AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #21 Skrevet 5. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er vel normalt i hverdagen at man hjelper hverandre og samarbeideider om ting? At mannen er hjemme med barna eller klipper gress er ikke romantikk for min del selv om jeg setter pris på alt han gjør for oss. Anonymkode: 8ba23...e4f Det er mine barn han passer og finner på ting med. Jeg tar ihvertfall ikke noen for gitt. Han gjør ikke dette bare for å hjelpe, men fordi han er glad i meg. Anonymkode: 17101...066
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #22 Skrevet 5. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, et par hjelper hverandre - noe som er kjærlighet i mine øyne. De gjør mer for sine kjære enn de hadde gjort for sine venner/kompiser. At mange tar det som selvfølge er ganske trist. Det er mye kjærlighet der som blir tatt for «gitt». Anonymkode: 193f4...4a2 Dette!! Anonymkode: 17101...066
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #23 Skrevet 5. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mine barn han passer og finner på ting med. Jeg tar ihvertfall ikke noen for gitt. Han gjør ikke dette bare for å hjelpe, men fordi han er glad i meg. Anonymkode: 17101...066 Ja, det skjønner jeg. Alle i gode forhold gjør jo slikt for hverandre, og det er man jo glad for, men det er ikke romantikk 😉 Anonymkode: 8ba23...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå