Lillek Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Hallo Vet noen hvor jeg kan få tak i en badedrakt med høy splitt? Gjerne på nett.. Føler jeg så de overalt på blogger og instagram før, men nå klarer jeg ikke å finne en eneste en..
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Høy splitt? Mener du sånn stringbadedrakt som bloggere og IG modeller poserer i? Ikke en vanlig badedrakt, men en badedrakt du skal se sexy ut i? Anonymkode: bd860...b2c
Lillek Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høy splitt? Mener du sånn stringbadedrakt som bloggere og IG modeller poserer i? Ikke en vanlig badedrakt, men en badedrakt du skal se sexy ut i? Anonymkode: bd860...b2c Nei ikke string, med høy splitt så mener jeg at sidene på badedrakten går høyere opp:)
Cuntzilla Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høy splitt? Mener du sånn stringbadedrakt som bloggere og IG modeller poserer i? Ikke en vanlig badedrakt, men en badedrakt du skal se sexy ut i? Anonymkode: bd860...b2c Hvorfor så bitchy? Det er bare en 90-tallstrend (mye pga Baywatch og dronninga av den type badedrakt, Pamela Anderson) som nå er tilbake som all annen mote fra 90-tallet er om dagen. Og er en ganske vanlig badedrakt, sportsbadetøy har ofte høyere skjæring fordi det er funksjonelt. Og hva er så ille med å finne seg en badedrakt man liker og føler seg lekker i uansett, kjøper du bare de du ser styggest mulig ut i du da? Jeg leter også litt etter det, skal liksom være årets hit men synes ikke det florerer av dem i butikkene. De har en del på nelly.com, usikker på hvordan byttepolicy er på badetøy der da. Akkurat badedrakter må jeg prøve først. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #5 Skrevet 5. juni 2018 23 timer siden, Cuntzilla skrev: Hvorfor så bitchy? Det er bare en 90-tallstrend (mye pga Baywatch og dronninga av den type badedrakt, Pamela Anderson) som nå er tilbake som all annen mote fra 90-tallet er om dagen. Og er en ganske vanlig badedrakt, sportsbadetøy har ofte høyere skjæring fordi det er funksjonelt. Og hva er så ille med å finne seg en badedrakt man liker og føler seg lekker i uansett, kjøper du bare de du ser styggest mulig ut i du da? Jeg leter også litt etter det, skal liksom være årets hit men synes ikke det florerer av dem i butikkene. De har en del på nelly.com, usikker på hvordan byttepolicy er på badetøy der da. Akkurat badedrakter må jeg prøve først. Det er ikke bitchy å bare spørre. Ro deg litt ned 😊 Anonymkode: bd860...b2c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #6 Skrevet 5. juni 2018 Jeg kjøpte min på ASOS Tror Nelly også har. Anonymkode: 28721...329 1
Cuntzilla Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bitchy å bare spørre. Ro deg litt ned 😊 Anonymkode: bd860...b2c Haha. Bitchy igjen 1
Missfitness Skrevet 8. juni 2018 #8 Skrevet 8. juni 2018 På 4.6.2018 den 18.52, Lillek skrev: Hallo Vet noen hvor jeg kan få tak i en badedrakt med høy splitt? Gjerne på nett.. Føler jeg så de overalt på blogger og instagram før, men nå klarer jeg ikke å finne en eneste en.. Det du mener er "høy skjæring" . Får opp en del hvis du googler. Evt søk på "high cut swimsuit" på engelsk.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 Groth har badedrakter med høy skjæring. Dette er poppis drakter blant de som som driver aktivt med svømming. Ei venninne har bikini derfra, bikinibuksa er nesten like bred bak som foran. 🙈 https://www.klubben.no/groth/co18217149/ariel--jordb%c3%a6r-badedrakt-onepiece-treningsdrakt--groth Anonymkode: 5011d...3d0
Kwami Skrevet 11. juni 2018 #10 Skrevet 11. juni 2018 Har ikke konkrete tips, men jeg vet at Nelly tar imot ubrukt badetøy i retur (har selv nylig returnert bikinitruser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå