Gå til innhold

Mulig å selge lavprisbiletter? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I vinter så bestillte jeg en tur til syden til høsten. Jeg har betalt 2 flybiletter, men nå har en del ting endret seg og jeTemainnhold PÅKREVDg har egentlig ikke mulighet til å reise. Noen som vet om det er mulig å selge dem når det er lavprisbiletter.

• Temainnhold PÅKREVD

De koster ca 4400 kroner for to biletter. Norwegian lavprisbiletter.  

Anonymkode: 8dcf6...d34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Obs noe feil som har skjedd i det jeg skrev dette : skulle ikke stå temainnhold påkrevd... Er noe feil på dataen... 

Men noen som vet om det er mulig å selge lavprisbilettene? Er det lovlig? Vurderer å sette dem inn på finn.no om det er mulig. Tror de tar betalt for navneendring. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er lov å selge billettene, og som du skriver selv også så tar de betalt for navneendring. Det står på norwegian sine sider

Anonymkode: de0d9...87a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er lov å selge billettene, og som du skriver selv også så tar de betalt for navneendring. Det står på norwegian sine sider

Anonymkode: de0d9...87a

Vet dere hvor mye de tar betalt for navneendring? 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan nok selge billettene, er jo egentlig det samme for Norwegian hvem som bruker dem. Men da må du ta i betraktning at det sannsynligvis koster penger å endre navnene i billettene, det må du prise inn hvis du selger dem. 

Anonymkode: fcaa3...4d5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hvor mye de tar betalt for navneendring? 

Navneendring hos Norwegian koster ca 400,- pr.billett

Anonymkode: cf0ac...07e

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å selge, men de som kjøper (eller du) må betale for navneendring.

Anonymkode: b8ff0...1c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bør nok også selge dem litt billigere. For ellers vil vel ingen kjøpe dem. Navneendring er 500 kroner per tur. Dvs jeg har tur/retur bilett, så mulig det blir 1000 kroner per person i navneendring. Har to biletter. Bilettene koster 4400 kroner, så jeg får nok ikke så ekstremt mye for dem, men jeg skal forsøke å finne en grei pris på dem. 

Takk for råd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...