Gå til innhold

Tisset under sex.Mannen ble opphisset.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I går hadde jeg og mannen sex,vi hadde rollespill som gikk ut på at jeg var fangen hans.Mens vi er godt i gang må jeg tisse.Han sier at jeg ikke får lov å gå på do (en del av rollespillet).Da jeg får orgasme,klarer jeg ikke holde igjen og tisser litt i sengen.Jeg ble kjempe flau,men mannen ble så opphisset at han ba meg om å gå på do i sengen mens han knullet meg.Hentet håndkle og gjorde som han sa.Har aldri sett han komme så kraftig.

Har alltid sett på wet sex som tabu og noe unormalt.Hadde aldri trodd min fornuftige ektemann tente på dette!Er det normalt?Han kunne tenke seg å fortsette å praktisere dette.Hva med madrassen?

Takk for svar.

Anonymkode: 2e7f7...d2e

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. I går hadde jeg og mannen sex,vi hadde rollespill som gikk ut på at jeg var fangen hans.Mens vi er godt i gang må jeg tisse.Han sier at jeg ikke får lov å gå på do (en del av rollespillet).Da jeg får orgasme,klarer jeg ikke holde igjen og tisser litt i sengen.Jeg ble kjempe flau,men mannen ble så opphisset at han ba meg om å gå på do i sengen mens han knullet meg.Hentet håndkle og gjorde som han sa.Har aldri sett han komme så kraftig.

Har alltid sett på wet sex som tabu og noe unormalt.Hadde aldri trodd min fornuftige ektemann tente på dette!Er det normalt?Han kunne tenke seg å fortsette å praktisere dette.Hva med madrassen?

Takk for svar.

Dette er ikke unormalt, tror neppe det skjer i alle hjem, men mannen din er ikke gal :) Finnes latexlaken man kan kjøpe, da kan man grise så mye man ønsker og tørke av etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig er det nok ikke. Men det finnes en del som tenner på dette, så det er ikke unormalt. Det kan være lurt at dere skaffer laken som tåler å bli vått og hvor det ikke trenger gjennom til madrassen. Det kan fort bli dyrt. 
Er du også helt sikker på at du tisset under orgasmen? Det kan ha vært squirting. Ikke at det egentlig har noe å si så lenge han tente på det...
Men liker du dette? Eller gjør du det kun for å tilfredsstille ham? Selvfølgelig kan man gjøre ting som gjør den andre tilfredsstilt uten å like det selv. Men man må samtidig synes det er ok og ikke føle seg tvunget til det kun pga. partneren liker det :)

Anonymkode: 952f0...7e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Jeg tror jeg tisset på meg for jeg har aldri squirtet før,vi har vært gift i 10 år. Jeg synes det var en rar følelse å tisse utenfor toalettet,men ikke avstøtende.Kan gjøre det av og til for å glede mannen.Får gå til innkjøp av lateks laken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Hva har fornuft med fetisher å gjøre? Det er jo ikke farlig akkurat 😛 

Anonymkode: 75bf4...13b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forbinder egentlig ikke dette med wetsex. Wetsex er vel når man tisser på noen/blir tisset på, liksom setter seg på brystet til noen å tisser, eller står å tisser på noen/blir tisset på? Gjerne som foreplay trodde jeg
Når du tisser i forbindelse med orgasme er det naturlig for menn å bli opphisset fordi menn elsker når kvinner squirter ogdriter vel i om det er tiss eller squirt bare det er symbol på orgasmen.

Høres uansett kjempe hot ut at han ble så tent av det. Det finnes laken for wetsex man kan kjøpe i sexbutikker eller nettbutikker.

Anonymkode: 5b540...994

• Liker 2
Skrevet

Ang madrassen: latexlaken, eller tisselaken ! :) så har dere reddet madrassen fra søl. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tisset på meg to ganger under sex. Litt slapp musklatur etter fødsel. Mannen trodde jeg squirtet, han ble veldig giret.

Anonymkode: 3c34a...75c

• Liker 1
Skrevet

Synes din ektemann høres fornuftig ut. Har selv flere ganger spurt min kjære om å få se på når hun tisser. Synes hun er skikkelig sexy når hun gjør det. Spesielt ute i naturen. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg tenner veldig på wet og squirt. Forstår mannen din veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...