Happylife Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Hvordan liker dere andre kvinner der ute at menn skal være nedentil? Jeg er sammen med en som ikke gjør noe der nede, vil ikke si det er en sikkelig skog, men kunne ønske at han kunne ha trimmet litt. Hvordan gå fram? Synes det er ubehagelig å ta opp🙊
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Som mann så trimmer jeg godt i nærheten og glatt helt rundt roten og balla. Har alltid gjort det, synes selv det er lite trivelig å få et kjønnshår i leppa eller kile under nesa.. "plus it makes your johnson look totally bigger" sitat fra harold og kumar jeg har husket siden den kom ut 😝 Anonymkode: a1d44...12c 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Bare si det til han at du foretrekker uten så mye hår. Hva er det med par og ikke snakke sammen? Folk tørr jo f ingenting lengre. Ikke rart forhold går til dass. Anonymkode: 6f464...503 4
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 5 minutter siden, Happylife skrev: Hvordan liker dere andre kvinner der ute at menn skal være nedentil? Jeg er sammen med en som ikke gjør noe der nede, vil ikke si det er en sikkelig skog, men kunne ønske at han kunne ha trimmet litt. Hvordan gå fram? Synes det er ubehagelig å ta opp🙊 Bryr meg ikke i det hele tatt. Han får gjøre som han føler for. Hvorfor er det ubehagelig å ta opp?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Bare spør om han kan shave seg, sier han nei så kan du ikke bestemme mer for det er jo hans kropp men han bør kunne møte deg på halvvein å stusse i allefall. Du kan jo til og med foreslå å gjøre det til en paraktivitet der du shaver han i dusjen Anonymkode: a1add...2b7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Hvordan er du nedentil? Kan du ikke bare spørre han om han vil shave seg da? Jeg kjører helt glatt nedentil og liker det veldig godt. Kona kan derimot styre sin begeistring... Men det tar jeg ikke så tungt... Anonymkode: 0d1d7...d07
Lord Friendzone Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 På 4.6.2018 den 16.16, Happylife skrev: Hvordan liker dere andre kvinner der ute at menn skal være nedentil? Jeg er sammen med en som ikke gjør noe der nede, vil ikke si det er en sikkelig skog, men kunne ønske at han kunne ha trimmet litt. Hvordan gå fram? Synes det er ubehagelig å ta opp🙊 Det er visst ikke alle som lar seg overtale til å finne frem høvelen (eller stusse, for den del). Det var ganske nylig en tråd på sju sider om samme tema: Prøver å få typen til å shave seg nedentil
FluffyJuggernaut Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 Det er bare å spørre om han kan å ta å frisere litt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #9 Skrevet 7. juni 2018 Jeg er ikke fan av glattbarberte manneskritt. Synes det ser helt teit ut siden de som regel har mye hår på lårene og mage/bryst. I mine øyne er det finest om det er trimmet rundt skaftet og blatte baller. Selv har jeg en dott på venusberget men barberer rundt åpningen. Anonymkode: 2217e...c52
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #10 Skrevet 7. juni 2018 Har ikke mye hårvekst, så jeg glatter over bryst, mage og de intime områdene... Anonymkode: 935d1...e5a
Happylife Skrevet 26. august 2018 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2018 På 4.6.2018 den 16.24, Dævendøtte skrev: Bryr meg ikke i det hele tatt. Han får gjøre som han føler for. Hvorfor er det ubehagelig å ta opp? Bare så usikker på hvordan jeg skal gå fram..
eller Skrevet 26. august 2018 #12 Skrevet 26. august 2018 Finn fram barbersaker og få et godt forspill ut av det. Liker han ikke trimmingen din, så har han i alle fall fått testet det.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #13 Skrevet 26. august 2018 Nei, en mann skal ikke se ut som en liten gutt. Anonymkode: d3f2a...d1c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #14 Skrevet 26. august 2018 Kjæresten er hårete, men barberer "roten". Har aldri spurt han om det, fant ut av det en god stund etter at vi ble sammen når han sa han skulle shave seg i dusjen. Så da spurte han om jeg syns det er greit slik han pleier å gjøre det, og at jeg bare må si ifra om han skal ta mer. Men jeg er fornøyd med det Du kan jo spørre om han noen gang har barbert noe der nede på en hyggelig måte? Kanskje han bare ikke har tenkt på det? Anonymkode: 09bcb...60c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #15 Skrevet 26. august 2018 On 6/4/2018 at 4:20 PM, AnonymBruker said: "plus it makes your johnson look totally bigger" sitat fra harold og kumar jeg har husket siden den kom ut 😝 Anonymkode: a1d44...12c Anonymkode: aad0d...d3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå