AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Ikke viktig men litt nysgjerrig. Hvor går "grensen" på når man går over til å bli kjærester? Skjønner jo det er individuelt men... Jeg har datet en fyr i 5 uker nå og vi har møttes så mange ganger at jeg har kommet ut av tellingen. Han har også møtt noen av mine venner på middag osv. Han er veldig seriøs, det er det ikke noe tvil om. Men han har barn, så jeg holder litt igjen fordi jeg vil gjerne bli en del bedre kjent med han før barna introduseres naturligvis. Mine venner mener at vi definitvt er kjærester nå, men jeg synes det har gått litt fort til å bli det allerede? Hva mener dere? Anonymkode: b049f...676
Nobile Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Jeg mener du skal spørre han. Si du er usikker på hva du skal kalle relasjonen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Du må prate med han. Jeg og min har datet i seks måneder og er fortsatt ikke kjærester. Vi har vært eksklusive fra dag en og jeg møter barna hans ofte. Venner veit om oss, men ikke familien. Med barna så oppfører vi oss som venner. De er under fem år. Vi har ikke noe hastverk med å stresse inn i et forhold. Vi har mye som skjer på vær vår kant, så for oss er det riktig vei å gå. Han har begynt å nevne å møte familien den siste tiden. Ting går sakte, men i riktig retning Anonymkode: f3856...fb3
Isambard Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke viktig men litt nysgjerrig. Hvor går "grensen" på når man går over til å bli kjærester? Skjønner jo det er individuelt men... Jeg har datet en fyr i 5 uker nå og vi har møttes så mange ganger at jeg har kommet ut av tellingen. Han har også møtt noen av mine venner på middag osv. Han er veldig seriøs, det er det ikke noe tvil om. Men han har barn, så jeg holder litt igjen fordi jeg vil gjerne bli en del bedre kjent med han før barna introduseres naturligvis. Mine venner mener at vi definitvt er kjærester nå, men jeg synes det har gått litt fort til å bli det allerede? Hva mener dere? Anonymkode: b049f...676 Hvis du og han er enige om å være kjærester så er dere det.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Det er vel bare å ta en prat. Hvis det er skummelt, kanskje det ikke er liv laga uansett. Anonymkode: c32a7...b07
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 Jeg har ikke noen problemer med å spørre. Jeg er jo ganske sikker på at jeg vet hans svar. Men jeg synes selv det er tidlig og går fort. Men det er kanskje ikke uvanlig det heller da. TS Anonymkode: b049f...676
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må prate med han. Jeg og min har datet i seks måneder og er fortsatt ikke kjærester. Vi har vært eksklusive fra dag en og jeg møter barna hans ofte. Venner veit om oss, men ikke familien. Med barna så oppfører vi oss som venner. De er under fem år. Vi har ikke noe hastverk med å stresse inn i et forhold. Vi har mye som skjer på vær vår kant, så for oss er det riktig vei å gå. Han har begynt å nevne å møte familien den siste tiden. Ting går sakte, men i riktig retning Anonymkode: f3856...fb3 Men hva refererer du til han som da? Daten din? En god venn? Anonymkode: b049f...676
Gjest Overrasket Skrevet 4. juni 2018 #8 Skrevet 4. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke noen problemer med å spørre. Jeg er jo ganske sikker på at jeg vet hans svar. Men jeg synes selv det er tidlig og går fort. Men det er kanskje ikke uvanlig det heller da. TS Anonymkode: b049f...676 Jeg synes ikk 5 uker er spesielt fort, men dersom det er for fort for deg må du jo nesten kommunisere med ham om det. Jeg kan love deg at det ikke er for tidlig å kommunisere tydelig og åpent. Hvis du starter et forhold med å gå å lure på ting og ha ting usagt blir det bare verre senere.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #9 Skrevet 4. