AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Hei jeg har veldig lyst til å prøve meg på en jente som jeg hadde hadde hatt en flørt med i sommer. Men da skulle jeg være borte et halvt år så jeg fikk ikke møte henne igjen etter det. Jeg sendte henne en melding for ca 4 måneder siden og etter liten prat kom hun til slutt opp med denne meldingen:《Det er veldig koselig å høre! Men vet ikke om jeg har tid til noe sånt i livet mitt akkurat nå, det er veldig travelt for tiden😞 finner liksom ikke en eneste dag den nærmeste måneden som kunne passet bra》 jeg skjønner jo at det mest sannsynlug er en snill måte å avise meg på. Men jeg mener hun er verdt å jobbe for derfor lurer jeg på om det er innafor å sende henne en ny melding. Det som holder meg igjen er at jeg ikke vil være slitsom mot henne siden jeg vet at hun har ekstremt drage og det var en supersnill avisning. er det innafor å sende henne en ny melding? Anonymkode: 974a5...5d2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Tror hun prøver å si på en snill måte at hun ikke ønsker avstandflørt/forhold. Anonymkode: 555d1...be9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå