idealistisk - helt til jeg kommer på at alt vanner ut i intet likevel, med koalisjoner og kompromiss og brutte valgløfter.

Skrevet
Never ever stemme på:

FRP

KRF

SP

Skal stemme på:

AP

Samme her

Gjest Madam Felle
Skrevet

Og hvilke framtidsløsninger er det sosialismen sitter på, som kan bidra til vekst, utvikling og nyskaping i Norge?

Etter min mening er SV nå iferd med å bli landets mest konservative parti. Merkelig utvikling.

Du har din mening og jeg har min, og la oss bare respektere det. Jeg har ingen planer å gå inn på noen politisk diskusjon, for jeg bare svarte på spørsmålet som ble stilt. Det ble ikke nevnt av vi måtte begrunne hvorfor, og da velger jeg å ikke begrunne hvorfor, men jeg har heldigvis lov til å stemme hva jeg selv vil. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvilke partier er det totalt uaktuelt for deg å stemme på?

Jeg ville vegret meg mot å stemme på et parti som proklamerer at det ville være totalt uaktuelt å noensinne forrandre synspunkt innenfor et gitt felt.

Det er lov å lære, og det er også lov å forrandre mening. Å stå benfast på noe, er ikke nødvendigvis et tegn på at man har forstått noen verdens ting.

Skrevet

Aldri i livet

FrP

Demokratene

Kystpartiet

FrP

Høyre

Tja

Ap

Sv

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har din mening og jeg har min, og la oss bare respektere det. Jeg har ingen planer å gå inn på noen politisk diskusjon, for jeg bare svarte på spørsmålet som ble stilt. Det ble ikke nevnt av vi måtte begrunne hvorfor, og da velger jeg å ikke begrunne hvorfor, men jeg har heldigvis lov til å stemme hva jeg selv vil. :wink:

Svaret ditt faller fint inn i de svar SV'ere gir når de blir utfordret om sitt syn på demokrati.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest; det kunne vært interessant å se ditt svar på trådens spørsmål. De andre "svarene" er mindre interessante.

Skrevet

jeg har valgt å rangere de partier jeg absolutt ikke ville ha stemt på

1. Frp

2. Krf

3. RV

4. Høyre

Gjest Moonshadow
Skrevet

Stemmer absolutt ikke på:

KRF

Høyre

FRP

Kystpartiet.

Vurderer å stemme på:'

Sv

Rv

Ap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...