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva refererer du til han som da? Daten din? En god venn? Anonymkode: b049f...676 Date er det jeg bruker mest. Men vi er enige om å si venn hvis vi møter noen og er usikkre på hva vi skal si. Anonymkode: f3856...fb3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #10 Skrevet 4. juni 2018 2 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg synes ikk 5 uker er spesielt fort, men dersom det er for fort for deg må du jo nesten kommunisere med ham om det. Jeg kan love deg at det ikke er for tidlig å kommunisere tydelig og åpent. Hvis du starter et forhold med å gå å lure på ting og ha ting usagt blir det bare verre senere. Har antagelig forklart meg litt uklart. Jeg har ikke problemer med kommunikasjon. Ingen av oss har det :-). Jeg stilte et litt åpent spørsmål her fordi jeg var nysgjerrig siden jeg synes det er rimelig raskt. Jeg har ikke noe problemer med det hverken den ene eller andre veien - var rett og slett bare nysgjerrig på hva andre mente siden jeg ble overrasket over at flere av mine egne venner også mener det ikke er så rask (for raskt). Jeg er hverken usikker eller sjenert. Bare nysgjerrig. TS Anonymkode: b049f...676
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #11 Skrevet 4. juni 2018 Når man har tatt praten om det er man kjærester. Vi ble det etter kort tid, men vi tok altså praten om det og gjorde det facebook official da. Anonymkode: be01b...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #12 Skrevet 4. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man har tatt praten om det er man kjærester. Vi ble det etter kort tid, men vi tok altså praten om det og gjorde det facebook official da. Anonymkode: be01b...5c0 Å ja så man tar en prat om det og avklarer da. Jeg er litt ute av datinggamet gammel som jeg er 😉 Anonymkode: b049f...676
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #13 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å ja så man tar en prat om det og avklarer da. Jeg er litt ute av datinggamet gammel som jeg er 😉 Anonymkode: b049f...676 Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: 83cd3...b47
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #14 Skrevet 4. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: 83cd3...b47 Hvordan det? De er jo ikke inne i bildet enda uansett. Men de er 18 og 21. TS Anonymkode: b049f...676
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #15 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan det? De er jo ikke inne i bildet enda uansett. Men de er 18 og 21. TS Anonymkode: b049f...676 Du vil bli bedre kjent med barna før dere blir kjærester? Hadse skjønt det om dem var 8 og 10 men 18 og 21? De er jo voksne og er nok så opptatt med egne liv at dem nok bare blir positive over at faren har fått en ny i sitt liv som kan gjøre ham glad, dem kommer nok ikke til å bry seg nevneverdig. Anonymkode: ce52b...b53 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. juni 2018 #16 Skrevet 4. juni 2018 Jeg har aldri tatt praten. Vi bare ble kjærester etterhvert uten at noen har spurt 😂
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #17 Skrevet 4. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vil bli bedre kjent med barna før dere blir kjærester? Hadse skjønt det om dem var 8 og 10 men 18 og 21? De er jo voksne og er nok så opptatt med egne liv at dem nok bare blir positive over at faren har fått en ny i sitt liv som kan gjøre ham glad, dem kommer nok ikke til å bry seg nevneverdig. Anonymkode: ce52b...b53 Eh... nei. Hvor har jeg skrevet det? Jeg vil bli bedre kjent med HAN før jeg treffer barna. Jeg synes 5 uker er enda veldig nytt. 18-åringen bor enda hjemme, så jeg ser ikke behovet for at de til tross for sin alder skal måtte forholde seg til fars "dater" så tidlig i fasen. TS Anonymkode: b049f...676 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #18 Skrevet 5. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh... nei. Hvor har jeg skrevet det? Jeg vil bli bedre kjent med HAN før jeg treffer barna. Jeg synes 5 uker er enda veldig nytt. 18-åringen bor enda hjemme, så jeg ser ikke behovet for at de til tross for sin alder skal måtte forholde seg til fars "dater" så tidlig i fasen. TS Anonymkode: b049f...676 Okei, leste feil 😊 Anonymkode: ce52b...b53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå