Gjest Dixie i.i Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Hei. Var på svømming med hesten min i går, han syntes det var supergøy. Han var litt redd for å gå ut i vannet første gangen, men når han først turte var han kjempestolt av seg selv. Etterpå fikk han en grundig vask før han ble satt i en tørkeboks. Var en ren, sliten og fornøyd hest som ble med meg hjem!!! Kan trygt anbefales!! De har også svømming for hunder!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Hei. Var på svømming med hesten min i går, han syntes det var supergøy. Han var litt redd for å gå ut i vannet første gangen, men når han først turte var han kjempestolt av seg selv. Etterpå fikk han en grundig vask før han ble satt i en tørkeboks. Var en ren, sliten og fornøyd hest som ble med meg hjem!!! Kan trygt anbefales!! De har også svømming for hunder!! Er ikke det bare for hester som har ryggproblemer og for lite muskler her og der? x
smidja Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Neida, det er det ikke. Det er også med på å bygge opp muskler og bra for vedlikehold osv. Det er akkurat det samme som for oss. Og det som er så bra med svømming er jo at det ikke belaster noe som helst, så det kan aldri bli feil trening.
Gjest Dixie i.i Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 NEi, som sagt tideligere. Alle hester har godt av dette. Er velig løsgjørende arbeide, og for friske hester en god variasjon til det daglige arbeidet. I tillegg er det en super måte å trene opp skadete hester som ikke skal belaste seg. Har ridd både på sprang og dressur trening etter at han svømte, og begge trenerene kommenterte at han virket veldig løs og ledig. SÅ nå skal hesten på ferie dit hele påsken, siden jeg skal ut å reise. Da vet jeg at han får veldig bra trening, og jeg trenger ikke tenke på å få folk til å passe han mens han er borte.
cezz Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Hvor gjorde du dette? Har nettopp solgt hesten jeg, men nysjerrig allikevel:-)
Lita84 Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Det hørtes ufattelig dyrt ut Men, har man råd til ferie for både hesten og seg selv, har man vel penger Så fint at det hjelper, fint tiltak!
Gjest Dixie i.i Skrevet 4. mars 2005 #8 Skrevet 4. mars 2005 Det koster 350 kr for en svømme time, da er de 3 stykkersom holder på med hesten (ikkerhetsmessige årsaker), i tillegg blir den vasket og tørket i en varmluftsboks. Hesten min brukte laang tid på å gå uti første gangen, så deler man på hvor lang tid de jobbet blir det ikke mye lønna på hver. Det kostet ikke mer å ha han der 1 uke enn det koster å ha en hund på kennel. I tillegg så slipper jeg å få 3 stykker til å passe på han en uke,m jeg vet at han er i de beste hender, og kan bare slappe av og nyte ferien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå