Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vicky In Love
Skrevet

Ville du gått på date med en mann som du bare er tiltrukket av rent utseendemessig og du vet at alt det andre ikke akkurat er "perfect match"?

Eller ville du spart deg for situasjonen hvor du kanskje falt fullstrendig for han og ikke lenger så hans svakheter?

Er ikke så ofte på date og faller ikke for så mange, så skal jeg være tøff eller feig her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky In Love
Skrevet

Problemet her er at vi begge vet at vi er tiltrukket av hverandre, har danset tett på byen en gang og tror vi begge følte det var litt kjemi der, selv om vi var litt fulle.

Men jeg har også møtt han via vennegjengen en gang og vi pratet litt, men merket at det ikke var noe klaff akkurat. Lite til felles og ikke akkurat noe løs og ledig tone. Har også hørt en del om han gjennom andre, og ut i fra det så tilsier alt at det ikke er noe kjempematch.

Så det eneste som irriterer meg er at jeg er så himla tiltrukket av han, men bare rent fysisk! Er det smart av meg å satse på han? Noen som har erfaring eller vært i samme båt?

Gjest gjesta
Skrevet

Vær tøff ;) Kanskje han har alle kvalitetene du ser etter, men bare ikkje kjenner han godt nok enda?

Skrevet

Såklart du må dra.. funker det ikke så funker det ikke, men du må jo satse! Hvis ikke kommer du sikkert til å angre..

Gjest Anonymous
Skrevet

Gi det en sjans, kanskje det bedrer seg når du bli kjent med han.

Hvis ikke, så vet du jo det...

Gjest gjesta
Skrevet

Bedre å angre på noe du har gjort, enn å angre på noe du ikke har gjort, da vil du alltid lure......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...