AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 I vinter så bestillte jeg en tur til syden til høsten. Jeg har betalt 2 flybiletter, men nå har en del ting endret seg og jeTemainnhold PÅKREVDg har egentlig ikke mulighet til å reise. Noen som vet om det er mulig å selge dem når det er lavprisbiletter. Temainnhold PÅKREVD De koster ca 4400 kroner for to biletter. Norwegian lavprisbiletter. Anonymkode: 8dcf6...d34
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Obs noe feil som har skjedd i det jeg skrev dette : skulle ikke stå temainnhold påkrevd... Er noe feil på dataen... Men noen som vet om det er mulig å selge lavprisbilettene? Er det lovlig? Vurderer å sette dem inn på finn.no om det er mulig. Tror de tar betalt for navneendring. Anonymkode: 8dcf6...d34
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Ja, det er lov å selge billettene, og som du skriver selv også så tar de betalt for navneendring. Det står på norwegian sine sider Anonymkode: de0d9...87a 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er lov å selge billettene, og som du skriver selv også så tar de betalt for navneendring. Det står på norwegian sine sider Anonymkode: de0d9...87a Vet dere hvor mye de tar betalt for navneendring? Anonymkode: 8dcf6...d34
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Du kan nok selge billettene, er jo egentlig det samme for Norwegian hvem som bruker dem. Men da må du ta i betraktning at det sannsynligvis koster penger å endre navnene i billettene, det må du prise inn hvis du selger dem. Anonymkode: fcaa3...4d5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet dere hvor mye de tar betalt for navneendring? Anonymkode: 8dcf6...d34 Navneendring hos Norwegian koster ca 400,- pr.billett Anonymkode: cf0ac...07e
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 Det er lov å selge, men de som kjøper (eller du) må betale for navneendring. Anonymkode: b8ff0...1c1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #8 Skrevet 5. juni 2018 Jeg bør nok også selge dem litt billigere. For ellers vil vel ingen kjøpe dem. Navneendring er 500 kroner per tur. Dvs jeg har tur/retur bilett, så mulig det blir 1000 kroner per person i navneendring. Har to biletter. Bilettene koster 4400 kroner, så jeg får nok ikke så ekstremt mye for dem, men jeg skal forsøke å finne en grei pris på dem. Takk for råd. Anonymkode: 8dcf6...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå