AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Er i den posisjonen at jeg må søke bostøtte fra og med juli, men har ikke helt forstått når jeg skal søke. Skal jeg søke nå for å eventuelt få støtte som gjelder for juli, eller søker jeg i juli, altså i selve måneden jeg søker for? Får man eventuelt utbetalt støtten på etterskudd? Hilsen helt uvitende 😛 Anonymkode: 3a5ff...bec
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er i den posisjonen at jeg må søke bostøtte fra og med juli, men har ikke helt forstått når jeg skal søke. Skal jeg søke nå for å eventuelt få støtte som gjelder for juli, eller søker jeg i juli, altså i selve måneden jeg søker for? Får man eventuelt utbetalt støtten på etterskudd? Hilsen helt uvitende 😛 Anonymkode: 3a5ff...bec https://www.husbanken.no/bostotte/ Anonymkode: cd2b8...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er i den posisjonen at jeg må søke bostøtte fra og med juli, men har ikke helt forstått når jeg skal søke. Skal jeg søke nå for å eventuelt få støtte som gjelder for juli, eller søker jeg i juli, altså i selve måneden jeg søker for? Får man eventuelt utbetalt støtten på etterskudd? Hilsen helt uvitende 😛 Anonymkode: 3a5ff...bec Gå inn på husbanken.no og les. Anonymkode: 24cd8...45a 1
SesameStreet Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er i den posisjonen at jeg må søke bostøtte fra og med juli, men har ikke helt forstått når jeg skal søke. Skal jeg søke nå for å eventuelt få støtte som gjelder for juli, eller søker jeg i juli, altså i selve måneden jeg søker for? Får man eventuelt utbetalt støtten på etterskudd? Hilsen helt uvitende 😛 Anonymkode: 3a5ff...bec Bostøtte utbetales på etterskudd. Om du skal ha bostøtte for juli så søker du før 25. juli også får du utbetalt bostøtte rundt 20. august som er en mandag. Om du velger å søke i juni dvs. før 25 juni så vil du få avslag rundt 20. juli fordi at søknaden vil jo gjelde for juni. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 58 minutter siden, SesameStreet skrev: Bostøtte utbetales på etterskudd. Om du skal ha bostøtte for juli så søker du før 25. juli også får du utbetalt bostøtte rundt 20. august som er en mandag. Om du velger å søke i juni dvs. før 25 juni så vil du få avslag rundt 20. juli fordi at søknaden vil jo gjelde for juni. Tusen takk! 😄 Anonymkode: 3a5ff...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå