AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #1 Skrevet 4. juni 2018 Her er dilemma: Er akkurat ferdig å studere, og skulle egentlig flytte til en annen by nå i Juni, men dette ble utsatt til Juli mnd. Derfor har jeg 4 uker med dødtid, og jeg skulle gjerne ha gjort noe ila. de 4 ukene...har lyst å jobbe, slik at jeg kan tjene litt ekstra penger. Finnes det noen type arbeidsgivere som ansetter på så kort varsel, og lar deg jobbe i bare 3-4 uker? Jeg er villig til hvilken som helst jobb, bare det betaler penger. Tips til hvilken type arbeidsplass man kan oppsøke? (Jeg bor i Tromsø) Anonymkode: efded...dd4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #2 Skrevet 4. juni 2018 Kanskje havnene i Tromsø trenger folk til vedlikeholdsarbeid. Hør med Tromsø Havn. Ellers kan jeg ikke komme på så mye. Avisbud? Anonymkode: ddce9...61a
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #3 Skrevet 4. juni 2018 Er helt sikkert ikke umulig, men det må jo dreie seg om noe som du ikke trenger omfattende opplæring i. Så, hva kan du? Skjer det noe i Tromsø nå som gjør at de trenger folk i en eller annen bransje? Hør med bemanningsbyrå, registrer deg på finn småjobber, pawshake, care eller lignende. Sikkert mange som flytter og trenger hjelp til bæring og vasking osv. Så kan du jo ta kontakt med hoteller, kafeer, kanskje sykehjem ... Anonymkode: f9879...757
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #4 Skrevet 4. juni 2018 Lett å få jobb som promotør og du kan være det i flere byer også om du flytter by. Novavista heter de. Anonymkode: 8ea87...8c3
Knirke Skrevet 4. juni 2018 #5 Skrevet 4. juni 2018 Småjobber på finn.no. Du kan jobbe med alt fra dyrepass til flytting og maling, og det er skattefritt😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå