Gå til innhold

sekselt frustrert


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa

er gravid i femte måned å samboern flytta fra meg for en uke siden.

å jeg er uhyre seksuelt frustrert.

har ufattelig lyst på et godt gammeldags knull.

har nesten lyst å komme med et uanstendig forslag til enten han eller en annen. å hadde ikke jeg vært gravid så hadde jeg sikkert gjort det

er kåt som et dyr fortida så jeg holder på å gå fra konseptene her

kan det skade å spørre da eller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, vet hvordan du har det. Bare at jeg har den deilige jenta mi liggende ved siden av meg hver eneste natt.... allikevel skjer det ingenting.... Du kan i allefall gå ut og finne deg noen andre du.... :cry:

Ting kan bare bli bedre, og jeg er blitt utrolig godt kjent med meg selv.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget

Kikket gjennom trådene under Seksualitet for de siste dager, oi.... her har du vært frempå! :sjarmor:

Så mye lyst og fantasi som du har, men ingen til å utforske det med...

Vet du har dame, men hvordan holder du ut med sex kun ca 1 gang per måned??

En singel person har oftere sex enn det. :blunke:

Mener ikke å være spydig eller noe sånt, men beundrer deg for å holde ut, en så seksuell mann som deg. :wink:

Klem,

Lisa-Beth

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mannen din har gått fra deg (og du er sikkert gravid med han).

Ditt største problem er at du ikke har noen å ligge med??????

Slettet. Regler for forumet kan du finne her

@lfa (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget

Hege, vær så snill og slette siste gjests innlegg. Det er helt uakseptabelt det han/hun har skrevet.

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nelle har rett, i hvert fall ikke alle single har sex minst en gang i måneden :lol:

men tro det eller ei....... det er frustrerende, men man venner seg til å leve med det også :roll: man blir ihvertfall kjent med seg selv som Kevin så fint sa det :ler:

Tror faktisk det må være hakket værre for de som lever i et forhold og som opplever å legge seg kveld etter kveld med sin kjære uten at det blir noe.......... det må være frustrerende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nelle (ikke innlogget)

Enig Kristian! Værre å være i et forhold uten at man får seg noe!!

Men - når sant skal sies...

Jeg for min del har nesten kuttet ut å tenke på sex om dagen, jeg.

DET er faen meg tragisk!!

*sukk*

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææh.... sorry at innlegget sporet av litt her.... Jeg burde vite bedre enn å snakke om meg selv i en annens tråd.....

Men.... JA Lisa.... jeg sliter.... :wink: Uten et sexliv, blir det til at man lever ut det man ikke får oppleve selv gjennom andre. Dette forumet er helt fantastisk sånn sett. Jeg har også noen gode venninner som har noen gode historier på lager. Det hjelper i allefall meg til å holde meg seksuelt oppegående enn så lenge. Er redd jeg hadde visnet fullstendig om ikke junior spratt litt opp og ned i løpet av dagen og natta.... :sjarmor:

Jeg holder vel ut på et vis, nettopp fordi jeg elsker jenta over alt på jord, og jeg har kanskje en naiv tro på at det kommer til å bli bedre. Når hun først gidder er det helt herlig. Jeg er også enig i deg med det at jeg hadde nesten mer sex når jeg var singel....hmmm......

Klem tilbake til deg, Lisa... kos at du bryr deg.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget

Et lite tips: :blunke: Mannen min har alltid hatt større lyst enn meg eller ihvertfall hatt oftere lyst enn meg. Det som har frustrert meg da, er at jeg ALLTID har visst at han er klar og tilgjengelig. Kjedelig for ham alltid og ta initiativet og. Han bestemte seg for å la meg ta initiativet, han gjør sjelden fremstøt mot meg, med håp om at jeg skal få mer lyst. Det virker!!! :sjarmor:

Nå tar vi initiativet like ofte og sexen er mye bedre.

Han var alltid frempå , fordi han tenkte at jeg kanskje vill 2 av 10 ganger. Det virker mot sin hensikt...

Lite spennende med en fyr som alltid var klar!

Gjør deg litt kostbar du. :wink:

Lisa-Beth

:briller:

(Forøvrig, setter meg på terrassen med en gin/tonic (Bombay Saphire), det er kjempegodt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevin (ikke log)

Lisa, kjære Lisa..... forsøkte i 2 mnd..... og resultatet var INGENTING..... har gitt opp og tar det jeg får..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

A propos seksuell frustasjon, jeg er en singel jente og lurer litt på hvordan andre single "ordner" seg... For jeg har heller ikke sex hver måned :cry: Det er nok litt lenger siden sist nå ja... I vår kikket jeg litt på Big Brother på tvnorge (huff, jeg så på det ja), og da husker jeg deltakerne klagde og bar seg for "nå hadde de ikke hatt sex på over to uker" osv. Og slik jeg forstod det så var de fleste single.

Jeg tør ikke hoppe til køys med hvem som helst (og det vil jeg vel forsåvidt ikke heller...) Og ikke har jeg noen kamerater som kunne passe inn under kategorien "fucking friends" :ler: Man blir som sagt godt kjent med seg selv. Men hva gjør dere andre single mennesker her inne, one night stands eller noen som trår til i ny og ne, eller ingen av delene??

Klem fra en til tider seksuelt frustrert jente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er det så lenge siden jeg var singel, at jeg må tenke meg om litt..hvordan var det nå, jeg husker en kveld jeg var på byen med en venninne, og da hadde jeg bestemt meg for å finne en fyr jeg kunne ligge med, for å si det rett ut!! da det led utpå kvelden, og alkoholen sløret mitt vakre blikk, fant jeg tilslutt det jeg lette etter, en stilig, råsexy yngre fyr, (jeg var 27, han 21!!, viste det seg) Jeg tok kontakt med ham, og sa vel ganske direkte hva jeg hadde i tankene! :wink:

Og da vet du, er det en stor fordel å være jente, for mitt inntrykk er at denne metoden virker på nær sagt hvem som helst av det såkalte "sterke"kjønn!

:hoho::hoho:

Vel, han ble med meg hjem, men innen den tid så begynte jeg å bli så trett at jeg egentlig hadde bare lyst til å legge meg! men han hadde vel gledet seg, tenker jeg, så han brukte laang tid på et deilig forspill, og klarte å virkelig vekke meg! vi headde en fantastisk natt, og en fantastisk morgen, herregud jeg var heldig med den!Ja så heldig at vi fortsatte å treffe hverandre 6 mnd.

Men han var så kjekk, og visste det selv at han fant seg vel noe annet,

det ble iallefall ikke noe mer ut av det!

Falt visst litt av sporet her, men er du kvinne, så er det lett1

Ps-Husk kondom!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...