Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i den posisjonen at jeg må søke bostøtte fra og med juli, men har ikke helt forstått når jeg skal søke. Skal jeg søke nå for å eventuelt få støtte som gjelder for juli, eller søker jeg i juli, altså i selve måneden jeg søker for? Får man eventuelt utbetalt støtten på etterskudd?

Hilsen helt uvitende 😛

Anonymkode: 3a5ff...bec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i den posisjonen at jeg må søke bostøtte fra og med juli, men har ikke helt forstått når jeg skal søke. Skal jeg søke nå for å eventuelt få støtte som gjelder for juli, eller søker jeg i juli, altså i selve måneden jeg søker for? Får man eventuelt utbetalt støtten på etterskudd?

Hilsen helt uvitende 😛

https://www.husbanken.no/bostotte/

Anonymkode: cd2b8...fa0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen helt uvitende 😛

Gå inn på husbanken.no og les. 

Anonymkode: 24cd8...45a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen helt uvitende 😛

Bostøtte utbetales på etterskudd. :) Om du skal ha bostøtte for juli så søker du før 25. juli også får du utbetalt bostøtte rundt 20. august som er en mandag. Om du velger å søke i juni dvs. før 25 juni så vil du få avslag rundt 20. juli fordi at søknaden vil jo gjelde for juni. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, SesameStreet skrev:

Bostøtte utbetales på etterskudd. :) Om du skal ha bostøtte for juli så søker du før 25. juli også får du utbetalt bostøtte rundt 20. august som er en mandag. Om du velger å søke i juni dvs. før 25 juni så vil du få avslag rundt 20. juli fordi at søknaden vil jo gjelde for juni. :) 

Tusen takk! 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...