Gå til innhold

Kreve eksklusivitet før ferien?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært FF med en fyr i litt over ett år nå, og vi har blitt enige om å date mer seriøst når vi kommer tilbake til studiebyen igjen etter ferien. Jeg har inntrykk av at han ligger med en del andre, mens jeg selv ikke treffer andre enn han. Vil det være noe poeng å be om eksklusivitet før ferien, når jeg uansett ikke kommer til å se han før i august? Jeg blir helt dårlig av tanken på han med andre...

Anonymkode: 993de...c60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan du ikke kreve. Du er ikke kjæresten hans. På en annen side skjønner jeg ikke hvorfor man er villig til å være kun FF med noen man er forelsket i. Og dette i over ett år. Man burde ikke trenge så lang tid til å finne ut om man ønsker å være kjærester. 

Anonymkode: 99a22...f83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan du ikke kreve. Du er ikke kjæresten hans. På en annen side skjønner jeg ikke hvorfor man er villig til å være kun FF med noen man er forelsket i. Og dette i over ett år. Man burde ikke trenge så lang tid til å finne ut om man ønsker å være kjærester. 

Anonymkode: 99a22...f83

Visst mener jeg en kan kreve det. Men han kan jo si at det ønsker ikke han. Da må/ bør en jo ta et valg om en vil være "en av flere".

Anonymkode: 0bb42...e1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det bør du be om, men jeg tror neppe du kan stole på han om han sier ja. Jeg tror ikke denne fyren her egentlig vil noe seriøst og eksklusivt med deg for om han hadde hatt kjærestefølelser for deg så hadde dere ikke vært FF i et år men vært kjærester allerede i minst 9 mnd!

Du bør selv være åpen for å møte andre menn i sommer, som faktisk blir forelska i deg og vil bli kjæresten din og ikke holde deg på vent som en puledokke i et år mens de puler andre fordi det ikke er noe spesielt ved deg som gjør at de liker deg godt nok til å bli sammen. Ikke kast bort tiden din på han her mannen.... Du blir bare såra!

Anonymkode: c3125...4e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært FF med en fyr i litt over ett år nå, og vi har blitt enige om å date mer seriøst når vi kommer tilbake til studiebyen igjen etter ferien. Jeg har inntrykk av at han ligger med en del andre, mens jeg selv ikke treffer andre enn han. Vil det være noe poeng å be om eksklusivitet før ferien, når jeg uansett ikke kommer til å se han før i august? Jeg blir helt dårlig av tanken på han med andre...

Anonymkode: 993de...c60

Kreve = fullstendig katastrofe.

Spørre pent = mulig mindre katastrofe.

Sannsynlig katastrofe uansett.

Anonymkode: 4c927...41d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...