AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #22 Skrevet 17. juni 2018 På 4.6.2018 den 14.00, Hoppetaujenta skrev: https://griegminuttforminutt.no/ Det skal jeg se og høre på og ta opp i samme slengen. Edvard Grieg er skikkelig klassisk rock`n roll og sendes i hele 30 timer i ett jafs fra 15 juni 17:30 på nrk... Hey, Griegebassen, here I come! Noen flere som gleder seg? Skjønner at du er ironisk, men jeg liker Grieg, og parallellen du trekker til rock er knaskje ikke så dum som du vil ha det til Anonymkode: 30bfb...346
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #23 Skrevet 18. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c06fd...b3b Anonymkode: ca869...b31
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2018 Forfatter #24 Skrevet 18. juni 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du er ironisk, men jeg liker Grieg, og parallellen du trekker til rock er knaskje ikke så dum som du vil ha det til Anonymkode: 30bfb...346 Hva? Nei, jeg var ikke ironisk. Jeg liker Grieg veldig godt og noen av hans stykker kan få meg opp i like høy puls og innlevelse når jeg spiller luftpiano og digger hans univers på repeat, som om jeg skulle ha vært på en rockekonsert med en av mine favorittgrupper i nåtid. Det er 100% ekte musikkglede for meg, 100% uten ironi herfra og en veldig flott maratonsending var det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå