AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Hei. Pappa i slutten av 30-årene med kone og barn lurer. Har ei flott kone, 2 barn og 2 stebarn. Har et relativt fint liv, men det siste året har kona blitt vel opptatt av Snapchat. Var plutselig veldig fraværende på kveldene. Fant dessverre ut at det var en yngre kollega i starten av 20-årene hun snappet meget hyppig med. Overså et par meldinger, og det var både hjertemeldinger og andre «nære» meldinger. Har tatt det opp men blir bare møtt med sinne og ingen forståelse. Har gått noen måneder nå; virker som omfanget og hyppigheten er noe mindre nå. Overså dessverre her om dagen tilfeldig ny hjertemelding hun skrev til sin mye yngre kollega. Kona bedyrer hun elsker meg, og jeg elsker jo henne. Men jeg syntes det er veldig sårende når hun tydeligvis viser slik interesse for en annen mann, og jeg kun blir møtt med sinne når jeg tar det opp. What to do? Anonymkode: 83b0b...2b3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Så trist, hun går jo direkte i forsvar når du tar det opp. Har du prøvd å ta det opp med hun i en annen situasjon, der hvor dere kanskje har det relativt avslappet og kona di ikke har telefonen i nærheten? Og si hva det gjør med deg, du blir såra og utrygg og usikker. (f.eks). Bare en tanke, vet med meg selv at jeg tenker mer over handlingene mine ovenfor andre, når jeg selv ikke er så bevisst på dem, når de rundt meg sier hva det følelsesmessig gjør med dem. Ikke sikkert alle er slik, men er vel verdt å prøve. Hvis ikke kan du alltids dra hjem til denne tyveåringen og si at hvis han ikke holder seg unna kona di, vel da får han angre. Så gir du han en på snørra 🤣 Anonymkode: 5a673...95b
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Sinne er den vanligste forsvarsmekanismen når man blir avslørt. Du må sette deg ned på kjøkkenbordet å ha en konstruktiv prat med hun. Ikke kjefte, men prate. Si at sånn og sånn føler du det, det og det har du observert, og det og det krever du. Jeg ville sagt at jeg føler lite tosomhet når hun blir sur når du tar opp problemer for et forhold er et samarbeid og ikke en dra-kamp. Ville sagt at du er ukomfortabel med snapchat kontakten hennes og bedt om full tilgang til kontoen og spurt hvorfor de sender hjerter til hverandre osv, og rett og slett stilt krav om at "du er sammen med meg og da erdet ikke ok å sende hjerter med andre, du har med det ødelagt tillitten og jeg er usikker på degsom partner så vi er nødt til å snakke sammen om hva som skjer og du er nødttil å slutte å bruke snapchat om du er interessert i at tillitten skal komme tilbake igjen og for å vise at du faktisk vil satse på dette forholdet". Det spiller ingen rolle om ordene hennes når hun sier hun elsker deg er følelsesløse ord av vane om hun oppfører seg som at hun ikke elsker deg! Anonymkode: 17554...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå