AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Ble nysgjerrig da jeg leste det i en bloggertråd her. Jeg har alltid tenkt at så sant man får betalt så er det i bunn og grunn en jobb, så hva er annerledes med fotballtrenere? Anonymkode: 3af9a...963
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Jo, og de tjener godt også i vertfall i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Fotballtrene flest (dvs. ikke proff-nivå) gjør det vel gratis? Alle våre trenere i oppveksten gjorde jobben gratis. Anonymkode: c994b...8b3 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jo, og de tjener godt også i vertfall i utlandet. Nå var det først og fremst snakk om trenere som ikke trener topplag på noen måte, ser jeg burde spesifisert bedre. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fotballtrene flest (dvs. ikke proff-nivå) gjør det vel gratis? Alle våre trenere i oppveksten gjorde jobben gratis. Anonymkode: c994b...8b3 Joda, det vil i mange tilfeller være frivillig arbeid, men nå tenkte jeg på de som får betalt. Anonymkode: 3af9a...963
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fotballtrene flest (dvs. ikke proff-nivå) gjør det vel gratis? Alle våre trenere i oppveksten gjorde jobben gratis. Anonymkode: c994b...8b3 De fleste trenere på voksen- og juniornivå får lønn, og det gjelder langt nedover i divisjonene. Det er slett ikke bare trenere på proffnivå som har lønn for trenergjerningen. Det er ikke nødvendigvis en fulltidsjobb, men det er en jobb likevel. Anonymkode: cc553...191 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 Alle våre fotballtrenere fra jeg var 7-19 år jobbet gratis. Anonymkode: 774f3...1ff
WCKD Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble nysgjerrig da jeg leste det i en bloggertråd her. Jeg har alltid tenkt at så sant man får betalt så er det i bunn og grunn en jobb, så hva er annerledes med fotballtrenere? Anonymkode: 3af9a...963 Du er klar over hva definisjonen av jobb er eller? Selvfølgelig er fotballtrener en jobb når man får betalt for det.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 47 minutter siden, JackNapier skrev: Du er klar over hva definisjonen av jobb er eller? Selvfølgelig er fotballtrener en jobb når man får betalt for det. Det er tydeligvis ikke en selvfølge for alle, derfor var jeg interessert i en generell debatt om temaet. Anonymkode: 3af9a...963
WCKD Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 Trenger vi en generell debatt om vann er drikke også?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 43 minutter siden, JackNapier skrev: Trenger vi en generell debatt om vann er drikke også? Hvis noen hadde vært sterkt uenig i at vann var drikke, så hadde jeg absolutt vært interessert i en diskusjon om hvorfor. Anonymkode: 3af9a...963
WCKD Skrevet 4. juni 2018 #11 Skrevet 4. juni 2018 Man trenger ikke debatter om alt mulig som faktisk har et klart svar. Man har ikke debatter om at 2+2=4. Om man får betalt for å gjøre et arbeid så er det per definisjon en jobb. Ferdig snakka. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 Får man lønn for å være fotballtrener, så er det jo en jobb. Anonymkode: b6a90...9c2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #13 Skrevet 5. juni 2018 De aller fleste trenere innen barne- og ungdomsidrett gjør jobben gratis/som dugnad. Mange får riktignok "lønn" som kjøregodtgjørelse og treningstøy, men dette ligger gjerne langt under de reelle utgiftene treneren har og regnes derfor ikke som lønn. Anonymkode: c95ef...06d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #14 Skrevet 5. juni 2018 18 timer siden, JackNapier skrev: Man trenger ikke debatter om alt mulig som faktisk har et klart svar. Man har ikke debatter om at 2+2=4. Om man får betalt for å gjøre et arbeid så er det per definisjon en jobb. Ferdig snakka. Takk for ditt bidrag. Anonymkode: 3af9a...963
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #15 Skrevet 5. juni 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Får man lønn for å være fotballtrener, så er det jo en jobb. Anonymkode: b6a90...9c2 Ja, det var det jeg også mente. Så da er det nok bare gjengen på rampelys-forumet som leker med alternative virkeligheter igjen. Anonymkode: 3af9a...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå